تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران و آذربايجان اتاق بازرگاني افتتاح مي کنند/ دشمنان به دنبال ايجاد خلل در روابط ما هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
وزير تجارت آذربايجان خبر داد: ايران و آذربايجان اتاق بازرگاني افتتاح مي کنند/ دشمنان به دنبال ايجاد خلل در روابط ما هستند وزير صنعت و تجارت آذربايجان از افتتاح اتاق بازرگاني مشترک بين دو کشور و آماده سازي زمينه فعاليت شرکت هاي ايران و آذربايجان در کشور مقابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار موج، مصطفي علي يوف وزير صنعت و تجارت آذربايجان با اعلام اين مطلب گفت: توسعه روابط ميان ايران و آذربايجان پس از ملاقات سران دو کشور و دستوراتي که به ما داده اند در حال پيگيري است.
وي افزود: ايران و آذربايجان به دنبال توسعه روابط خود در همه ابعاد هستند و در وهله اول توسعه موفقيت آميز روابط سياسي بين دو کشور در دستور کار قرار دارد.
وزير صنعت و تجارت آذربايجان با اشاره به مذاکره پيرامون مسائل منطقه ادامه داد: برخي کشورها از توسعه روابط ميان ايران و آذربايجان خوشحال نيستند و براي ايجاد خلل در اين رابطه خرابکاري هايي مي کنند. بنابراين بايد دقت کرده و هوشيار باشيم تا خللي به اين رابطه ها وارد نشود.
علي يوف تصريح کرد: ما به دنبال توسعه روابط با ايران هستيم و اين موضوع در دستور کار ما قرار دارد.
وي با اشاره به نقش مسائل منطقه اي و مذاکره پيرامون آن تصريح کرد: مناقشه بر سر قره باغ آذربايجان با ارمنستان يکي از اين موضوعات است.
وي افزود: نزديک به 20 سال است که ارمنستان 20 درصد از خاک آذربايجان را به اشغال خود درآورده و عليرغم صدور قطعنامه هاي متعدد از سوي سازمانها و نهادهاي بين المللي اين کشور حاضر نيست دست از اشغال خاک آذربايجان بردارد.
وي گفت: ما معتقديم اين اشغال مهمترين تهديد عليه منطقه است و آذربايجان خواستار تخليه خاک خود از نيروهاي ارامنه است ولي متاسفانه اشغال خاک قره باغ همچنان ادامه دارد که اين اشغال تهديدي جدي براي توسعه منطقه محسوب مي شود.
علي يوف با اشاره به تحريم متقابل روسيه و اتحاديه اروپا عليه يکديگر متذکر شد: اين تحريم ها مي تواند يک فرصت مناسب براي آذربايجان و ايران باشد و هر دو کشور بايد از اين فرصت و شرايط به بهترين شکل بهره برداري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن