تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821544805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرایه جرثقیل در تمامی مناطق تهران با وزن های مختلف(09126454165 بهنام)


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : شما برای اجاره جرثقیل میتوانید با شماره ۰۹۱۲۶۴۵۴۱۶۵ تماس بگیرید تا از قیمت اجاره جرثقیل نیز باخبر بشید. شرکت نوین با داشتن انواع جرثقیل های با کیفیت ، دارای رانندگان حرفه ای نیز میباشد که بدون هیچ اذیت و آزاری کار شما در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود.

 


images_1720596556_668e384c51084.jpg

برای اجاره جرثقیل ، برای حمل و جابجایی ماشین‌آلات سنگین، شما می‌توانید به شرکت‌ جرثقیل نوین مراجعه کنید. معمولاً انواع مختلف جرثقیل‌ها را ارائه می‌دهند که ممکن است شامل جرثقیل‌های کامیونی، جرثقیل‌های راه‌آهنی، یا جرثقیل‌های بلندمدت باشد. قبل از اجاره، بهتر است با شرکت‌ها تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خاصتان پیدا کنید.

 

جرثقیل در واقع یک نوع ماشین یا دستگاه است که از سیم بکسل و قرقره‌ها برای حرکت بالا و پایین آوردن اشیاء استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از قوانین مکانیکی و با استفاده از یک یا چند ماشین ساده، بارهایی را که از توانایی انسان فراتر رفته‌اند، بالا می‌کشد یا پایین می‌آورد.

جرثقیل‌ها عمدتاً در صنعت حمل و نقل برای بارگیری و تخلیه بارها و همچنین در صنایع ساختمانی و سازه‌های بزرگ دیگر استفاده می‌شوند. در صنعت ساختمان، جرثقیل‌های برجی به ویژه برای ساخت ساختمان‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این جرثقیل‌ها بر روی خود ساختمان یا دکل‌های ویژه نصب می‌شوند و با پیشرفت ساختمان به ارتفاع‌های بسیار بالا می‌رسند.

اپراتور جرثقیل مسئول ایمنی دستگاه و حفظ امنیت افرادی که در ارتباط با جرثقیل کار می‌کنند را دارد.

شما برای اجاره جرثقیل میتوانید با شماره ۰۹۱۲۶۴۵۴۱۶۵ تماس بگیرید تا از قیمت اجاره جرثقیل نیز باخبر بشید. شرکت نوین با داشتن انواع جرثقیل های با کیفیت ، دارای رانندگان حرفه ای نیز میباشد که بدون هیچ اذیت و آزاری کار شما در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود.

 نحوه کرایه جرثقیل هفت تن

 برای اجاره جرثقیل 7 تن شما میتونی با شماره 09126454165 تماس بگیرید . جرثقیل ۷ تن یکی از ابزارهای بسیار مفید و پرکاربرد در بسیاری از پروژه‌هاست. این جرثقیل در نقاط مختلف کشور به دلیل قابلیت‌های متنوع خود، استفاده فراوانی دارد. 

جرثقیل ۷ تن یک دستگاه با دکل بلند و بدون کفی است و از پرکاربردترین جرثقیل‌ها در تهران و کرج به شمار می‌آید. 

امروزه بسیاری از ساختمان‌ها برای تکمیل پروژه‌های ساخت خود نیاز به استفاده از بالابر یا جرثقیل دارند. این ساختمان‌ها ممکن است به نصب انواع سازه‌های فولادی و بتنی نیاز داشته باشند و یا برای اهداف دیگر از جرثقیل استفاده کنند. اما کاربردهای جرثقیل ۷ تن تنها به پروژه‌های عمرانی محدود نمی‌شود.

جرثقیل ۷ تن یک نوع جرثقیل است که توانایی جابجایی یا بلند کردن اشیاء با وزن حدود ۷ تن را دارد.

 

اجزاء اصلی هر جرثقیل عبارت از یک میلهٔ بلندی است که بر سر آنی قرقره ای قرار دارد و انتهای آن به محوری استوار در بدنه ای متصل است و این محور بر پایه ای مستقر است که آن می‌تواند در حول خود حرکت دورانی کند. علاوه بر این میله در هر جرثقیل یک طناب و چرخ بکار است که سر طناب پس از امتداد در طول میله و گذشتن از قرقره آزاد می‌شود و با چنگکی که با آن متصل است می‌تواند بارها را بردارد و سر دیگر آن به محور آن چرخ بسته شده‌است یعنی چرخی که با حرکت دورانی آن می‌توان طناب را به حرکت درآورد و بار را بلند کرد. تا اینجا کار دستگاه فقط بلند کردن اجسام است، ولی چون تخلیه یک جسم همواره در نقطهٔ دیگر به‌عمل می‌آید. از این رو می‌باید بتواند در حول پایهٔ خود به حرکت دورانی درآید برای این منظور پایه ای که میله به آن متصل است و اجزای جرثقیل به روی آن قرار دارد طوری ساخته شده که قابل چرخش در حول خود است و برابر این چرخش بازپس از بلند شدن از نقطه‌ای در نقطهٔ دیگر فرود می‌آید. دستگاه جرثقیل‌ها امروزه بر روی ارابه‌های با چرخ بدون زنجیره یا با زنجیره چون تانک‌ها یا با چرخ‌های چون لوکوموتیو قرار دارد تا بتواند در انواع مسیرها سیر کند.

منبع : https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D8%B1%D8%AB%D9%82%DB%8C%D9%84 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن