تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798282969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

کلیه تریدرهای ارز دیجیتال به پلتفرم‌هایی نیاز دارند تا با کمک آن‌ها بتوانند به انجام معامله و خرید ارز دیجیتال بپردازند. معمولا معامله‌گران با عضویت و ثبت‌نام در بروکرهای معتبر، اقدام به انجام معامله و کسب سود از بازار می‌کنند. کاربرانی که در زمینه کریپتو فعالیت دارند، با عضویت در بهترین صرافی، می‌توانند به انجام ترید و کسب سود بپردازند؛ ولی سوال اصلی این است که بهترین و بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها با اطمینان‌خاطر به فعالیت در آن بپردازند؟

معیارهای مهمی مانند میزان معاملات، امنیت، پشتیبانی از کاربران و تنوع رمزارزها، ازجمله مواردی هستند که باید هنگام انتخاب صرافی، مدنظر داشت. در ادامه این مقاله جهت بررسی آیتم‌هایی که بتواند معتبرترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال را برای انجام معامله تأیید کند، با ما همراه باشید.



معیارهای مهم جهت انتخاب صرافی ارز دیجیتال

همانطور که ذکر شد، توجه به برخی معیارهای متنوع، ازجمله حجم معاملات یا امنیت، جزو مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین صرافی هستند که باید حین انتخاب پلتفرم، به آن‌ها توجه ویژه داشت. البته تأیید یک صرافی معتبر به این دو مورد محدود نمی‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم این یک صرافی مورد اطمینان می‌پردازیم.

امنیت

همیشه و در همه حال اولین دغدغه کاربران علاقمند به حضور در بازار کریپتوکارنسی، امنیت صرافی ارز دیجیتال است. این عامل درواقع نقش مهم و حیاتی را در این نوع سرمایه‌گذاری ایفا می‌کند؛ به‌گونه‌ای که اگر یک صرافی تمام معیارهای لازم برای انتخاب را داشته باشد؛ اما امنیت نداشته باشد، هیچ کاربری به آن اطمینان نمی‌کند. قطعا هیچ فردی دوست ندارد دارایی‌ خود را در صرافی نگهداری کند که در مورد امنیت آن شک دارد؛ بنابراین اولین قابلیتی که باید برای انتخاب بهترین صرافی مدنظر داشت، میزان امنیتی است که از آن برخوردار است.

نقدینگی و حجم معاملات

قابلیت دیگری که یک صرافی جهت جذب کاربران به سمت خود باید داشته باشد، حجم معاملات بالای آن است که امر بسیار مهمی محسوب می‌شود. اگر در یک صرافی، حجم معاملات پایین باشد، کاربر مجبور است برای یک معامله بزرگ، چندین معامله کوچک انجام دهد و کارمزد بیشتری پرداخت کند. علاوه‌بر این‌که باید زمان بیشتری صرف خرید ارز دیجیتال یا فروش آن کند.

احراز هویت یا KYC

یکی از مسائل مهم در موسسات مالی و همچنین صرافی‌ها، شناسایی و تایید مشتری است. این قابلیت از بسیاری از اتفاقات مثل پولشویی یا فساد مالی جلوگیری می‌کند. درحقیقت صرافی‌ها جهت شناسایی کاربران خود از فرایند احراز هویت استفاده می‌کنند. در فرآیند احراز هویت، کارت شناسایی کاربر، تطابق چهره کاربر با مدرک شناسایی و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یک صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر، روش‌های حساب‌شده‌ای را جهت تایید هویت کاربران به‌کار می‌گیرد تا از دارایی کاربران در برابر پولشویی و سایر موارد کلاهبرداری محافظت کند؛ بنابراین، در این پلتفرم‌ها برای خرید یا برداشت ارز دیجیتال، مشتری باید فرایند احراز هویت را طی کند.

نحوه قیمت‌گذاری‌

یکی دیگر از پارامترهای مهم برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، مسئله شکاف قیمت ارز دیجیتال است که توسط پلتفرم ارائه می‌شود. منظور از شکاف قیمتی این است که بین بهترین سفارش خرید ارز دیجیتال و بهترین سفارش فروش ارز دیجیتال چقدر تفاوت وجود دارد. برخی صرافی‌ها، مانند صرافی‌های بروکر، دارایی‌ها را به همان قیمتی که مدنظر خودشان است می‌فروشند یا از کاربران می‌خرند، درنتیجه قیمت‌های این‌گونه پلتفرم‌ها عادلانه نخواهد بود. پس بهتر است از صرافی‌هایی که این روند را در پیش نمی‌گیرند، جهت انجام معاملات کمک بگیرید.



پشتیبانی

پشتیبانی، در اصل ستون فقرات یک پلتفرم آنلاین شمرده می‌شود. پشتیبانی مناسب از کاربران و پاسخ به مشکلات فنی و مالی آن‌ها، مهم‌ترین ویژگی بهترین پلتفرم ارز دیجیتال است. درواقع کاربران در فضای ارزهای دیجیتال به سوالات و خطاهای زیادی برخورد می‌کنند؛ بنابراین، نیاز است کسی به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند و برای رفع آن‌ها راهنمایی‌شان کند.

کیف پول اختصاصی

از دیگر امکانات صرافی ارز دیجیتال قابل اطمینان، ارائه کیف پول اختصاصی به کاربران است. اکثر صرافی‌های با اعتبار، دارای یک کیف پول برای هر ارز دیجیتال هستند و دارایی‌های کاربران را به‌صورت مشترک در همان کیف پول نگهداری می‌کنند.

برخی از کاربران به‌دلیل پایین بودن امنیت کیف پول‌های عمومی، دارایی‌های خود را در کیف پول شخصی نگهداری می‌کنند. با فعالیت در صرافی‌هایی که کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهند، از پرداخت کارمزد انتقال معاف می‌شوید؛ زیرا دیگر نیاز نیست دائما برای انجام معامله، ارزهای خود را بین کیف پول و صرافی جابه‌جا کنید. چنانچه قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در این بازار را دارید، بهتر است از کیف پول شخصی‌تان خارج از صرافی استفاده کنید.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال

با استفاده از معیارهای بررسی‌شده در این مقاله، سرمایه‌گذاران می‌توانند بهترین صرافی را جهت انجام فعالیت‌های خود انتخاب کنند. البته ممکن است، بسیاری از صرافی‌های معتبر کلیه این ویژگی‌ها را نداشته باشند؛ اما حتما باید توجه کنید که مهم‌ترین ویژگی‌ها مثل امنیت و حجم معاملات مناسب از معیارهای بسیار مؤثر در کیفیت فعالیت معامله‌گران است. کاربران می‌بایست باتوجه‌به مطالب ذکرشده اقدام به برگزیدن یک صرافی معتبر به‌عنوان دوست و همراه خود در این مسیر کنند تا ضمن انجام معاملات موفق، به افزایش درآمد دست یابند.



قابلیت‌های پلتفرم معتبر ارز دیجیتال

در این مقاله درجهت موفقیت در معاملات این بازار و کسب سود فراوان، به بررسی امکانات یک صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر پرداختیم. کلیه این قابلیت‌ها به نوعی جهت کاربردی متفاوت در اکوسیستم بلاکچین ایجاد شده‌اند که آگاهی از آن‌ها بی‌ضرر نیست؛ چراکه با بالا رفتن اطلاعات و نحوه عملکرد صحیح در این بازار، سرمایه افراد رشد می‌کند و آن‌ها مسیر موفقیت را بسیار ساده‌تر طی خواهند کرد. امروزه بسیاری از کاربران علاقمند به این نوع سرمایه‌گذاری به کسب اطلاعات در این زمینه مشغول هستند.

لازم به ذکر است که مطالب ذکرشده نه به‌عنوان تبلیغ و ایجاد تمایل برای خرید ارز مربوطه، بلکه تنها جهت اطلاع‌رسانی و آشنایی علاقمندان با روش‌های مختلف تحلیل ارائه شده است؛ زیرا روش صحیح این است که هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود تا از بروز خطاهای احتمالی و ایجاد ضرر جلوگیری به‌عمل آید.

منبع :

mshrgh.ir/1582899






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 458]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن