تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 10 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808973763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی (6 راه ساده)


واضح آرشیو وب فارسی::

دیسک و صفحه به عنوان یکی از قطعات مهم در سیستم خودرو شناخته می شود که عملکرد آن تاثیر بسیار زیادی روی قدرت خودرو و همچنین جلوگیری از خسارات جدی به سایر بخش های خودرو دارد. این قطعه مانند هر یک از قطعات مصرفی دیگر ماشین، دارای طول عمر محدود بوده و پس از گذشت 45 هزار کیلومتر تا 70 هزار کیلومتر نیز به تعویض آن خواهید داشت. کیفیت دیسک و صفحه تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد آن دارد. بازه اختلاف عمر مفید این دیسک و صفحه ها مربوط به کیفیت آن ها است و این بدین معناست که خرید دیسک و صفحه اصلی می تواند یک مزیت بزرگ به همراه داشته باشد و آن هم صرفه جویی در هزینه ها است. برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، می توانید از روش هایی که در این مقاله از یدک پارت به آن ها اشاره می کنیم، کمک بگیرید.

 
تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی

اهمیت تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی

 
با توجه به تجربه یدک پارت تفاوتی وجود ندارد که نیاز به خرید دیسک و صفحه پراید دارید یا می خواهید دیسک و صفحه برای ماشین خارجی تهیه کنید. در هر صورت این قطعات به مرور زمان آسیب می بینند و پس از گذشت 45 هزار کیلومتر تا 70 هزار کیلومتر نیاز به تعویض خواهند داشت. همانطور که مشخص است، اختلاف عمر مفید دیسک و صفحه اصلی از تقلبی 25 هزار کیلومتر است که برای یک خودروی معمولی که در شهر رانندگی می کند، بسیار زیاد است. از طرفی اختلاف قیمت یک دیسک و صفحه خوب با دیسک و صفحه تقلبی زیاد نبوده و در هر صورت لازم است که صاحبان خودرو هزینه مربوط تعویض این قطعه را به تعمیرکار بپردازند. 
مواردی که ذکر شد، دلیل و اهمیت تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی هستند. اگر بتوانید یک دیسک و صفحه باکیفیت را برای خودروی خودتان خریداری کنید، مطمئن خواهید شد که این محصول بادوام است و تا 70 هزار کیلومتر و حتی بیشتر به شما کار خواهد داد. این موضوع برای کاهش هزینه های جانبی خودرو و تعمیرات آن بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه گردد.


نحوه تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی


هر یک از برندهای تولید کننده دیسک و صفحه اصلی از تقلبی برای جلوگیری از سوء استفاده افراد متقلب، روش های مختلفی را برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی در نظر گرفته اند که می توانید با توجه به آن ها اقدام کنید. متاسفانه برندهای مطرحی مانند والئو، دایکن و ... بسیار مورد توجه افراد متقلب و سوء استفاده‌گر قرار گرفته اند و روز به روز به شمار محصولات تقلبی تولید شده توسط این برندها افزوده می شود. 


برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی باید حتما به یک سری نکات مانند بسته بندی این دیسک و صفحه ها، لیبل، نام بسته بندی و ... توجه داشته باشید. صرف نظر از اینکه چه برندی از دیسک و صفحه را خریداری می کنید، می توانید از راه های زیر برای تشخیص دیسک و صفحه های اصلی از تقلبی کمک بگیرید.


نحوه تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی


بسته بندی برند دیسک و صفحه


یکی از راه های تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، بسته بندی است. هر یک از برندهای تولید کننده دیسک و صفحه برای کمک به مردم جهت شناسایی دیسک و صفحه های اصلی از تقلبی، بسته بندی اختصاصی را برای دیسک و صفحه ها در نظر گرفته اند. این بدین معناست که می توانید برای اطمینان از اصل بودن این قطعه، به بسته بندی و جزئیات آن دقت داشته باشید. اینکه بسته بندی این قطعه باید چگونه باشد، موضوعی است که حتما باید مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک بسته بندی خوب برای دیسک و صفحه های اصلی از تقلبی اشاره می کنیم. 


  • سلامت: موردی که روی تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی تاثیر می گذارد، سلامت بسته بندی است. هر چقدر بسته بندی سالم تر باشد، می توان با اطمینان بیشتری آن را خریداری کرد. بسته بندی های آسیب دیده، باز شده و ... می توانند نشان دهنده تقلبی بودن بسته بندی برند باشند. 

  • کیفیت: کیفیت بسته بندی یکی دیگر از راه های تشخیص اصالت آن است. برندهای مطرح علاوه بر اینکه به کیفیت قطعات خود توجه دارند، به کیفیت بسته بندی نیز دقت می کنند. پس به کار رفتن مقوا و متریال های باکیفیت برای بسته بندی این دیسک و صفحه ها مهم است، اما تنها راه تشخیص نیست! 

  • نام برند: یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی به واسطه بندی به آن توجه داشته باشید، به کار رفتن نام برند روی بسته بندی است. البته این موضوع حتی در بسته بندی های تقلبی این قطعات نیز رعایت می شود، اما توجه به آن خالی از لطف نیست.

  • طراحی و رنگ: یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید در بسته بندی برند به آن توجه داشته باشید، طراحی و رنگ است. هر یک از بسته بندی های موجود در بازار برای دیسک و صفحه دارای رنگ، برند و طراحی متفاوتی اند و این یعنی اینکه شما باید حتما بسته بندی دیسک و صفحه اصلی را با توجه به رنگ آن شناسایی نمایید. 


برچسب شناسایی کالا دیسک و صفحه


به توصیه یدک پارت یکی دیگر از مهم ترین راه های تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، بررسی برچسب شناسایی کالا است. برچسب شناسایی کالا برای اکثر دیسک و صفحه موجود در بازار درج شده است. می توان با پیگیری از برچسب، دیسک و صفحه اصلی را از تقلبی شناسایی کرد و مورد استفاده قرار داد. البته برخی از برندها این برچسب ها را برای محصولات خود در نظر نمی گیرند و شما بای از سایر روش ها برای تشخیص کمک بگیرید.


لیبل دیسک و صفحه


لیبل در واقع همان هولوگرامی است که روی بسیاری از محصولات موجود در بازار درج می شود. اکثر برندهای مطرح تولید کننده دیسک و صفحه در تلاش هستند که لیبل و هولوگرام اختصاصی برای محصولات خود درج کنند و این یعنی اینکه می توان با کمک آن ها به راحتی اصل بودن یا نبودن این قطعات را شناسایی کرد. البته افراد سودجو می توانند لیبل دیسک و صفحه را نیز کپی برداری کنند و مجددا روی بسته بندی قرار دهند. از این رو تشخیص آن ها به سادگی امکان پذیر نیست. 


لیبل دیسک و صفحه می تواند به صورت سه بعدی باشد که کپی برداری از آن ساده نیست. اگر برند مورد نظر شما لیبل دیسک و صفحه را به صورت سه بعدی در نظر گرفته است، حتما در هنگام خرید دیسک و صفحه مطمئن شوید که لیبل سه بعدی است و تغییر رنگ می دهد. در این صورت دیگر خیالتان از بابت اصالت دیسک و صفحه راحت خواهد بود.


حک نام برند روی دیسک و صفحه


مورد دیگری که افراد متقلب کمتر می توانند از آن سوء استفاده کنند؛ حک نام برند روی دیسک و صفحه است. دیسک و صفحه های موجود در بازار به گونه ای طراحی می شوند که نام برند روی آن ها حک می شود. هر یک از برندها دستورالعمل خاص خودشان را برای حکاکی نام برند روی دیسک و صفحه دارند و این یعنی اینکه باید با دقت بیشتری آن ها را مورد بررسی قرار دهید. 
معمولا برندهای مطرح برای جلوگیری از تقلب، در چند بخش از دیسک و صفحه نام برند را حکاکی و درج می کنند. به طور مثال روی بدنه دیسک و صفحه، روی پیچ های به کار رفته و سایر بخش ها می توانید نام برند را به صورت چاپی، حکاکی شده و با ظاهر برجسته مشاهده کنید. حتما بخش های مختلف دیسک و صفحه را بررسی کنید و ببینید آیا واقعا نام برند روی آن درج شده است. 


وکیوم دیسک و صفحه


بسیاری از برندهای معتبر تلاش می کنند که بسته بندی متمایز را برای دیسک و صفحه های خودشان مد نظر قرار دهند. وکیوم دیسک و صفحه یکی از وجه های متمایز دیسک و صفحه های اصلی از تقلبی است که در آن است. برخی از برندها دیسک و صفحه های خود را به صورت وکیوم شده عرضه می کنند. علاوه بر این، همین بسته بندی های وکیوم را به جعبه اختصاصی خود می چسبانند تا در هنگام کنده شدن قطعه از جعبه، شاهد یک ردی از چسب روی آن باشیم. 


وکیوم کردن بسته بندی دیسک و صفحه موضوعی است که حتما باید آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر برند دیسک و صفحه محصولات خود را به صورت وکیوم شده به بازار عرضه می کند، بنابراین، شما نیز باید آن ها را به صورت وکیوم شده خریداری کنید.


لیبل تایید اصالت کالا برای دیسک و صفحه


لیبل اصالت کالا از جمله مواردی است که معمولا هم در دیسک و صفحه های ایرانی شاهد به کار رفتن آن هستیم، هم در دیسک و صفحه های خارجی. این یک برچسب است که روی بسته بندی دیسک و صفحه قرار می گیرد و امکان استعلام اصالت کالا را فراهم می کند. روی هر بسته بندی یک برچسب با کد مخصوص قرار دارد و این یعنی اینکه می توانید آن کد را به شماره تلفن درج شده ارسال کنید و مطمئن شوید که دیسک و صفحه شما تقلبی است یا اصلی. 


لیبل تایید اصالت کالا برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی بهترین راه است؛ اما ممکن است در همه دیسک و صفحه های موجود در بازار این لیبل و برچسب وجود نداشته باشد. از این رو باید مطمئن شوید که آیا برند مد نظر شما دارای این برچسب هست یا خیر.


دیسک و صفحه اصلی


انتخاب بهترین فروشگاه برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی


بهترین راه برای خرید دیسک و صفحه اصلی و تشخیص آن از دیسک و صفحه تقلبی، انتخاب فروشگاه مناسب است. برخی از فروشگاه با تخصص و تجربه خود در زمینه فروش انواع دیسک و صفحه ها، می توانند دیسک و صفحه تقلبی را از اصلی تشخیص دهند. از این رو نیازی به توجه خریدار به جزئیات دیسک و صفحه برای تشخیص آن نیست و خود فروشنده با اعتبار خود، تضمین می دهد که بهترین محصولات را به مشتری عرضه خواهد کرد. 
برای انتخاب بهترین فروشگاه جهت تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، می توانید به اعتبار، اعتماد مشتریان به برند و جزئیات مختلف دیگر توجه داشته باشید. فروشگاه های معتبر با فروش محصولات تقلبی، اعتبار خود را تحت تاثیر قرار نمی دهند. فروشگاه اینترنتی یدک پارت، مرجع فروش انواع دیسک و صفحه اصلی از تقلبی با تضمین اصالت و کیفیت است که محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. 


سخن پایانی 


در صورت نیاز به خرید و تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، لازم است که حتما به نکات ذکر شده توجه داشته باشید. دیسک و صفحه های باکیفیت می توانند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند و طبیعتا با طول عمر مفید بالای خودشان مقرون به صرفه نیز هستند. برای تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، می توانید از راهکارهای این مقاله کمک بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت های معتبر مانند سایت یدک پارت به آدرس اینترنتی yadakpart.com مراجعه کنید و به صورت اینترنتی این محصولات را سفارش دهید. دیسک و صفحه های باکیفیت نه تنها عمر مفید زیادی دارند، بلکه می توانند انتخاب بسیار خوبی برای رانندگی در جاده و شهر نیز باشند. برای انتخاب و خرید دیسک و صفحه اصلی با ضمانت کیفیت و اصالت، می توانید از محصولات موجود در این سایت دیدن کنید.


سوالات متداول 


دیسک و صفحه اصلی چقدر عمر مفید دارد؟ 


دیسک و صفحه اصلی تولید شده توسط برندهای معتبر می تواند تا 70 الی 80 هزار کیلومتر نیز عمر مفید داشته باشد. پس تشخیص آن از دیسک و صفحه های تقلبی جدی بگیرید. 


آیا می توان از روی بسته بندی اصالت دیسک و صفحه را تشخیص داد؟ 


بله. سلامت، کیفیت و همچنین به کار رفتن نام برند روی دیسک و صفحه، می تواند اصالت آن را تا حد زیادی تضمین کند؛ اما از سایر روش های ذکر شده در این مقاله نیز کمک بگیرید.


در صورت وکیوم نبودن دیسک و صفحه آن را بخریم؟

 
یکی از راه های تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی، وکیوم بودن آن است. اما همه برندها محصولات خود را وکیوم نمی کنند. از این رو در صورت وکیوم نبودن دیسک و صفحه برندهای خاص، نیازی به نگرانی نیست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن