تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798551280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سرگیری تجارت ایران و ونزوئلا پیگیری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در نشست مشترک رییس سازمان توسعه تجارت با سفیر ونزوئلا؛ از سرگیری تجارت ایران و ونزوئلا پیگیری شد تهران - ایرنا - رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: روابط تجاری ایران و ونزوئلا که در چند ماه گذشته با رکود مواجه شده بود، به زودی با سفر هیأت تجاری ایران به ونزوئلا از سر گرفته خواهد شد.


به گزارش ایرنا از سازمان توسعه تجارت، ولی الله افخمی راد در دیدار با سفیر ونزوئلا بر سر مسائل گوناگون گفت وگو و در برخی زمینه ها توافق کردند. هیأت تجاری ایران ماه آینده میلادی (نیمه خرداد تا نیمه تیرماه) در سفری به ونزوئلا اقدام های عملی در این زمینه را آغاز یا دنبال خواهد کرد.
صادرات دارو، راه اندازی کارخانه دوچرخه سازی، ساخت مسکن، طراحی کارت سوخت، نوسازی خودروهای فرسوده و برقراری پرواز مستقیم ایران و ونزوئلا از مهم ترین کالاها و خدماتی است که قرار است ایران به ونزوئلا ارائه کند و در دیدار مشترک رییس سازمان توسعه تجارت و سفیر ونزوئلا در این مورد توافق های نسبی صورت گرفت.
افخمی راد در این نشست به طرف ونزوئلایی وعده داد که در ماه آینده میلادی همراه با وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت تجاری مربوطه به ونزوئلا سفری خواهد داشت تا توافقات را به مرحله عمل برساند.
رئیس سازمان توسعه تجارت در راستای صادرات دارو به ونزوئلا از سفیر آن کشور دعوت کرد تا به همراه وزیر بهداشت و درمان ونزوئلا به ایران سفری داشته باشد و با بازدید از کارخانه های داروسازی، از توان و کیفیت ساخت دارویی ایرانیان مطلع شوند.
وی با اشاره به برقراری خطوط هواپیمایی بین دو کشور، گفت: شرکت های هواپیمایی ایران ظرفیت بالایی دارند، بنابراین پیشنهاد می شود تا شرکت هواپیمایی تابان با همکاری ونزوئلا خط هوایی مستقیم از ایران به ونزوئلا دایر کنند.
به گفته افخمی راد، این طرح قرار است به این صورت انجام گیرد که هواپیمای دورپرواز به صورت اجاره یا انواع قرارداد دیگر از سوی ونزوئلا تأمین و در اختیار ایران قرار گیرد.
افخمی راد ساخت و فروش دوچرخه به ونزوئلا را از دیگر برنامه های گسترش تجارت بین دو کشور برشمرد و با اشاره به اینکه پیش از این در دوره ریاست جمهوری هوگو چاوز استقبال خوبی از سوی ریاست جمهور و مردم ونزوئلا از دوچرخه های ایرانی شده بود، پیشنهاد داد که کارخانه دوچرخه سازی ایران در ونزوئلا تکمیل و راه اندازی شود.
وی دراین زمینه نیز از سفیر ونزوئلا دعوت کرد تا با سفر به مشهد در عین حال که خط هواپیمایی شرکت تابان را از نزدیک مشاهده می کند، بازدیدی نیز از کارخانه دوچرخه سازی قوچان داشته باشد تا بتوان به این طریق تصمیم های نهایی و عملی را گرفت. قرار است این سفر پیش از سفر هیأت تجاری ایران به ونزوئلا انجام شود.
آمه نوئب زامبرانو سفیر ونزوئلا در ایران در نشست مشترک با رییس سازمان توسعه تجارت دو پیشنهاد مشخص را برای پیگیری در ماه آینده میلادی مطرح کرد.
به گفته او بانک مرکزی ونزوئلا آمادگی همکاری با بانک مرکزی ایران را دارد و قرار است در این زمینه مذاکراتی بین هیأت های ویژه دو طرف انجام شود که این کار در ماه آینده پس از دستور وزیر اقتصاد ونزوئلا عملی خواهد شد.
وی در مورد مشکلات تجارت دریایی و ناوهای ایرانی پیشنهاد داد تا طرف ایرانی با پرداخت مالیاتی اندک، مشکلات را برطرف کرده و ادامه کار بدهد.
زامبرانو در مورد طرح ساخت مسکن که از سوی ایرانیان در ونزوئلا در حال انجام است، با این وعده که بخشی از مطالبات شرکت سازنده ایرانی به زودی پرداخت خواهد شد، از رئیس سازمان توسعه تجارت درخواست کرد ترتیبی اتخاذ کند تا این پروژه با سرعت بیشتری پیش رود.
سفیر ونزوئلا در مورد فعالیت کارخانه دوچرخه سازی ایران نیز با اشاره به نیاز ششصد هزار دستگاه دوچرخه در سال از ادامه فعالیت این کارخانه استقبال کرد و به صراحت از برخی مانع تراشی ها و شیطنت های دست اندرکاران صنعت دوچرخه سازی در ونزوئلا به عنوان دلیلی برای توقف این طرح یاد کرد و وعده داد شخصا توان دوچرخه سازی ایران را به رئیس جمهور ونزوئلا گزارش خواهد داد.
اقتصام (1)1574**1558



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن