تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همسر پردیس افکاری: امید به معجزه


واضح آرشیو وب فارسی::

همسر پردیس افکاری درباره وضعیت جسمانی او صحبت کرد و گفت که او تمام مراحل درمان را پشت سر گذاشته است، اما فقط یک معجزه می‌تواند بهبودی او را به همراه داشته باشد.

محمد نجفی همچنین اعلام کرد که خانواده پردیس افکاری هزینه‌های درمان را پرداخت کرده‌اند و به حمایت مالی از نهادهای دیگر نیازی نیست.



وی در مورد وضعیت اخیر جسمانی پردیس افکاری که به سرطان کبد مبتلا است، اظهار داشت: در گفتگوی اخیر با پزشک او، به من گفتند که از نظر پزشکی دیگر امکان انجام کاری وجود ندارد مگر اینکه یک معجزه رخ دهد.

نجفی افزود: پزشکان در بیمارستان مفرح همه چیزی که ممکن بود را انجام دادند و پرونده همسرم را توسط متخصصان مختلف و پرفسورها مورد بررسی قرار دادند. متاسفانه، همه از اینکه دیگر کاری برای انجام دادند، متفق بودند.

او اضافه کرد: سه روز پیش، برخی از دوستان و همکاران همسرم سعی کردند او را به بیمارستان دیگری منتقل کنند، اما هیچ یک از بیمارستان‌ها، از جمله بیمارستانی که انتخاب شده بود، صلاحیت این کار را نداشتند. امروز هم پزشکشان به ما توضیح دادند که درمان دیگر نتیجه‌ای نخواهد داشت.

همسر پردیس افکاری با تقدیر از حضور همیشگی دوستان او، افزود: دوستان همیشگی همسرم هر روز به او سر می‌زنند و سعی می‌کنند روحیه او را بالا ببرند. آنها مانند کوهی پشت سرمان بودند و هستند و هر چه در توانشان بود، به ما کمک کردند.

نجفی همچنین از تلاش پرسنل بیمارستان مفرح تقدیر کرد و تاکید کرد: پرسنل و پزشکان بیمارستان مفرح به ما کمک بسیاری کردند. آنها بهترین همکاری را با ما داشتند و ما از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.

او اظهار کرد: خانواده و من هزینه‌های درمان را پرداخت کرده‌ایم و به جز ما، دوستان همسرم نیز به ما کمک کرده‌اند و همیشه پشتیبانیم بوده‌اند. ما نیازی به کمک ارگان‌ها یا دیگران نداریم.

او همچنین درباره بیماری همسرش که به طور ناگهانی و خطرناک پیش آمده، توضیح داد: تشخیص بیماری تا به حال کمتر از یک هفته است. متاسفانه بیماری پنهان بوده و ما از آن آگاه نبودیم و وضعیت او هم هیچ‌گونه نشانه‌ای نداشت که ما را به بیماری اندازه‌گیری کند. از زمان تشخیص، بیماری به سرعت پیشرفت کرده و کبد را تا حدی تحت تاثیر قرار داده که به سرعت به سایر اعضای بدن او هم متوسع شده است.

نجفی افزود: دوستان بسیاری تلاش کردند تا او را برای پیوند کبد به بیمارستانی دیگر منتقل کنند، اما به دلیل سریعی که بیماری پیشرفت کرده، این امکان از بین رفت.

پردیس افکاری، بازیگری است که تحصیلات تئاتر را از دانشگاه آزاد اخذ کرده و در زمینه سینما با فیلم «شاخه‌های بید» به کارگردانی امرالله احمدجو شروع به فعالیت کرده است.

او در تئاتر با هنرمندانی چون رکن‌الدین خسروی و قطب‌الدین صادقی همکاری کرده است و در نمایش‌هایی چون سوسنگرد، ابن سینا، باغ آلبالو، زیرگنبد کبود، ژاندارک، عروسی، عاشق‌کشون، و دندون طلا بازی کرده است.

همچنین در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی چون هادی و هدی، بزبز قندی(عروسک‌گردان)، غروب یک روز بارانی، غفلت، معین پزشک، با طراوت، فکر پلید، خانه شماره پنجم، این یک دادگاه نیست و... نقش آفرینی کرده است.

در زمینه سینما نیز با کارگردانانی چون سیروس الوند، محمد علی سجادی، امرالله احمدجو، کریم آتشی، حمید رخشانی و... همکاری داشته و در اثاری مانند دخترک کنار مرداب، گزل، برخورد، پرواز را به خاطر بسپار، پنجاه روز التهاب، ضربه آخر، بانی چاو و... به ایفای نقش پرداخته است.

او همچنین در دهه ۹۰ در نمایش «کاسپار» نوشته «پتر هاندکه» به‌کارگردانی محسن معینی بازی کرد. و در نمایش «بر فَرَس تندرو» به‌کارگردانی محسن معینی نیز به روی صحنه رفت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 751]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن