تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814810179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین سایت‌های خرید تیک آبی رسمی اینستاگرام در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : اگر قصد خرید تیک آبی اینستاگرام را دارید مراقب شیادان و کلاهبرداران این حوزه باشید و اطمینان حاصل کنید از شرکت های متخصص در این زمینه خرید کنید.

 


خرید تیک آبی اینستاگرام

در دنیای مدرن امروز، شبکه‌های اجتماعی به جزء جدانشدنی زندگی ما تبدیل شده‌اند. اینستاگرام، به عنوان یکی از محبوب‌ترین این شبکه‌ها در ایران، بستری فراهم کرده است که افراد، برندها، هنرمندان و کسب‌وکارها بتوانند با مخاطبان خود در تعامل باشند و محتوای خود را به اشتراک بگذارند. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در اینستاگرام، جلب اعتماد کاربران است که گرفتن تیک آبی اینستاگرام نقش بسزایی در این زمینه دارد.

تیک آبی اینستاگرام، در کنار نام کاربری نمایش داده می‌شود و موجب افزایش اعتماد کاربران به پیج شما می‌گردد. این افزایش اعتماد، به نوبه خود باعث افزایش تعاملات و رشد بیشتر پیج شما می‌شود. در گذشته، دریافت تیک آبی اینستاگرام تنها برای افراد مشهور و برندهای بزرگ امکان‌پذیر بود، اما با تغییر سیاست‌های اینستاگرام، اکنون هر فرد یا کسب‌وکار حقیقی می‌تواند تیک ابی را دریافت کند. با این حال، این فرآیند همچنان پیچیدگی‌ها و الزاماتی دارد که ممکن است برای بسیاری از کاربران دشوار باشد.

به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این فرآیند را به شرکت‌های متخصصی واگذار کنند که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارند. اما با توجه به تعداد زیاد کلاهبرداری در این حوزه، انتخاب یک سایت قابل اعتماد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. ما در ادامه،نکات مهم قبل از خرید، ویژگی‌های یک سایت معتبر برای خرید تیک آبی اینستاگرام را معرفی می‌کنیم و سپس به بررسی بهترین سایت های خرید تیک آبی اینستاگرام واقعی می‌پردازیم.

روش های دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر شما هم قصد دارید تیک آبی اینستاگرام را بر روی پیج خود بگیرید قبل از هر چیزی باید انواع تیک آبی اینستاگرام را بشناسید. به طور کلی دو نوع تیک آبی اینستاگرام وجود دارد که از نظر ظاهری و عملکرد کاملا مشابه هستند اما روش دریافت و هزینه لازم برای آن ها متفاوت است. روش اول تیک رسمی اینستاگرام است که بدون هیچ هزینه‌ای برای افرادی که دارای شهرت جهانی هستند فعال می‌شود. اما برای افراد معمولی دریافت تیک رسمی اینستاگرام نیاز به هزینه زیادی برای مشهورسازی دارد.

روش دوم که برای افراد عادی بهترین و سریع ترین راه دریافت تیک آبی اینستاگرام است، خرید اشتراک ماهانه متاوریفای می‌شود. نزدیک به دو سالی است که اینستاگرام در ازای دریافت ماهانه 15 دلار به هر پیجی با هر تعداد فالور تیک آبی را اعطا می‌کند. این تیک هیچ هیچ تفاوتی با تیک رسمی اینستاگرام ندارد و مشکل بسیاری از افراد را حل کرده است. چرا که نیاز به مشهور سازی و هزینه های بالای آن نیست. کافیست یکسری نکات مهم قبل را رعایت کنید تا بتوانید تیک آبی ایسنتاگرام را بگیرید.

 
نکات مهم در خرید تیک آبی اینستاگرام

نکات مهم قبل از خرید تیک آبی اینستاگرام

اولین قدم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام انتخاب روش دریافت تیک است. بعد از اینکه با توجه به توضیحات بالا روش دریافت تیک را انتخاب کردید باید با دانستن یکسری نکات پیجتان را برای دریافت تیک آماده کنید. در نظر بگیرید پیج شما باید واقعی و منحصر به فرد بوده و از نام و نام خانوادگی خود برای حساب‌های شخصی و نام رسمی کسب‌وکارتان برای حساب‌های بیزینسی استفاده نمایید.

یکی دیگر از شرایط مهم برای دریافت تیک آبی عمومی بودن پیج و کامل بودن مشخصات آن است. بعد از اینکه هم روش دریافت تیک را انتخاب کردید و هم شرایط پیجتان را برای دریافت تیک آبی آماده کردید، نوبت به سخت ترین مرحله یعنی درخواست برای دریافت تیک می‌رسد.

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی جذاب برای کاربران ایرانی تلگرام است که با هزینه سالیانه 36$ میتوانید اکانت پریمیوم تلگرام را خریداری کنید. البته امکان خریدمستقیم از تلگرام برای کاربران ایرانی وجود ندارد و مسیر پیچیده ای برای دریافت تلگرام پریمیوم وجود دارد. توصیه میکنیم برای دریافت تیک آبی تلگرام و خرید اکانت تلگرام پریمیوم از طریق شرکت های معتبر در زمینه سوشیال مدیا اقدام کنید.

 

سایت های معتبر برای خرید تیک آبی اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به روش متاوریفای یا تیک رسمی باید درخواست خود را به اینستاگرام ارسال کنید. اگر درخواست شما به درستی انجام شود، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای موفق به دریافت تیک خواهید شد. اما معمولا 99 درصد درخواست‌ها به اینستاگرام برای دریافت تیک آبی رد خواهد شد و دریافت تایید اینستاگرام چه برای اشتراک متا و چه تیک رسمی نیاز به دانش خاص خود دارد. لذا در بیشتر مواقع افراد به یک فرد واسطه برای دریافت تیک آبی نیاز خواهند داشت.

متاسفانه به جرئت می‌توان 99 درصد افرادی که سعی در جلب اعتماد شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را دارند کلاهبردار هستند و بعد از دریافت هزینه دیگر پاسخ تلفنتان را هم نخواهند داد. بنابراین ما چند سایت برتر این حوزه که می‌توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. ما ان وبسایت ها را با توجه به سابقه کار آن ها و ارتباط مستقیم با مشتریانشان بررسی و انتخاب کرده و بهترین ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.


شرکت نوین ایده مرجع خرید تیک آبی در ایران

شرکت و سایت نوین ایده

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین ایده با بیش از صدها نمونه موفق گرفتن تیک آبی اینستاگرام از سال 1380 فعالیت خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ شروع کرده است. وبسایت این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیک است و با کلیک بر روی این نماد به خود وبسایت رسمی اینماد متصل خواهد شد که به طور کامل اطلاعات شرکت را برای شما نمایش می‌دهد. این شرکت تمامی فعالیت ها و پرداخت های شما را در قالب قرار داد رسمی پیش خواهد برد.

نوین ایده تنها شرکت ثبت شده ای است که برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به شما قرارداد رسمی با ضمانت بازگشت وجه صد در صدی ارائه خواهد داد. به علاوه این شرکت صدها نمونه موفق دریافت تیک آبی دارد که با مراجعه به سایت نوین ایده می‌توانید صحت این گفته را بررسی کنید. شما می‌توانید با خیال راحت دریافت تیک رسمی اینستاگرام و یا تیک متاوریفای را به این شرکت بسپارید.

وبسایت رسمی میزبان فا

میزبان فا یکی از 5 شرکت برتر هاستینگ در ایران است که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. این شرکت از سال 1387 شروع به فعالیت کرده و هم اکنون خدمات مختلفی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. وبسایت میزبان فا متعلق به شرکت میزبان فا و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به سایت ایمنماد لینک می‌شود. شما با کلیک بر روی این نماد می‌توانید به راحتی تمامی اطلاعات رکت میزبان فا و میزان رضایت مشتریانشان را بررسی کنید.

اگر چه کار اصلی این شرکت ارائه سرویس های هاستینگ در ایران است، اما مقاله ای بسیار جامع و کامل درباره روش های دریافت تیک آبی اینستگاگرام به طور کامل به کاربران ارائه می‌دهد که قابل اعتماد و است. شما با مراجعه به وبسایت این شرکت و مطالعه مقاله " آموزش گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام " می‌توانید اطلاعات جامعی درباره تیک آبی اینستاگرام و آموزش دریافت آن به دست آورید.

وبسایت جریان زیر نظر یکتانت

اگر شما هم با دنیای اینترنت و تبلیغات در فضای مجازی آشنا باشید حتما با یکتانت آشنا هستید. یکتانت یکی از بزرگ ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ معتبر است که با خیال راحت می‌توانید انواع تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و واتساپ را به تیک حرفه ای ان ها بسپارید. مجموعه جریان در زمستان 1398 در راستای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام شکل گرفت.

حال این شرکت معتبر در وبسایت خود مقاله ای با عنوان "تیک آبی اینستاگرام + مراحل درخواست تیک آبی اینستاگرام" قرار داده است. در این مقاله ما می‌توانید با خیال راحت تمامی راه های دریافت تیک آبی اینستاگرام را مطالعه کنید. همچنین در این مقاله آنچه که سبب افزایش شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام خواهد شد را بیان می‌کند.

سامانه اینترنتی ملی پیامک

ملی پیامک یک سامانه ارسال، دریافت و مدیریت پیامک انبوه است. این وبسایت با بیش از 10 سال سابقه، دارای زیرساخت های قدرتمندی است که با آموزش اصولی و پشتیبانی آنلاین خدمات مفیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شهرت و اعتبار ملی پیامک نیازی به تایید ندارد و تا حد زیادی می‌توان گفت این وبسایت در تبلیغات پیامکی حرف اول را می‌زند. حال امروزه با افزایش درخواست تیک آبی اینتستاگرام این وبسایت مقاله ای را تحت عنوان "گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سه قدم ساده (Verified Badge)" در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است که فرایند دریافت تیک آبی اینستاگرام را به صورت کامل و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی سایت های معتبر برای خرید تیک آبی اینستاگرام

اگر شما هم قصد خرید تیک آبی اینستاگرام را بخرید توصیه می‌کنیم حتما از یکی از سایت های بالا کمک بگیرید، تا از هدر رفت سرمایه و هزینه خود جلوگیری نمایید. به طور کلی برای خرید تیک آبی اینستاگرام از سایت های اینترنتی حتما به نکات زیر برای اطمینان از اعتبار آن ها دقت کنید:

  1. در نظر بگیرید وبسایت متعاق به یک شرکت ثبت شده دارای شناسه ملی باشد، آدرس و مشخصات تماس ثابت باشد.
  2. دقت کنید شرکت در ازای خرید تیک ابی اینستاگرام به شما فاکتور رسمی با ضمانت بازگشت وجه ارائه دهد، تا در صورت عدم رعایت تعهدات بتوانید از مراجع قانونی برای پس گرفتن هزینه خود اقدام نمایید.
  3. اگر قصد دارید به صورت اینترنتی تیک آبی اینستاگرام را بخرید در نظر بگیرید سایت حتما دارای اینماد باشد. به علاوه برخی افراد سودجو تنها عکس اینماد را در سایت خود قرار می‌دهند این در حالی است که با کلیک بر روی اینماد سایت باید به وبسایت تجارت الکترونیک متصل شده و تمامی اطلاعات سایت را نمایش دهد.
  4. مبلغ مورد نظر را تنها از طریق درگاه پرداخت های معتبر نظیر زرین پال و یا شماره حساب رسمی شرکت که در فاکتور رسمی مهر شده ثبت می‌شود پرداخت نمایید.
  5. نمونه کارهای قبلی و نرات مشتریان سایت را بررسی کنید، به خصوص تنها به عکس اکتفا نکنید و دقت کنید حتما آن شرکت دارای نمونه کارهایی ویدئویی از رضایت مشتریانش باشد.
  6. گرفتن تیک آبی اینستاگرام یکی از کارهای تخصصی است و نیازمند زمان وم هزینه زیادی است بنابراین هرگز به افرادی که قیمت هایی پایین تر از حد معمول به شما پینهاد می‌دهند توجه نکنید.

جمع بندی

امروزه اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام بر هیچ کس پوشیده نیست، اما انتخاب یک سایت معتبر برای خرید تیک آبی اینستا یک چالش بسیار بزرگ می‌باشد. در این مقاله شرایط و نکات لازم قبل از خرید تیک آبی اینستاگرام را به شما معرفی کردیم تا پیج خود را برای دریافت تیک اینستاگرام آماده کنید.

به علاوه سایت های معتبر این حوزه را که می‌توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید را به شما معرفی کردیم تا از دام های کلاهبرداران در امان باشید. ما سعی کردیم در این مقاله، فاکتور های مهم در سایت های معتبر را به شما ارائه دهیم که بتوانید با خیالی آسوده تیک آبی اینستاگرام خود را دریافت کنید و به بهبود و اعتبار پیج خود کمک نمایید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن