تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799358792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفافیت و سلامت ارتباطی پنجره رسانه ای در رشد و توسعه جامعه نقش محوری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان رضوی : شفافیت و سلامت ارتباطی پنجره رسانه ای در رشد و توسعه جامعه نقش محوری دارد مشهد - ایرنا- استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه در حکم پنجره ای بین مردم و مسوولان است ، گفت : اگر این پنجره شفاف و دارای ارتباط سالم باشد می تواند در رشد و توسعه جامعه نقش محوری ایفا کند.


علیرضا رشیدیان پنجشنبه شب در مراسم ویژه روز خبرنگار ˈبا حضور تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه مشهد و نیز استان خراسان رضوی افزود : اگر این پنجره شفاف باشد به طور قطع به روی مردم سالاری دینی باز می شود و می تواند اثرات ارزشمندی در جامعه برجای بگذارد.
وی ادامه داد : اهل قلم و اصحاب رسانه با توجه به تعهد و وفاداری که در قلم خود دارند صاحب اندیشه هستند و می توانند در جلب توجه مردم به موضوعی نقش موثر داشته باشند ضمن آنکه دولتمردان خادم هم هیچ تریبونی بهتر از رسانه برای انتقال دیدگاه ها، نقطه نظرات و مانند آن در اختیار ندارند.
وی با بیان اینکه خراسان رضوی بعد از تهران دومین قطب رسانه ای کشور است ، افزود : انتظار است این استان در حد و اندازه واقعی ظاهر شده و نقش خود را ایفا نماید.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد، فرهنگ ، عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد : بخش زیادی از حوزه فرهنگی به تعاملات رسانه ای و مسوولان مرتبط است.
رشیدیان افزود : بر این مبنا اتاق گفت و گوی بخش فرهنگی را راه اندازی کرده ایم که نخستین جلسه آن برگزار شد و به بحث و بررسی ، نقد و تحلیل و تعیین راهکارها در این حوزه می پردازد.
وی گفت : از این پس در جلسات این اتاق نماینده ای هم از رسانه ها دعوت می شود تا در این زمینه گفتمان و بررسی انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به دو مناسبت پیش رو یعنی دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و هفته دولت که تقریبا همزمان است ، افزود : امام رضا (ع) برای همه ملت ایران بویژه مشهدی ها نعمتی ارزشمند است که باید رسانه ها از فرصت این ایام در جهت اشاعه فرهنگ و سیره رضوی عمل نمایند.
وی همچنین رسانه ها با توجه به نزدیکی هفته دولت ، طی این ایام انعکاس درست و مناسبی از خدمات دولت طی یک سال اخیر داشته باشد.
استاندار خراسان رضوی افزود : دولت طی این مدت تلاش کرده فضای اخلاقی ، آرامش و اطمینان در جامعه ایحاد شود و رسانه ها هم در این زمینه کمک بسیاری کردند و امیدواریم این فضا سازی مثبت همچنان ادامه یابد.
وی در ادامه با بیان اینکه جهان تشنه پیام امام خمینی (ره) است که در آن بر برقراری عدل و مدیریت اختلافات در درون جامعه تاکید داشت، گفت : امروز مدارای اخلاقی انسان ها از جمله ضرورت های جهان امروز است.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد : باید در این ایام متبرک رسانه ها بتواند پیام انسانی را به سطح جهان گسترش دهند.
وی با اشاره به اینکه امروز عده ای چهره اسلام را در پشت چهره خشن و جنایتکارانه خود ، آلوده و تار می کنند، افزود : به طور قطع این افراد خشن موفق نخواهند بود و اسلام روز بروز روشن تر و منورتر می شود.
رشیدیان در ادامه با اشاره به برخی مشکلات اصحاب رسانه گفت : این مسائل و مشکلات احصا و دسته بندی شده و با حفظ کرامت و عزت خبرنگاران پیگیری و رسیدگی می شود.
وی در این مراسم اعلام کرد : 300 واحد مسکن مهر به خبرنگاران واجد شرایط با اولویت واگذار می شود.
همچنین طوماری از سوی حاضران در این مراسم از جمله استاندار و نیز خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان این عرصه در حمایت از مظلومیت مردم غزه و محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب اسرائیل امضا شد.
2713/659



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن