تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798983965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار


واضح آرشیو وب فارسی::

 شاید این مسئله کمی عجیب به‌نظر برسد اما خوب است بدانید که امروزه بسیاری از دستگاه‌های صنعتی در کارخانه‌های عظیم، با استفاده از نیروی بخار به حرکت در می‌آیند. یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه‌های بخارسوز، دیگ بخار نام دارد. این محصول که با نام بویلر نیز شناخته می‌شود، وظیفه تولید بخار با فشار بسیار بالا و حجم زیاد برای حرکت دادن موتور دستگاه‌ها را برعهده دارد.

بویلرها دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام از آن‌ها، ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی دارند. خرید بویلر با کیفیت بالا و قیمت مناسب از تولیدکننده اصلی می‌تواند منجر به اطمینان‌ خاطر شما از کارایی محصول شود. در ادامه به بررسی قیمت این محصول و خرید آن از تولیدکننده‌ای معتبر می‌پردازیم.


images_1713094781_661bc07d350fa.jpg

آشنایی با انواع دیگ بخار

 آشنایی با انواع بویلر

 قبل از آن‌که بخواهیم به شرح راهنمای خرید، قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی بویلرها بپردازیم، بهتر است اطلاعاتی راجع‌به انواع آن‌ها داشته باشیم. بویلرها از‌نظر حجم مخزن، میزان توان خروجی، نوع سوخت، تجهیزات همراه و... به‌ شکل‌های متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند.

 زمانی‌که آب وارد این دستگاه می‌شود، شعله‌های تعبیه‌شده در پایین مخزن، دمای محیط را بالا برده تا بخار تولید شود. پس از افزایش فشار بخار در مخزن، سوپاپ خروجی عمل می‌کند و بخار با فشار بالا به لوله‌های بیرون هدایت می‌شود. البته بهتر است بدانید که عدم کنترل بویلرها، می‌تواند خطرات زیادی ازجمله انفجار را به‌همراه داشته باشد. خوشبختانه بویلرهای جدید و پیشرفته که توسط برترین شرکت‌های داخلی تولید و مونتاژ می‌شوند، از بهترین سیستم‌های ایمنی برخوردار هستند و در زمان نشتی یا افزایش غیرعادی فشار به‌صورت خودکار متوقف می‌گردند.

 قیمت دیگ بخار چقدر است؟

 برای تجربه یک خرید مطمئن و سودمندانه، باید قبل از خرید بویلر برای استعلام قیمت دیگ بخار اقدام نمایید. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان، قیمت بسیار بالایی را برای بویلرها درنظر می‌گیرند. خوب است بدانید که قیمت این محصول پرکاربرد و ارزش‌گذاری آن برحسب عوامل خاصی ازجمله موارد زیر تعیین می‌شود: 

حجم و نوع مخزن

نوع سیستم سوخت

تجهیزات همراه

متریال ساخت

ابعاد و اندازه

نرخ ارز و نوسانات بازار

 برای استعلام قیمت دقیق این محصول، می‌توانید به وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر مراجعه فرمایید. البته قبل از استعلام قیمت و خرید انواع بویلر صنعتی، باید با افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه مشورت شود. برای انجام این کار، می‌توانید روی کمک و راهنمایی کارشناسان باتجربه در شرکت فن‌آوران زاگرس حساب کنید.


images_1713094781_661bc07d3ed6f.jpg

قیمت دیگ بخار

 3 نکته مهم قبل از خرید انواع بویلر

 قبل از خرید بویلر توجه به چه نکاتی ضرورت دارد؟ همان‌طور که اشاره شد، بویلرها براساس تجهیزات، حجم مخزن، توان خروجی و... دارای انواع متعددی هستند و هرکدام از آن‌ها، مناسب یک محیط با شرایط خاص هستند. به بیانی دیگر، شما نمی‌توانید از هر نوع بویلری در هر شرایطی استفاده کنید. برخی از نکات بسیار مهم و ضروری قبل از خرید انواع دیگ بخار، به شرح زیر است:

  1.  
    1.  

بررسی ظرفیت و توان خروجی

 از مهم‌ترین نکات خرید بویلر، می‌توان به بررسی ظرفیت و توان خروجی آن اشاره نمود. طبیعتاً، هرچقدر که مخزن اصلی بویلر بزرگ‌تر باشد، توان خروجی آن نیز به همان مقدار بیشتر می‌شود. البته خوب است بدانید که میزان ظرفیت بویلرها برحسب واحد btu و کیلوگرم در ساعت محاسبه می‌گردد.

ناگفته نماند که بویلرهای نسبتاً کوچک با ظرفیت پایین، نمی‌توانند دستگاه‌های بخارسوز صنعتی بزرگ را به حرکت درآورند. به همین دلیل، باید میزان بخار موردنیاز دستگاه‌های صنعتی را برحسب کیلوگرم بر ساعت قبل از خرید بویلر بررسی کنید.

  1.  
    1.  

بررسی برچسب انرژی و مصرف سوخت

 یکی دیگر از مسائلی که باید حین خرید دیگ‌های بخار مدنظر قرار دهید، بررسی برچسب انرژی و مصرف سوخت آن است. هرقدر که مصرف سوخت بویلرها پایین‌تر باشد، هوای کمتری آلوده و سود کارخانجات بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید که میزان سوخت مصرفی بویلرها با واحد AFUE سنجیده می‌شود. دیگ‌های بخار با سرانه مصرف سوخت سالیانه بیش از 85AFUE ، اتلاف انرژی و مصرف پایین‌تری نسبت به سایر بویلرها دارند. از‌این‌رو، باید از خرید بویلرهایی با رتبه کمتر از ۸۵AFUE به‌منظور کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف انرژی خودداری کنید.

  1.  
    1.  

دقت به متریال مخزن و استانداردها

 مخزن اصلی بویلرها با استفاده از متریال‌های خاصی همچون فولاد، چدن و استنلس استیل طراحی و تولید می‌شوند. البته در‌نظر داشته باشید که کارایی این نوع بویلرها، مشابه یکدیگر نبوده و امکان استفاده از آن‌ها در هر شرایطی برای کاربران مهیا نیست.

بویلرهای چدنی: برای محیط‌های کوچک با دمای مناسب، بهتر است از بویلرهای مجهز به مخزن چدن استفاده کنید.

بویلرهای استنلس استیل: دیگ بخار استنلس استیل نسبت به چدنی و فولادی از استحکام، مقاومت و طول‌عمر بالاتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارد.

بویلرهای فولادی: بویلرهای صنعتی با مخازن فولادی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و به‌‌سادگی دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. استفاده از این نوع بویلرها برای دستگاه‌های صنعتی عظیم گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.


images_1713094781_661bc07d44090.jpg

اصول خرید دیگ بخار

 از کجا دیگ بخار با قیمت مناسب بخریم؟

 بسیاری از کاربران با این سؤال مواجه می‌شوند که دیگ بخار را از کجا با قیمت مناسب، کیفیت بالا، گارانتی معتبر و خدمات پس ‌از فروش عالی خریداری کنیم؟ گرچه بویلرهای خارجی از مزایای بی‌شمار و امکانات بسیار زیادی بهره‌مند هستند اما توجه داشته باشید که بویلرهای تولید داخل نیز از محصولات مشابه خارجی دست‌کمی ندارند.

شما باید از تولید کننده اصلی دیگ بخار خرید انجام دهید برای اینکار کلیک کنید : تولید کننده دیگ بخار

شما می‌توانید به یکی از بهترین و برترین تولیدکنندگان انواع بویلر و دیگ‌های بخار در کشور یعنی فن‌آوران زاگرس به‌صورت آنلاین یا حضوری مراجعه فرمایید. ناگفته نماند که شرکت فن‌آوران زاگرس با کادری مجرب، قادر به تولید بهترین بویلرهای خاورمیانه با استفاده از طراحی‌های مدرن و مرغوب‌ترین متریال اولیه است.

خرید دیگ بخار با قیمت مناسب

 همان‌طور که در بخش‌های قبل اشاره شد، بویلرها در صنایع مختلف کاربردهای بسیار زیادی دارند و از مزایای بی‌شماری برخوردار هستند. اگر به‌دنبال یک دیگ بخار باکیفیت با قیمت مناسب برای کارگاه یا کارخانه خود هستید، ما به شما محصولات فن‌آوران زاگرس را پیشنهاد می‌کنیم. با بویلرهای فن‌آوران زاگرس، به عملکرد دستگاه‌های صنعتی خود بهبود ببخشید و سرعت تولید را بالا ببرید.

کارواش بخار چیست

ببینید از دیگ بخار می توان به عنوان کارواش هم استفاده کرد اما چگونه ؟ بسیار راحت است این موضوع دیگ بخار امکان تولید بخار را فراهم میکند حال از این بخار میتوان در بسیاری از جاها استفاده کرد از خشکشویی گرفته تا کارخانجات مختلف لذا از این بخار تولیدی میتوان در مراکز کارواش بخار به عنوان شتشو کننده قوی استفاده کرد . 

کارواش نانو بخار در عصر کنونی که هم کمبود آب داریم هم کیفیت و قیمت از هر چیزی مهم تر است توصیه میکنیم با استفاده از این امر اقدام به ایجاد کسب و کار و کارفرینی کنید .

برای اطلاعات بیشتر وارد سایت اذر استیل فن اوران زاگرس به نشانی زیر شوید

www.zagrosboiler.com

و یا مستقیما روی لینک رو به رو کلیک کنید : کارواش نانو بخار






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن