تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808208243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با چاپ روی وسایل یک کسب و کار پرسود بسازید


واضح آرشیو وب فارسی::

چاپ روی وسایل یا چاپ فلت بد یکی از روش‌های درآمدزا در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی است که برای اهداف بازاریابی و انتقال پیام تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع روش چاپ این امکان را برای صاحبان کسب و کارها فراهم کرده که با استفاده از چاپگر یووی بتوانند طرح‌های متنوع و جذاب را به‌ صورت با کیفیت روی سطح صاف و مسطح اجسام مختلف چاپ کنند.

بنابراین اگر می‌خواهید با استفاده از چاپ روی وسایل یک کسب و کار پرسود بسازید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم درباره چاپ فلت بد روی وسایل یا اجسام مختلف اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.



چاپ روی وسایل یا چاپ اجسام چیست؟

ایده‌هایی مانند چاپ روی وسایل، فرصت‌های زیادی را پیش روی مشتریان و صاحبان مشاغل قرار می‌دهد. چون با کمی خلاقیت می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و با تولید محصولات خاص و منحصر به ‌فرد یک کسب و کار پرسود بسازید. طرح‌های متنوع و جذابی که توسط دستگاه چاپ فلت بد روی سطح صاف و بدون طرح اجسام مختلف چاپ می‌شود، چاپ روی وسایل گفته ‌می‌شود. این نوع چاپ مستقیم تحول بزرگی در صنعت تبلیغات محیطی، دکوراسیون داخلی و تزئینات ایجاد کرد که پیش‌تر دستیابی به آن دور از دسترس به نظر می‌رسید.

مراکز چاپ دیجیتال و چاپخانه‌های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که پروسه چاپ تصویر و طرح دلخواه را روی وسایل مختلف انجام می‌دهند. صاحبان مشاغل و کسب و کارها به ‌منظور کسب سود بیشتر، متریال خام و محصولات ساده و بدون طرح را از تولید کننده خریداری می‌کنند و آنها را به یک چاپخانه معتبر می‌سپارند تا طرح‌های مورد نظر خود را روی اجسام مختلف چاپ نمایند و آنها را با قیمت بالاتری در بازار به فروش برسانند.

البته برخی از کسب و کارها هستند که برای چاپ عکس‌های دلخواه مشتریان خود روی محصولات یا اجسام مختلف، به چاپخانه‌ها مراجعه می‌کنند. به‌عنوان مثال مشتری می‌تواند سفارش دهد که تصویر لوگو، نام برند، عکس محصولات و شعار شرکت یا هر چیز دیگری را روی چوب و MDF، شیشه، آینه، کاشی و سرامیک، سنگ، فلزات، پلکسی، پارکت، کامپوزیت، پلی‌کربنات، مولتی استایل، CD، پاور بانک، فلش مموری، هارد اکسترنال، چرم مصنوعی و طبیعی، پازل، شاسی چوبی، پلاستیک، آسمان مجازی، کنواس یا تابلو بوم نقاشی و قاب گوشی چاپ کنند.



انواع محصولات چاپ روی اجسام یا چاپ UV

صاحبان کسب و کارها با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد می‌توانند روی سطح اجسام مسطح یا محصولات مختلف در تیراژ بالا چاپ کرده و آنها را با قیمت بالاتری در بازار به فروش برسانند. مقاومت و ماندگاری جوهرهای چاپ UV در برابر عوامل محیطی و آسیب‌های احتمالی بسیار بالاست و آن را برای استفاده در فضاهای داخلی و فضاهای باز و نمایشگاهی مناسب کرده است. در ادامه پرفروش‌ترین محصولات چاپ روی اجسام یا چاپ UV که می‌توانید با کمک آنها یک کسب و کار پرسود بسازید را به شما معرفی می‌کنیم:

چاپ روی چوب و MDF

یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که به خاطر طراحی جذاب و کارایی منحصر به فرد توانسته مشتریان زیادی را به ‌سمت خود جذب کند، چاپ روی چوب طبیعی، فیبر و MDF است. با توجه به کاربرد قطعات چوبی در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل مسکونی و اداری، دکوراسیون نمایشگاهی و نیز آتلیه‌های عکاسی، تابلوهای دکوراتیو، ساخت قاب آینه‌های دکوراتیو، ساخت تابلوی راهنما، و موارد مشابه دیگر، ارائه خدمات چاپ روی چوب و MDF، می‌تواند منجر به درآمدزایی عالی برای کسب و کارها شود.

چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه یکی دیگر از محصولات پرکاربردی است که به‌ واسطه چاپگر یووی می‌توانید انواع طرح‌ها و نقش‌های مختلف را روی انواع شیشه‌های شفاف و مات چاپ کنید. چاپ طرح دلخواه روی دیوارپوش و درهای شیشه‌ای فضاهای مسکونی، تجاری، فروشگاهی و ساختمانی به ‌عنوان یک ابزار بازاریابی کارآمد، به اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی مشتریان کمک می‌کند.

چاپ روی آینه

یکی از جدیدترین تولیدات دکوراتیو چاپ یووی، چاپ روی آینه است که در صنعت دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل از آن استفاده می‌شود. با چاپ نوشته و عکس دلخواه روی انواع آینه‌های دکوراتیو، علاوه بر جذب مشتریان بیشتر می‌تواند یک ایده پول‌ساز دیگر برای کسب و کارهای مختلف باشد.

چاپ روی کاشی و سرامیک

چاپ طرح‌های خاص و کاملاً یونیک روی انواع کاشی و سرامیک خام، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا با استفاده از چاپگر فلت بد بتوانند به درآمدی چندین برابری دست پیدا کنند.

چاپ روی سنگ

صاحبان مشاغل می‌توانند نقوش و طرح‌های تبلیغاتی و تزئینی که مد نظر دارند را روی سنگ‌های ارزان قیمت چاپ کنند و آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

چاپ روی فلز

چاپ طرح‌های جذاب روی انواع تابلوهای فلزی، استند های رومیزی فلزی، تابلوهای راهنمای طبقات، تابلوهای سردر شرکت‌ها، پاساژها و ورزشگاه‌ها یکی دیگر از ایده‌های پول سازی است که به کسب و کارها در کسب درآمد و سود بیشتر کمک می‌کند.

چاپ روی پلکسی

چاپ طرح‌ها و تصاویر زیبای گرافیکی روی تندیس پلکسی، لوح‌تقدیر و هدایای تبلیغاتی، تایل‌های آسمان مجازی و سقف‌های دکوری، باکس بسته بندی محصولات و چاپ روی کارت دعوت از دیگر ایده‌های پرسود برای کسب و کارها محسوب ‌می‌شود.

چاپ روی پارکت

چاپ طرح‌های دلخواه به‌ صورت یکپارچه روی انواع کفپوش و پارکت کف منازل مسکونی، هتل‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌های پذیرایی و غیره، از جمله ایده‌های پول‌ساز برای کسب و کارها به ‌شمار می‌رود.



چاپ روی قاب گوشی

با استفاده از چاپگر یووی می‌توانید طرح دلخواه خودتان را روی انواع قاب‌های شفاف و رنگی گوشی موبایل چاپ کنید. چاپ طرح‌های جذاب و متنوع روی وسایلی همچون قاب گوشی، می‌تواند زیبایی محصول را دو چندان کند و هم کسب و کارها به ‌واسطه آن می‌توانند به سود بیشتری دست پیدا کنند.

چاپ روی کنواس (بوم نقاشی)

یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌های مختص نقاشی، کنواس است که به چاپ روی تابلو بوم نقاشی یا تابلو کنواس هم شهرت دارد. با استفاده از چاپگر فلت بد می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید بدون پرداخت هزینه بالا، روی بوم نقاشی چاپ کنید و از تماشا کردن آن لذت ببرید. البته چاپ روی کنواس با خدمات چاپ یووی رول هم امکان پذیر است. چاپ رول به رول یووی روی پارچه کنواس انجام می شود. سپس می توانید پارچه چاپ شده را کناف کشی و قاب کنید. این دو روش از نظر کیفیت چاپ با هم تفاوتی ندارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن