تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 24 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811066460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظایف وکیل ملکی


واضح آرشیو وب فارسی::

این مورد کاملا حق موکل است که با وظایف وکیل ملکی آشنایی داشته باشد. در واقع هر یک از وکلای ملکی مطابق دستورالعمل مشخصی فعالیت می‌کنند و روند کاری واضحی هم دارند. همین مسئله در نهایت باعث تعیین یکسری از مسئولیت‌ها و وظایف برای ایجادکننده نقش وکیل ملکی خواهد شد. البته اگر فردی در جایگاه وکیل ملکی وظایف خود را هم به شکل صحیحی اجرا نکند؛ آنگاه باید حتما نسبت به اعمال او به صورت جدی رسیدگی کنند.


وظایف وکیل ملکی

برخی از وکلای ملکی هم با وجود این که توانایی زیادی از جهت وکالت دادگستری دارند؛ اما نمی‌توانند در نقش یک وکیل ملکی ظاهر شوند و وکیل ملکی باید حتما توانایی‌های منحصر بفردی داشته باشد. در حال حاضر به لطف مجموعه ملی وکیل، وکلای ملکی درجه یک آماده فعالیت‌های گسترده در سطح کشور هستند. در ادامه شرح وظایف وکلای ملکی مجموعه را هم ارائه خواهیم کرد.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی ارائه دهنده خدمات حقوقی در زمینه ملک و املاک است و این توانایی را هم دارد که پرونده‌های پیچیده ملکی را بر عهده بگیرد. برخی از وکلای ملکی حتی با وجود برخی از کم و کاستی‌ها از نظر تجربه کاری در این فیلد حقوقی، عملکرد خوبی را از خود به اجرا می‌گذارند. همچنین باید توجه کرد که وکلای ملکی فعال در مجموعه ملی وکیل در صورتی که شما صرفا تمایل به دریافت مشاوره حقوقی در زمینه ملک و املاک هم داشته باشید.


وکیل ملکی کیست؟

خدمات مورد نظر را به شما ارائه خواهند کرد. البته برخی از افراد هم گمان می‌کنند که وکیل ملکی صرفا توانایی عقد قراردادهای ملکی یا مداخله در معاملات ملکی را دارد؛ اما کاملا اشتباه میکنید؛ زیرا زمینه کاری وکلای ملکی گسترده‌تر از این موارد است و حتی گاهی اوقات شاهد خواهید بود که این وکلا چگونه در زمینه‌های حقوقی دیگر هم سررشته دارند.

وظایف وکیل ملکی چیست؟

وظایف وکیل ملکی تا حد زیادی مشخص است. در واقع وکلای ملکی هم همانند سایر وکلا وظیفه دارند که نسبت به پرونده موکل خود در دادگاه رسیدگی انجام بدهند. اما به هر حال، زمانی که آغاز به کار در زمینه سپردن پرونده ملکی خود به یک وکیل کیفری میکنید؛ باید حتما یکسری از توقعات را از وکیل خود داشته باشید؛ از جمله این توقعات هم میتوان به مواردی که در ادامه عنوان خواهیم کرد؛ اشاره کنیم:

  • پیگیری پرونده ملکی در دادگاه

وکیل موظف است که به جای موکل خود در جلسات دادگاه‌ شرکت کند و به دنبال آن توجه داشته باشد که روند پرونده به چه صورت پیش می‌رود. وکیل طی این فرآیند باید دفاعیه تنظیم کند و گاهی اوقات هم لایحه تجدید نظر بفرستد. به هر حال همه چیز به نظر وکیل بستگی دارد و او تنها وظیفه پیگیری اموری همچون تنظیم سند رسمی ، خلع ید ، تصرف عدوانی ، مزاحمت ، ممانعت از حق ، فروش مال غیر ، مطالبه وجه التزام ، تقسیم املاک مشاع ، ابطال یا فسخ قرارداد را خواهد داشت.

  • ارائه ادله کافی برای پرونده نزد دادستان

ارائه ادله کافی برای پرونده زمانی که پرونده مسیر درستی را در پیش نگرفته است؛ ضروری خواهد بود. البته اگر گمان کنید که ادله لازم برای پرونده شما در دادگاه وجود ندارد؛ آنگاه باید حتما این مسئله را با وکیل خود در میان بگذارید. اغلب وکلا معمولا تلاش می‌کنند تا در چنین شرایطی ادله لازم را به اشکال مختلف به دست آورند.

  • جمع آوری شواهد شهود در صورت لزوم

در آخر باید حتما در نظر داشت که وجود شواهد از طرف شهود هم لازم خواهد بود. وکیل در چنین شرایطی موظف خواهد بود که استشهادیه جمع آوری کند و سپس این موارد در دادگاه ارائه شود. از جمله شواهد مورد قبول دادگاه از طرف وکیل ملکی هم میتوان به استشهادیه محلی، شهادت چند فرد بالغ و وجود دوربین یا اصوات مورد تایید اشاره کرد.

وکیل ملکی در تهران

وکلای ملکی مجموعه ملی وکیل در شهر تهران هم فعالیت می‌کنند. در واقع زمانی که شما نیاز به همکاری با یک وکیل حقوقی حرفه‌ای دارید؛ باید حتما توجه داشته باشید که انتخاب وکیل ملکی در استان تهران از طریق سامانه ملی وکیل هم وجود خواهد داشت. البته گاهی اوقات هم برخی از افراد تمایل دارند پیش از همکاری مستمر با یک وکیل ملکی در تهران، نسبت به دریافت مشاوره از او اقدا کنند که این امر هم از طریق مجموعه ملی وکیل در استان تهران و سایر نقاط امکان پذیر خواهد بود.

مشاوره با وکلای ملکی در ملی وکیل

مشاوره با وکلای ملکی در مجموعه ملی وکیل به صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. در واقع این مسئله کاملاً به تمایل مراجعه کننده بستگی خواهد داشت. همچنین باید توجه داشت که برخی از وکلای فعال در مجموعه ملی وکیل چنانچه شما تمایل به دریافت مشاوره پیش از همکاری بلند مدت داشته باشید هم هیچ محدودیتی نخواهند داشت. در نتیجه زمانی که برای دریافت مشاوره به مجموعه ملی وکیل مراجعه می‌کنید؛ حتماً در این زمینه از کارشناسان ما مشورت بگیرید.

همکاری با وکلای ملکی مجموعه ملی وکیل

برای همکاری با وکلای ملکی مجموعه ملی وکیل اغلب افراد ترجیح می‌دهند که در ابتدا مشاوره دریافت کنند. پیشنهاد ما هم به شما به همین صورت بوده و هر زمان که می‌خواهید پرونده امور ملکی خود را به مجموعه ملی وکیل بسپارید؛ باید حتماً از طریق سایت اقدام کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری با وکلای ملکی مجموعه ملی وکیل حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن