تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران برگزیده به عضویت بنیاد ملی نخبگان پذیرفته می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی::

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که کارگران برگزیده‌ای که در جشنواره امتنان شرکت کرده‌اند، به عضویت بنیاد ملی نخبگان درآمده‌اند. او اظهار داشت که امروزه قدرت کشور به مجاهدت کارگران بستگی دارد و برخی از صنایع که در گذشته بسته شده بودند، با تلاش دولت مردم‌دوستانه دوباره فعال شده‌اند.



وزیر همچنین از اهمیت کار در توسعه اقتصادی یک کشور یاد کرد و افزود که کارگران پس از انقلاب اسلامی همواره در جلوه تولید و توسعه ملت ایران نقش مهمی داشته‌اند. او اعلام کرد که دولت برنامه‌های خود را بر اساس اولویت امنیت شغلی کارگران تنظیم می‌کند و معتقد است که ایجاد پایداری در صنایع و واحدهای تولیدی می‌تواند امنیت شغلی را تضمین کند.

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرد که کارگران منتخبی که در جشنواره امتنان شرکت کرده‌اند، به عضویت بنیاد ملی نخبگان پذیرفته شده‌اند. او تأکید کرد که ایجاد یک شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان بسیار مهم است. وی همچنین بیان کرد که برگزیدگان جشنواره امتنان، سفیران جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف تولید می‌باشند و باید در حوزه‌های مختلف مانند انرژی، معادن، فولاد، پزشکی و کشاورزی به پیشرفت کشور کمک کنند.

وزیر کار همچنین تأکید کرد که مسکن کارگری نیز از دانش و تجربه‌ی نخبگان کارگری بهره‌مند شود. او به اهمیت شعار سال ۱۴۰۳ اشاره کرد که بر توجه به نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید تأکید دارد و تصریح کرد که امروزه، قدرت کشور به مجاهدت کارگران بستگی دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز درباره روند شناسایی و انتخاب کارگران نخبه صحبت کرد و اعلام کرد که ۵۰ هزار نفر از نخبگان جامعه کار و تولید شناسایی شده‌اند و ۲۶ نفر از آنها به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. او همچنین بیان کرد که برنامه ریزی‌های مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری صورت گرفته و مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی خواهد شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در پایان، ترویج مولفه‌های فرهنگ کار را در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار قرار داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن