تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814195480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش رایگان فروش در آمازون


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : آموزش رایگان فروش در آمازون با تکنیک های 2024 را از مجموعه آکادمی فقیهی بیاموزید.

 

فروش در آمازون چگونه انجام می شود؟ امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به کسب درآمد دلاری مشغول شد. بزرگ‌ترین فروشگاهی که درحال حاضر در اغلب کشورهای دنیا فعال است و حتی ایرانیان نیز باوجود تحریم‌های فراوان می‌توانند به فروش محصولات مختلف در آن مشغول شوند، آمازون است. فروش در آمازون و رسیدن به موفقیت در این زمینه، نیازمند رعایت اصولی خاص است و بهتر است که قبل از شروع به‌ تمامی آن‌ها اشراف داشت. در ادامه این مطلب، به آموزش مهم‌ترین نکات فروش در آمازون خواهیم پرداخت تا اگر شما نیز به چنین کاری علاقه‌مند هستید بتوانید به‌صورت اصولی فعالیت خود را آغاز کنید.


روش‌های فروش محصول در آمازون

روش‌های فروش محصول در آمازون

برای فروش کالا در آمازون از ایران روش های متعددی وجود دارد. دو تا از محبوب‌ترین متدها برای این کار FBM و FBA هستند. به‌طور کلی در روش FBM تمامی کارها ازجمله پشتیبانی مشتری، مرجوع‌کردن محصولات، ارسال محصول و... برعهده فروشنده است و آمازون هیچ دخالتی در این موضوع ندارد. با استفاده از این روش می‌توان بدون دریافت مجوزها و تاییدیه‌های مختلف، به فروش در آمازون مشغول شد. باتوجه‌به محدودیت‌هایی که دررابطه با تامین کالا و انجام ارسال‌های بین‌المللی برای ایرانیان وجود دارند، این روش پیشنهاد نمی‌شود.

در متد FBA، تمامی مراحل انبارداری، بسته‌بندی، ارسال و... برعهده آمازون است و به‌همین‌خاطر از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. برای این‌که در چنین فرایندهایی دخیل نشد و از مشکلات احتمالی آن پیشگیری کرد، بهتر است تا شهروندان ایرانی از این روش برای فروش در آمازون استفاده کنند. جالب است بدانید برخلاف بسیاری از تصورات که روش FBA را کم‌سودتر می‌دانند، این روش می‌تواند از FBM پربازده‌تر باشد؛ چراکه آمازون سالیانی طولانی در زمینه مدیریت فروش محصولات مختلف تجربه داشته است و این توانایی را دارد که این کار را با کم‌ترین هزینه ممکن به انجام برساند.

آموزش رایگان فروش در آمازون

برای این‌که بتوان فروش در آمازون را آغاز کرد، لازم است تا از قبل امکانات به‌خصوصی فراهم شده باشند. در این بخش به‌معرفی و توضیح این امکانات خواهیم پرداخت. شما می توانید برای اطلاعات کامل، به وب سایت shopify.com مراجعه کنید

سرمایه اولیه

اولین چیزی که شاید ذهن هرکس را به خود معطوف کند، سرمایه اولیه است. تولیدکنندگان می‌توانند با سرمایه‌ای بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار فعالیت خود را آغاز کنند؛ اما کسانی که می‌خواهند محصول دیگران را به فروش برسانند، بهتر است که از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار سرمایه داشته باشند.


حساب بین‌المللی آمازون

حساب بین‌المللی آمازون

برای فروش در آمازون لازم است تا یک حساب بین‌المللی داشت. با این‌که تحریم‌ها چنین اجازه‌ای را به شهروندان ایرانی نمی‌دهند؛ اما شرکت‌های واسطه‌ای وجود دارند که تحریم‌ها را دور می‌زنند و می‌توان برای افتتاح حساب بین المللی برای آمازون به آن‌ها مراجعه کرد. با این‌که این شرکت‌ها درصدی کارمزد را به خود اختصاص می‌دهند؛ اما بااین‌‌حال سودی که به‌دست می‌آید چنان قابل توجه است که کارمزد کم شرکت‌های واسطه‌ چندان اهمیت نخواهد داشت.

تامین‌کننده کالا

افرادی که تولیدکننده نیستند ‌و کالایی را برای فروش آماده‌سازی نکرده‌اند، ممکن است در برهه اول دچار ناامیدی شوند؛ اما باید گفت که برای این افراد نیز راه‌کارهای خلاقانه‌ای وجود دارند. باتوجه‌به اختلاف قیمتی که محصولات مختلف در کشورهای متفاوت دارند می‌توان محصولی به‌خصوص را از یک کشور خریداری کرد و با قیمتی بالاتر، به ساکنین کشورهای دیگر فروخت. یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای انجام این کار، خرید از علی بابا و فروش در آمازون است. علی بابا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ (مانند آمازون) است که فعالیت اصلی آن در کشور چین بوده است و اغلب اجناسی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسند، به قیمت تولیدکننده‌های چینی هستند. حتی اجناسی که توسط تولیدکنندگان به فروش نمی‌رسند نیز قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار کشورهای دیگر دارند. به‌همین‌دلیل اغلب ایرانیانی که دارای محصول به‌خصوصی نیستند می‌توانند به خرید از علی بابا و فروش در آمازون مشغول شوند.


نحوه بازاریابی محصول در آمازون

نحوه بازاریابی محصول در آمازون

پس از فراهم‌شدن شرایط موردنیاز (سرمایه اولیه، حساب بین‌المللی، تامین‌کننده کالا)، باید با بهره‌گیری از روشی اصولی به بازاریابی محصولات مشغول شد. بازاریابی مبحثی بسیار گسترده است و از تکنیک‌های فراوانی برای این کار استفاده می‌شود. این‌که بتوان محصولی را در آمازون به فروش رساند، نیازمند دانشی عمیق در این زمینه است؛ اما سوالی که ممکن است برای هر فرد ایجاد شود، این است که آیا فقط بازاریابان حرفه‌ای و اشخاصی که در این زمینه تجربه‌ای غنی دارند موفق به فروش در آمازون می‌شوند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر.

امروزه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فراوانی برای فروش محصول در آمازون وجود دارند که می‌توان با شرکت در آن‌ها، مهم‌ترین نکات در این زمینه را فرا گرفت و فعالیت خود را آغاز کرد. در دوره جامع فروش در آمازون، نه‌تنها تمامی موضوعات پیرامون نحوه افتتاح حساب، تامین کالا و بازاریابی آن ارائه می‌شوند، بلکه نکاتی کلیدی برای حفظ امنیت حساب کاربری نیز آموزش داده می‌شوند تا بتوان در بستری امن به فعالیت مشغول شد. متاسفانه بسیاری از فروشندگان ایرانی به‌خاطر عدم آگاهی از این نکات، با مشکلاتی همچون مسدود‌شدن حساب مواجه می‌شوند.

آیا محدودیتی برای کسب درآمد از آمازون وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از فروشندگان تازه‌وارد ایجاد می‌شود، این است که آیا محدودیتی برای کسب درآمد از آمازون وجود دارد؟ آیا تبلیغاتی که ادعا می‌کنند می‌توان ده‌ها هزار دلار از این وب‌سایت درآمد کسب کرد واقعیت دارند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که هیچ محدودیتی برای کسب درآمد در آمازون وجود ندارد و این‌که یک فروشنده بتواند چه مقدار در ماه درآمد کسب کند، کاملا وابسته‌به توانایی و دانش آن فروشنده است. متاسفانه بعضی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این کار می‌شوند و سرمایه اولیه‌ای که فراهم کرده‌اند را نیز ازدست می‌دهند. چنین تجربیاتی کاملا اهمیت شرکت در دوره فروش در آمازون و فراگیری آموزش‌های تخصصی را نمایان می‌سازند.

جمع‌بندی؛ فروش کالا در آمازون، راهی امن برای کسب درآمد دلاری

در این مطلب، سعی کردیم تا مهم‌ترین مسائل پیرامون فروش محصول در آمازون را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با اصلی‌ترین مراحل آن آشنا سازیم؛ همچنین، به اهمیت شرکت در دوره جامع فروش در آمازون پرداختیم تا اگر شما نیز می‌خواهید وارد این کسب‌وکار شوید بتوانید مسیر پیشرفت خود را به شیوه‌ای درست طی کنید. امیدواریم مطالب گفته‌شده مفید واقع شده باشند و بتوانید آینده مالی درخشانی را برای خود رقم بزنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن