تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798666718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یك هیات 36 نفره تجاری مالزی هفته آینده به ایران سفر می كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یك هیات 36 نفره تجاری مالزی هفته آینده به ایران سفر می كند یك هیات بزرگ تجاری از بخش خصوصی مالزی روز دوشنبه آینده برای مذاكره با شركت های ایرانی و مقامات اتاق بازرگانی كشورمان به تهران سفر می كند.
۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت ساعت 10:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، ریاست این هیات تجاری را "ذوالكیفلی محمود" مدیر اجرایی سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی (ماترید) برعهده دارد.
این مقام تجارت خارجی مالزی كه تاكید دارد اطلاعات و ادراك منفی از تحریم های اقتصادی می تواند به شركت های مالزیایی در مناسبات با ایران صدمه بزند، زیرا بسیاری از كشورهای جهان از جمله آمریكا و اروپا در حال مسابقه برای تقویت تجارت با ایران هستند، روز چهارشنبه عازم ایران شد.
هیات اقتصادی - تجاری مالزی شامل 36 نفر از مدیران و نمایندگان 27 شركت بخش خصوصی این كشور است كه روز دوشنبه برای سفری چهار روزه به تهران سفر می كند.
حضور این هیات در ایران یك هفته پس از سفر "عنیفه امان" وزیر امور خارجه مالزی به كشورمان و مذاكره با "حسن روحانی" رئیس جمهوری، "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه، "بیژن زنگنه" وزیر نفت و "علی ‌اكبر ولایتی" رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام می شود.
وزیر خارجه مالزی را در این سفر "سیدمختار البخاری" میلیاردر مالزیایی و رئیس بنیاد البخاری همراهی می كرد.
هیات 36 نفره اقتصادی - تجاری مالزی قرار است در تهران با مقامات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی دیدار كنند. مذاكرات دو جانبه با طرف های ایرانی از دیگر برنامه های مدیران این شركت های مالزی در تهران برای توسعه مناسبات در دوران پساتحریم است.
برخی از این شركت ها كه در زمینه روغن پالم، ذخیره سازی نفت و میعانات نفتی، آموزشی ایمنی و محیط زیست و ... فعالیت دارند پیش از این با شركت های ایرانی مناسبات تجاری داشته اند.
یك هیات نفت و گاز مالزی متشكل از 15 شركت نیز روز سه شنبه هفته جاری برای شركت در بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران عازم تهران شد و در حال حاضر در این نمایشگاه حضور دارد.
نخستین اقدام عملی مالزی به منظور توسعه روابط تجاری در دوران پساتحریم ماه گذشته انجام شد كه در آن جمعی از فعالان تجاری با حضور در مركز توسعه تجارت خارجی این كشور، اشتیاق خود را برای حضور در بازار ایران نشان دادند.
"مرضیه افخم" سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در این مراسم از فرصت های موجود در ایران به منظور توسعه روابط خبر داد و افزود: ایران امروز جزو مراكز نادر اقتصادی جهان است و ظرفیت لازم برای حمایت از سرمایه گذاری خارجی انجام شده از سراسر جهان را دارد.
سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی (ماترید) پیش از این از بانك های محلی این كشور خواسته است از فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری شركت های مالزیایی در ایران در دوران پساتحریم پشتیبانی كنند.
روابط تجاری مالزی و ایران سال گذشته میلادی با كاهش حدود 12 درصدی، به یك میلیارد و 950 میلیون رینگیت (حدود 487 میلیون دلار) رسید و مالزی یكی از دلایل كاهش واردات از ایران را سقوط بهای نفت اعلام كرد.
كل واردات مالزی از ایران نیز سال گذشته با كاهش 25.6 درصدی به 139 میلیون و 500 هزار رینگیت (حدود 34 میلیون دلار) كاهش یافت كه این رقم سال پیش از آن 187 میلیون و 400 هزار رینگیت (حدود 46 میلیون دلار) بود.
روغن پالم حدود 49 درصد از كل صادرات مالزی به ایران را به خود اختصاص می دهد. مواد شیمیایی 12 درصد و كائوچو طبیعی 11.4 درصد از كل اقلامی است كه مالزی به ایران صادر می كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن