تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798928180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات و دستگاه های زیبایی مجوزدار را از چه شرکتی بخریم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


کلینیک‌های زیبایی برای ارائه بهترین خدمات باید تمام تجهیزات مورد نیاز را دارا باشند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که سوال در مورد نحوه خرید دستگاه لیزر و قیمت دستگاه لیزر زیاد باشد.

امروز مراکز مختلفی در زمینه خدمات پوست و مو فعالیت دارند. چون تعداد کسانی که متوجه اهمیت پوست سالم و زیبایی‌های ظاهری شده‌اند، روزبه‌روز در حال افزایش هستند. در این راستا یک کلینیک زیبایی باید از پرسنل حرفه‌ای کمک بگیرد و برای این منظور، باید لوازم و تجهیزات کافی داشته باشد.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مجموعه نویان طب مانلی با شعار «تجهیز صفر تا 100 کلینیک زیبایی، شما وظیفه ماست» آشنا کنیم. همچنین قرار است تا اطلاعات مفیدی در مورد انواع دستگاه کلینیکی و زیبایی در اختیارتان بگذاریم. پس تا انتهای مطلب، همراه ما باشید.

ویژگی یک کلینیک زیبایی خوب و معتبر

باید بگوییم که اگر قصد راه‌اندازی کلینیک زیبایی خود را دارید، قبل‌از اینکه به‌دنبال اطلاعاتی درباره خرید یک دستگاه لیزر با کیفیت و مطمئن بروید، ابتدا باید ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی معتبر را بشناسید.

در همین راستا، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های انتخاب یک کلینیک خوب، اطمینان از ارائه نوع درمان‌های مورد نیاز مشتری است. به‌طوری که بهترین کلینیک‌ها طیف گسترده‌ای از درمان‌ها را ارائه می‌دهند تا بتوانند به‌عنوان یک مرکز زیبایی برای تمام نیازهای زیبایی افراد عمل کنند.

پس شما موظف هستید که قبل‌ از خرید انواع دستگاه کلینیکی و زیبایی، همچنین تجهیزات پزشکی، نوع خدمات خود را مشخص کرده و پرسنل مورد نیازتان را استخدام کنید. بعد از آن، می‌توانید مواردی که در پایین لیست کرده‌ایم را برای داشتن یک مرکز زیبایی معتبر رعایت کنید:

  • خرید دستگاه های زیبایی همراه با مجوزهای رسمی
  • داشتن مجوز بهداشت و درمان
  • استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته
  • استفاده از داروهای با کیفیت
  • ارائه مشاوره قبل‌از انجام درمان‌های زیبایی
  • برخورداری از کادری مجرب و کاردان

تجهیزات پزشکی و زیبایی مطمئن

تجهیزات پزشکی جزء اساسی‌ترین سیستم‌های بهداشتی محسوب می‌شوند. مزایایی که این ابزارها می‌توانند ارائه کنند، همیشه رو به افزایش است. از این تجهیزات برای پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی بیماری‌ها به روشی ایمن و موثر کمک می‌گیرند.

دقت داشته باشید که در بحث خرید انواع تجهیزات پزشکی، دسترسی به محصولات بهداشتی با کیفیت خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه، برای پیشبرد سلامت همگانی، رسیدگی به شرایط اضطراری بهداشتی و ارتقای جمعیت سالم‌تر، ضروری است.

در واقع بدون دستگاه و تجهیزات پزشکی بسیاری از روش‌های درمانی امکان‌پذیر نخواهد بود. به همین علت کلینیک‌های مدرن زیبایی باید مجهز به تجهیزات پزشکی با آخرین تکنولوژی باشند. باید گفت که یکی از تجهیزات پزشکی در زیبایی، دستگاه لیزر است. 

ازاین ‌رو کسب‌وکارهایی به‌وجود آمده‌اند که خدمات خرید دستگاه لیزر را در اختیار صاحبان کلینیک‌ها قرار می‌دهند. پس اگر به‌عنوان مدیر یک مرکز زیبایی، بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، خواهید دید که قیمت دستگاه لیزر و سایر تجهیزات در این کسب‌وکارهای معتبر، بسیار عادلانه‌تر از جاهای دیگر است.

چرا نویان طب مانلی؟

شرکت نویان طب مانلی با بیش از 7 سال سابقه در حوزه تولید و واردات انواع دستگاه‌ لیزر تیتانیوم، دستگاه لاغری، دستگاه جوان‌سازی و دستگاه کیوسوئیچ در ایران مفتخر است خدمات خود را به مخاطبانش به بهترین نحو ارائه دهد.

این شرکت دارنده به‌ روزترین گواهی‌نامه‌های بین‌المللی در حوزه تجهیزات پزشکی است و با داشتن کادری مجرب و متخصص، در تمامی مراحل تاسیس مرکز زیبایی از نصب، راه‌اندازی، آموزش و خدمات پس‌از فروش برای شما اطمینان خاطر به‌همراه می‌آورد.

نویان طب مانلی امکانی را به‌وجود آورده که مشتریان بتوانند به ‌صورت قسطی، شرایط خرید دستگاه لیزر و انواع دستگاه‌های موجود در این مجموعه را داشته باشند. نویان طب مانلی توانسته بسیاری از دغدغه‌های پزشکان و صاحبان کلینیک زیبایی را رفع کند، چرا که بهترین محصولات موجود در دنیا را با رضایت کاربران و مشتریان خود در اختیار تمام افراد قرار می‌دهد.

شرکت نویان طب مانلی، دارای مجوزهای رسمی بین‌المللی FDA آمریکا، CE اروپا، ISO-13485 و مجوز آیمد (IMED) از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است. شما می‌توانید جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و هر فناوری دیگری با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

به‌گفته نویان طب مانلی، تجهیز صفر تا صد کلینیک‌های زیبایی شما وظیفه ماست! پس شما نسبت به هیچ مسئله دیگری نگرانی نداشته باشید و جهت استعلام قیمت دستگاه لیزر یا خرید دستگاه لیزر از ساعت 8 صبح الی 20 شب هر روزه ، با کارشناسان نویان طب مانلی در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

البته دقت داشته باشید که با توجه به وارداتی ‌بودن این فناوری‌ها، قیمت دستگاه‌های لیزر و سایر تجهیزات، وابسته به نوسانات ارزی است. با این‌حال نویان طب مانلی با داشتن مجوز آیمد، اینماد و فروش اینترنتی قیمت دستگاه‌های لیزر خود را به‌صورت روزانه آپدیت می‌کند و شرایط خرید اقساطی را در اختیار تمام افراد قرار می‌دهد.

انواع دستگاه کلینیکی و زیبایی

صنعت زیبایی در سال‌های اخیر شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بوده و یکی از محرک‌های اصلی این رشد، محبوبیت روزافزون روش‌های زیبایی غیرتهاجمی است. انواع دستگاه کلینیکی و زیبایی پزشکی نقش مهمی در این روند ایفا کرده‌اند و پیشرفت‌های فناوری منجر به درمان‌های مؤثرتر و ایمن‌تر شده است.

یک کلینیک زیبایی، دستگاه‌های رفع موهای زائد، دستگاه‌های جوان‌سازی پوست، دستگاه‌های لاغری موضعی را نیاز دارد که جزء ضروری‌ترین دستگاه‌های کلینیکی و زیبایی هستند. در ادامه، نام برخی از این فناوری‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • لیزر موهای زائد بدن
  • خرید دستگاه هایفو (HIFU) یا هایفوتراپی پوست صورت
  • آراف فرکشنال
  • لیزر 2co فرکشنال
  • کربوکسی تراپی
  • میکرونیدلینگ
  • آراف لاغری
  • دستگاه های لاغری

شما برای تجهیز کلینیک و مطب زیبایی خود قطعا به دنبال مجموعه‌ای هستید که بتوانید لوازم مورد نیاز کلینیک خود را تهیه کنید، نویان طب مانلی تجهیز صفر تا صد کلینیک‌های زیبایی شما را بر عهده می‌گیرد تا بتوانید شرایط خرید دستگاه لیزر و انواع تجهیزات پزشکی دیگر را داشته باشید.



جمع‌بندی

بازار تجهیزات زیبایی پزشکی به صنعتی گفته می‌شود که تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در روش‌های زیبایی غیرتهاجمی را توسعه داده و به ‌فروش می رساند. این روش‌ها برای بهبود ظاهر پوست یا بدن، مانند کاهش چین‌وچروک یا ازبین‌بردن موهای زائد انجام می‌شوند.

در نتیجه دستگاه‌های زیبایی پزشکی، انقلابی در صنعت زیبایی ایجاد کرده‌اند و درمان‌های مؤثرتر و ایمن‌تری را نسبت به قبل به بیماران ارائه می‌دهند که شما می‌توانید برای استعلام قیمت دستگاه لیزر یا خرید دستگاه لیزر و سایر تجهیزات از نویان طب مانلی کمک بگیرید.

برای ثبت سفارش خود از نویان طب مانلی می‌توانید با شماره 09129096358 به‌صورت مستقیم تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. در این مجموعه شما قادر هستید که ابتدا مبلغ 10000000 تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کرده و مابقی مبلغ را هنگام نصب دستگاه در محل پرداخت کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن