تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 25 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811165683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور نافرجام ترامپ؛ افزایش محبوبیت یا بازی سیاسی؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یک کارشناس مسائل آمریکا گفت که ترور ناموفق ترامپ تأثیری بر رأی‌دهی به دموکرات‌ها نخواهد داشت و احتمال دارد که این حادثه باعث افزایش محبوبیت ترامپ شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه، روز شنبه در یک گردهمایی تبلیغاتی در باتلر، پنسیلوانیا، از یک سوء قصد جان سالم به در برد.



استیون چونگ، سخنگوی ترامپ، اعلام کرد که حال ترامپ خوب است و سرویس مخفی آمریکا در حال بررسی حادثه تیراندازی است. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری راشاتودی، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در بیانیه‌ای گفت: "می‌خواهم از سرویس مخفی آمریکا و تمامی مجریان قانون بابت واکنش سریع‌شان به این تیراندازی که در باتلر، پنسیلوانیا اتفاق افتاد، قدردانی کنم. از همه مهم‌تر، می‌خواهم مراتب تسلیت خود را به خانواده فردی که در این تجمع کشته شد و فرد دیگری که به شدت زخمی شد، ابراز کنم."

این کاندیدای جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد که از ناحیه گوش راست دچار جراحت شده است و افزود: "وقوع چنین اتفاقی در کشور ما غیرقابل توجیه است. تاکنون چیزی درباره تیرانداز که کشته شد نمی‌دانم. گلوله‌ای به بالای گوش راست من برخورد کرد و سوراخ کرد. صدای وزشی شنیدم، تیراندازی شد و گلوله از پوست من عبور کرد. خونریزی زیادی داشتم و بعد متوجه شدم که هدف گلوله قرار گرفته‌ام. خداوند آمریکا را در پناه خود نگه دارد."



علی بیگدلی، کارشناس مسائل آمریکا، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت که سوء قصد به جان دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تأثیر مثبتی برای او خواهد داشت. به گفته وی، این حادثه می‌تواند باعث مظلوم‌نمایی ترامپ شود و در نتیجه، محبوبیت او را افزایش دهد، به ویژه با توجه به پرونده‌های حقوقی و کیفری که ترامپ با آن‌ها مواجه است.

بیگدلی افزود: طرفداران حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ها از لحاظ ترکیب اجتماعی و ارزش‌ها متفاوت هستند. طرفداران جمهوری‌خواه بیشتر سنتی و وابسته به یکدیگر هستند و ارزش‌های خاصی آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. همچنین، آن‌ها احساسات ناسیونالیستی شدیدی دارند. در مقابل، دموکرات‌ها به دنبال جذب آراء اقلیت‌ها، سیاه‌پوستان و مسلمانان هستند.

این استاد دانشگاه همچنین اظهار داشت که طرفداران حزب جمهوری‌خواه انسجام و دوام بیشتری دارند. او گفت: این‌گونه حوادث می‌تواند موجب افزایش محبوبیت ترامپ شود، حتی اگر مشخص نباشد که حادثه ساختگی بوده یا خیر. احتمال دارد این موضوع بزرگ‌نمایی شود، زیرا طرفداران جمهوری‌خواه تمایل به خشونت و تفکرات ضد بیگانه دارند و معتقدند که آن‌ها آمریکا را ساخته‌اند.

بیگدلی خاطرنشان کرد که این‌گونه موضوعات تأثیری بر آرای دموکرات‌ها یا کاهش آن‌ها نخواهد داشت، زیرا ساختار جمعیتی دموکرات‌ها با جمهوری‌خواهان متفاوت است.



این کارشناس مسائل بین‌الملل همچنین یادآور شد که ترامپ تلاش می‌کند بایدن را در مساله مهاجران متهم کند. بایدن مهاجران را آزاد می‌گذارد تا بتواند بعداً از فرصت‌های آن‌ها استفاده کند، در حالی که ترامپ با این موضوع مخالف است. این اختلافات نشان‌دهنده بیگانه‌ستیزی نئو محافظه‌کاران آمریکایی و جمهوری‌خواهان است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن