تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798750347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اتاق بازرگانی بابل عراق: به دنبال تحکیم روابط اقتصادی با ایران و کرمانشاه هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اتاق بازرگانی بابل عراق: به دنبال تحکیم روابط اقتصادی با ایران و کرمانشاه هستیم کرمانشاه - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی بابل عراق گفت: به دنبال تحکیم روابط اقتصادی با کشور جمهوری اسلامی ایران و استان کرمانشاه هستیم.


به گزارش ایرنا، صادق هاشم المعموری روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه افزود: از سال های دور روابط مستحکمی میان دو استان ایجاد شده و در این راستا تفاهم نامه هایی نیز میان استانداران سابق دو استان منعقد شده است.
وی با اشاره به تاسیس اتاق مشترک دو استان گفت: روابط اقتصادی و تجاری میان کرمانشاه و بابل برقرار شده و بعد از حوادث عراق و اشغال شدن بخشی از کشور به دست داعش ما به دنبال تحکیم مناسبات اقتصادی خود با ایران هستیم.
المعموری با بیان اینکه ملت ایران از سال 2010 با سقوط صدام حسین در کنار مردم عراق بوده، تصریح کرد: با توجه به روابط متمایز دو کشور ما نیز به دنبال توسعه مبادلات تجاری با استان کرمانشاه هستیم.
وی افزود: اتفاقات اخیر باعث شده تا راه های ارتباطی ما با کشور ترکیه و اردن قطع شود و همچنین با توجه به تحریم کالاهای عربستانی توسط شورای استان بابل به دلیل حمایت این کشور از داعش الان ما با یک بحران کمبود و گرانی کالا در بازارعراق مواجه هستیم.
وی با تقدیر از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی کرمانشاه برای تامین نیازهای مردم عراق گفت: هدف ما از سفر به کرمانشاه تامین نیازهای استان بابل است و این یک سفر بسیار موفقیت آمیز برای ما بود.
رییس اتاق بازرگانی بابل با اشاره به اینکه تعدادی از شرکت های کرمانشاهی در شمال عراق نمایندگی دارند، گفت: با توجه به اینکه هم اکنون به دلیل مشکلات امنیتی ارتباط اقلیم کردستان با مناطق جنوبی عراق قطع شده، این شرکت ها اقدام به احداث نمایندگی های خود در جنوب عراق بکنند.
وی در خاتمه با بیان اینکه امیدواریم روابط اقتصادی دو استان روز به روز تقویت شود، خواستار برگزاری نمایشگاه تخصصی استان کرمانشاه در بابل شد.

*در مهر ماه سه هیات عراقی به کرمانشاه سفر می کنند

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه در مهر ماه سال جاری سه هیات عراقی به استان سفر می کنند، گفت: توسعه مبادلات اقتصادی با استان های جنوبی کشور عراق بویژه استان بابل جزو برنامه های اتاق کرمانشاه است.
کیوان کاشفی در نشست با هیات تجاری استان بابل عراق با استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به تفاهم گذشته، اتاق مشترک بابل و کرمانشاه تشکیل شده و این مساله زمینه توسعه مراودات میان دو استان را فراهم کرده است.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی عراق ما از این هیات دعوت کردیم تا استان کرمانشاه بتواند بخشی از نیازهای مردم این کشور را تامین کند.
کاشفی به فرصت موجود برای تامین بسیاری از نیازمندی ها این مناطق از طریق استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به همین منظور در مهر ماه سه هیات عراقی دیگر از تجار و بازرگانان از نجف، بغداد، و دیوانیه از استان کرمانشاه بازدید می کنند.
وی با اشاره به سفر سال گذشته نمایندگان اتاق بازرگانی کرمانشاه به استان بابل عراق گفت: این استان با توجه به داشتن منابع عظیم آب به لحاظ کشاورزی بسیار مستعد است و می تواند مقصد مناسبی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی استان باشد.
وی ادامه داد: همچنین در محل ساختمان اتاق بازرگانی بابل امکانات مناسبی برای برپایی نمایشگاه تخصصی وجود دارد که با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور عراق تاکنون موفق به برگزاری نمایشگاه در این استان نشده ایم، اما در برنامه های کاری اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزاری نمایشگاه تخصصی در استان بابل برای آینده نزدیک دیده شده است.
کاشفی در ادامه بازگشایی مرز سومار را فرصت مناسبی برای توسعه روابط دو استان دانست و گفت: با توجه به اینکه از طریق مرز سومار- مندلی امکان دسترسی دو تا سه ساعته با استان بابل عراق می تواند فراهم شود، بازگشایی این مرز فرصت مناسبی برای افزایش مناسبات دو استان است.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: با توجه به علائق مشترک دو استان ما مایل به توسعه همکاری ها و افزایش مراودات تجاری هستیم.
هیات بازرگانی بابل عراق در سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه از تعدادی از صنایع استان کرمانشاه بازدید کردند.
567


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن