تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798916732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)


واضح آرشیو وب فارسی::

پرداخت اینترنتی قبوض (پرداخت قبض گاز، برق و آب)



پرداخت قبض گاز، برق، آب و تلفن با استفاده از اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا خیلی سریع و راحت بتوانید این کار را انجام دهید. درحال‌حاضر روش‌های متنوعی برای این منظور در نظر گرفته می‌شود که به شما کمک می‌کند تا از مزایای متنوعی بهره‌مند شوید.

عدم‌توجه به تاریخ سررسید قبوض باعث می‌شود تا در دوره‌های بعد شما با اخطار قطع و جریمه مواجه شوید که با در اختیار داشتن اطلاعاتی درباره روش‌های اینترنتی می‌توانید از این مسئله جلوگیری کنید.

چرا گاهی با وجود پرداخت قبض برق پس از چند روز، بدهی تسویه نمی‌شود؟

یکی از مشکلاتی که امکان دارد مشترکین با آن مواجه شوند مربوط به این است که درصورت پرداخت بدهی به‌صورت کامل، اداره برق همچنان تایید بدهی را انجام نمی‌دهد.

باید این را هم در نظر بگیرید که دستورهای لازم برای پرداخت قبض گاز، برق و دیگر موارد به‌طور معمول با یک روز تاخیر برای اداره‌های مربوط ارسال می‌شود که بعد از تایید نیز روند حذف بدهی چند روزی طول می‌کشد.

کسر مبالغ بدهی قبوض خدماتی چگونه انجام می‌شود؟

رسید مربوط به پرداخت قبض گاز، آب، برق و تلفن بلافاصله بعد از انجام فرایند در معرض دید شما قرار می‌گیرد و می‌توانید تمامی اطلاعات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید، البته بسیاری از اپلیکیشن‌های پرداخت این رسید را در سوابق شما ثبت می‌کنند تا مشاهده این اطلاعات راحت‌تر باشد.

درصورتی‌که از کارت بانکی خود برای پرداخت قبوض خدماتی استفاده می‌کنید، نیز بهتر است کسر مبلغ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تسویه در همان لحظه انجام شده است.

این را در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مزایای که استفاده از روش‌های آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد مربوط به این می‌شود که در هر زمانی امکان دسترسی به اطلاعات وجود دارد.

چگونه پرداخت قبض تلفن ثابت و قبض تلفن همراه در تاپ انجام دهم؟

اگر از اپلیکیشن تاپ برای پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت استفاده می‌کنید باید گفت که یکی از راه‌های سریع برای این منظور، ثبت شماره تماس است تا در مراجعه‌های بعدی بتوانید استعلام را خیلی راحت‌تر انجام دهید.

این روش به شما کمک می‌کند تا در هر نوبت مراجعه به تاپ برای پرداخت قبض تلفن همراه یا ثابت بتوانید مبلغ پایان‌دوره و میان‌دوره را بدون نیاز به واردکردن اطلاعاتی همچون شناسه قبض و پرداخت، مشاهده کنید.

آیا قبض کاغذی به‌طور کامل حذف شده است؟

تاکنون ارائه رسیدهای کاغذی برای قبض گاز، برق، تلفن همراه و ثابت به‌طور کامل حذف شده و مشترکین اطلاعات مربوط به این قبوض را به‌صورت پیامکی دریافت می‌کنند تا امکان پرداخت از روش‌های مختلف برای آن‌‌ها فراهم شود.

دراین‌بین قبض آب با تاخیر چند ماه نسبت به دیگر موارد حذف شد و مراحل اولیه برای این کار ابتدا در چندین منطقه پایتخت صورت گرفت و بعداز مدتی نیز به‌طور کامل در سطح کشور به مرحله اجرا درآمد.

قوانین مربوط به حذف قبوض کاغذی مربوط به سال 1398 می‌شود که این کار برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مورد نیاز جهت چاپ تعداد انبوهی قبض و محافظت هرچه بیشتر از محیط‌زیست انجام شد.

این کار مزایای زیادی نیز برای مشترکین دارد چرا که بدون شک در هر خانه‌ای حجم زیادی از قبوض خدماتی انباشته می‌شود که برای نگه‌داری آن‌ها باید فضایی را اختصاص داد.

برای پرداخت قبوض چه اطلاعاتی لازم است؟

زمانی که پیامک مربوط به قبض گاز، برق، آب یا تلفن خود را دریافت می‌کنید، اطلاعاتی مربوط به مبلغ دوره، شناسه پرداخت و شناسه قبض به چشم می‌خورد که برای پرداخت به آن‌ها نیاز دارید.

برای پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت در بیشتر موارد تنها باید شماره تماس را وارد کنید تا فرایند استعلام انجام شود و بتوانید مبلع مورد نظر را با استفاده از کارت بانکی خود بپردازید.

از طرفی دیگر نحوه پرداخت قبوض خدماتی برای هر دوره با توجه به سیستم بانکی ارائه‌دهنده تعیین می‌شود که به‌طور معمول نیاز است تا شناسه‌های قبض و پرداخت را وارد کنید.

در ضمن لازم است که برای پرداخت هزینه هر دوره قبض گاز، برق و دیگر موارد اطلاعات کارت بانکی خود شامل تاریخ انقضا، CVV، شماره کارت و رمز دوم پویا را در اختیار داشته باشید.

اگر قبض برای ما پیامک نشد چگونه صورت حساب خود را پرداخت کنیم؟

در مواردی ممکن است که اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت قبض گاز، برق، آب، تلفن همراه یا ثابت برای مشترکین ارسال نشود که در این وضعیت امکان استفاده از روش‌های دیگر برای شما وجود دارد که با ارائه شناسه قبض امکان‌پذیر خواهد بود.

شناسه قبض یک کد 6 تا 13 رقمی بوده که نشان‌دهنده اطلاعات مشترکین و نوع قبوض خدماتی است که برای هر دوره هیچ تغییری نمی‌کند که می‌توانید در زمان استعلام نیز از آن استفاده کنید.

روش‌های اینترنتی این قابلیت را دارند تا با شما واردکردن شناسه قبض بتوانید اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت مبلغ دوره را بدون نیاز به ارسال پیامک مشاهده کنید.

چرا گاهی با وجود پرداخت قبض برق پس از چند روز بدهی تسویه نمی‌شود؟

ازآنجایی‌که به‌روزرسانی اغلب سامانه‌های دولتی به‌صورت دستی انجام می‌شود امکان دارد بعد از پرداخت، کمی طول بکشد تا بدهی شما از سیستم مورد نظر حذف شود.

تاپ، بهترین سامانه پرداخت قبوض

یکی از خدماتی که شما به‌صورت دوره‌ای نیاز دارید پرداخت قبوض خدماتی است که با کمک تاپ می‌توانید خیلی سریع این فرایند را انجام دهید که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

در این اپلیکیشن امکان اضافه‌کردن قبض برای دسترسی راحت‌تر در دوره‌های بعدی وجود دارد که برای این منظور لازم است که شناسه قبض یا شماره تماس خود را در بخش مربوط ثبت کنید.

این ویژگی که در سرویس پرداخت سوپر اپلیکیشن تاپ برای کاربران در نظر گرفته شده، به شما کمک می‌کند تا استعلام قبوض را در مراجعه‌های بعدی با سرعت بالایی انجام دهید.

این اپلیکیشن که زیر نظر پلیس فتا و بانک مرکزی فعالیت می‌کند به شما این امکان را می‌دهد تا در کم‌تر از یک دقیقه بتوانید در بستری امن و مطمئن هزینه قبوض خدماتی را پرداخت کنید.

سهولت، سرعت و امنیت در یک پلتفرم

برای استعلام قبض گاز، برق، آب، تلفن همراه و ثابت می‌توانید از اپلیکیشن تاپ استفاده کنید که سهولت، سرعت و امنیت را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا خیلی راحت‌تر به چنین خدماتی دسترسی داشته باشند.

برخی از اطلاعاتی که شما برای پرداخت این قبوض نیاز دارید شامل شناسه قبض و پرداخت است که بعد از حذف قبوض کاغذی به‌صورت پیامکی برای هرکدام از مشترکین از سال می‌شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن