تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802729791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برند ساعت مچی هانوا یک ساعت‌ اصیل سوئیسی


واضح آرشیو وب فارسی::

ساعت مچی یکی از محبوب‌ترین وسایلی است که با وجود ظهور و رشد بازار انواع ساعت‌های هوشمند، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و بسیاری از افراد آن را به‌عنوان یک وسیله زینتی غیرقابل‌تعویض استفاده می‌کنند. به‌طور کلی، برندهای تولید‌کننده ساعت‌های مچی، بسیار زیاد هستند؛ اما می‌توان یکی از خاص‌ترین آن‌ها را مجموعه تولید ساعت هانوا دانست. در این مطلب قصد معرفی برند ساعت مچی هانوا Hanowa را داریم.


ساعت هانوا

با برند ساعت مچی هانوا آشنا شوید؛ 

هنگامی که نام ساعت مچی به میان می‌آید، نام کشور سوئیس با افتخار می‌درخشد. سوئیس را باید مهد تولید انواع ساعت‌های مچی دانست که بزرگ‌ترین نام‌های تولیدکننده این اکسسوری جذاب در آن رشد یافته‌اند. شرکت ساعت‌سازی هانوا (Hanowa) در سال ۱۹۶۳ توسط هانس نول (Hans Noll) در شهر بیل (Biel) سوئیس تاسیس شد. یکی از مهم‌ترین موضوعات در طراحی ساعت‌های این شرکت را باید فلسفه‌محور بودن طراحی آن‌ها دانست.

این شرکت تا به‌امروز ساعت‌های مچی بسیار زیادی تولید و عرضه کرده است؛ طراحان این شرکت همواره در طراحی محصولات خود، یک فرم منحصر‌به‌فرد را با ترکیبی خلاقانه از المان‌های مدرن به‌کار گرفته‌اند. برند ساعت مچی هانوا به‌دلیل تنوع خاص در ساختار و کیفیت بی‌نظیری که در محصولات خود ارائه می‌دهد، مورد توجه کاربران بسیاری است و می‌توان آن را انتخابی شیک، جذاب و حرفه‌ای دانست که در دست شما خودنمایی می‌کند.

چگونگی شکل‌گیری محصولات هانوا و مسیر رشد آن

ساعت هانوا را باید یکی از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های مچی در جهان دانست. این شرکت در ساعت ۱۹۶۹ با تولید ساعت‌های حلقه‌ای، توجهات بسیاری را به‌خود جلب کرد. البته این شرکت در آن سال‌ها نیز ساعت‌های جیبی که یک نماد مهم در پوشش افراد شاخص محسوب می‌شد را نیز به تولید می‌رساند.

سال ۱۹۸۵ را می‌توان سال طلایی این شرکت دانست؛ برند ساعت مچی هانوا حالا بعد از گذشت دو دهه از فعالیت خود، رفته‌رفته شهرتی جهانی پیدا کرد و تولیدات مختلف آن در صدها کشور مختلف جهان در دسترس بود. این مسیر رشد و توسعه همچنان با سرعت ادامه داشت و طی حدود ۶۰ سال دچار توقف نشد.


ساعت هانوا

دلایل محبوبیت هانوا چیست؟

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه دلایل موفقیت هانوا را بیان کنیم، اول از همه باید کیفیت و ماندگاری خاص این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. هانوا به‌شدت روی کیفیت و ماندگاری ساعت‌های خود حساس است و این حساسیت در طول بیش از ۶۰ سال از فعالیت این شرکت، همچنان باقی مانده است.

برتری‌های برند ساعت مچی هانوا به‌همین موارد ختم نمی‌شود. این شرکت را باید ازجمله مهم‌ترین شرکت‌هایی دانست که همواره طراحی محصولات خود را مطابق با نبض مد بازار، تغییر داده و به‌روز کرده است. طراحی خاص محصولات این شرکت در هر نسل بیانگر ارتباط عمیق آن‌ها با استانداردهای مد روز در جهان است.

تنوع را می‌توان سومین عامل در موفقیت ساعت هانوا دانست. برخلاف برخی از شرکت‌های ساعت‌سازی دیگر که معمولا طی سال‌ها فقط محصولات لاکچری عرضه کرده‌اند، هانوا همیشه برای هر نوع سلیقه‌ای، یک پیشنهاد جذاب ارائه کرده است. این تنوع حتی باعث شده تا با صدها مدل ساعت از هانوا در بازار روبه‌رو باشیم.

دلایل ماندگاری ساعت مچی نسبت‌به سایر رقبا چیست؟

برند ساعت مچی هانوا یکی از ده‌ها شرکتی است که با فعالیت‌های خود توانسته است حیات ساعت‌های مچی را به‌عنوان یک اکسسوری جذاب حفظ کند. اگرچه امروزه بسیاری از افراد ممکن است ساعت هوشمند را ترجیح دهند؛ اما نمی‌توان اهمیت ساعت مچی را نادیده گرفت. درواقع قسمت اعظمی از محبوبیت ساعت‌های مچی، به‌دلیل تاثیرگذاری در جنبه‌های ظاهری و شخصیتی افراد است.

به‌بیانی بهتر، ساعت مچی نسبت‌به ساعت‌های هوشمند، یک انتخاب حرفه‌ای‌تر است و برای میهمانی و ملاقات‌های رسمی نیز گزینه‌ای جذاب و منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود. همچنین ظاهر و طراحی ساعت‌های مچی بسیار بهتر از ساعت‌های هوشمند دیگر است؛ بنابراین، اگر قصد انتخاب بین این دو مورد را دارید، برند ساعت مچی هانوا و محصولات متنوع آن می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

خرید ساعت هانوا از نمایندگان رسمی

نمایندگی رسمی ساعت هانوا گالری ساعت کاظمی

نمایندگی رسمی ساعت هانوا فروشگاه نیک گالری

نمایندگی رسمی هانوا گالری ساعت آماتیست


ساعت هانوا

سخن نهایی

در این مطلب به معرفی برند ساعت مچی هانوا Hanowa و خلاصه‌ای از فعالیت‌های آن آشنا شدیم. برند ساعت هانوا یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای سوئیسی است که کیفیت و تنوع محصولات آن در کنار طراحی خاص آن‌ها، زبانزد عام و خاص است. اگر قصد خرید یک ساعت مچی باکیفیت و ماندگار دارید، به شما توصیه می‌کنیم که محصولات هانوا را از نمایندگان رسمی خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن