تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798339509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ رییس صداوسیما به پرسش‌هایی در مورد راهکارها و نظارت بر تبلیغات و پخش نوروزی «پایتخت»


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس سازمان صداوسیما که در نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت داشت، به اهمیت هماهنگی و همکاری در عرصه رسانه‌ها اشاره کرد. او گفت: وقتی که رسانه‌ها به هم نزدیک‌تر می‌شوند و با یکدیگر تعامل دارند، این باعث بهبود شنیده شدن صدای همدیگر می‌شود و در نهایت به نفع مردم خواهد بود. در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل حضورش در نمایشگاه، او اظهار کرد که این نمایشگاه فرصتی است برای مردم برای ارتباط مستقیم با رسانه‌ها و آشنایی با پیام‌آفرینان در زمینه‌های مختلف. او خوشحالی خود را از شرکت در جمع همکاران رسانه‌های خودشان بیان کرد.



وی اظهار کرد: وظیفه ما، به عنوان رسانه‌ها، ارائه صدای مردم به مسئولان، بیان واقعیت‌ها و مشکلات، ایجاد امید و امیدبخشی برای مردم و انجام نقش تاریخی است. او تاکید کرد که هر چه ما به هم نزدیک‌تر شویم و بتوانیم بهتر یکدیگر را بشنویم و با هم تعامل داشته باشیم، حتماً در نهایت این باعث بهبود و سود برای مردم خواهد شد.

در پاسخ به سؤال درباره تجربیاتش در ریاست سازمان صداوسیما و اینکه در کدام زمینه‌ها مشکلات و در کدام زمینه‌ها موفقیت‌های بیشتری داشته است، جبلی گفت: به جای استفاده از اصطلاح "رنجیدن"، بهتر است از اصطلاح "توقع و انتظار متقابل" استفاده کنیم. او افزود: ما همه به جامعه، مردم و آینده‌ی کشور مسئولیم. اقدامی که امید به آینده را ضعیف کند، مشکلاتی دارد و باید با هم کمک کنیم، از یکدیگر کمک بگیریم و همدیگر را تکمیل کنیم.

وی اظهار کرد: نظرسنجی‌ها اغلب براساس شاخص‌های متفاوتی صورت می‌گیرد و تنها به یک نتیجه معین اتکا کردن به آن‌ها علمی معتبر نیست. باید به تمامی شاخص‌ها، زمینه‌ها و عوامل مؤثر توجه داشت. اطلاعات اولیه باید با استفاده از شاخص‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. ما هر گونه کمک منصفانه و متعهد رسانه به جامعه و مردم را تقدیم می‌کنیم.

در پاسخ به سؤالی درباره احتمال عدم پخش سریال «پایتخت» در نوروز ۱۴۰۳، او گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد، اما همکاران ما در سیمافیلم مسئول این بخش هستند و پاسخ صحیح را به شما خواهند داد.

در مورد برنامه‌های پخشی در نوروز و ماه رمضان، وی اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای این دوره‌ها در نظر گرفته شده است، از جمله برنامه‌هایی که پشت صحنه آن‌ها را بازدید می‌کنم. برنامه‌های این دوره‌ها مانند سال گذشته، مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.



او همچنین بر اهمیت انتخابات در ارتباط با تبدیل این رویداد به یک فرصت برای مردمی کردن فرایند سیاسی تأکید کرد و اظهار داشت: تا کنون حدود ۱۴۰۰ مناظره در بیش از ۲۰۰ حوزه انتخابیه برگزار شده است. همچنین تعداد زیادی برنامه کوتاه برای نامزدها ضبط شده است که به زودی به نمایش در می‌آید. از فردا، مردم می‌توانند این برنامه‌ها را تماشا کنند.

او ادامه داد: نامزدهای انتخابات در حوزه‌های مختلف با یکدیگر به صورت دست‌جمعی گفت‌و‌گو می‌کنند. این موضوع در تهران هم رخ داده است و مناظره‌ها ضبط شده است. افراد می‌توانند برنامه‌ها را از کانال انتخاباتی تهران تماشا کنند.

جبلی اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۱۷ سریال در دست اقدام به تولید و پخش هستیم. همچنین، ما تقریباً ۲۵ فیلمنامه سریال دیگر را در دست داریم که در مراحل ابتدایی قرارداد قرار گرفته‌اند. جدول پخش مجموعه‌های نمایشی‌مان تا پایان سال آینده پر است. ما در این برنامه‌ها به شخصیت‌های تاریخی، موضوعات معاصر، سبک‌های زندگی مختلف و حوزه‌هایی که تاکنون کمتر توجه شده‌اند، پرداخته‌ایم.

اخیراً برخی تبلیغات در صداوسیما انتقاداتی را به دنبال داشته است. جبلی در پاسخ به این سوال که چقدر به سلامت و کیفیت تبلیغات در رسانه‌ها توجه می‌کند، اظهار کرد: ما به تدریج در حال رفع مشکلاتی هستیم که برخی از تبلیغات تجاری در گذشته با آنها روبرو بوده است. برای مثال، تبلیغاتی که به موضوعات مهمی مانند خانواده و جمعیت توجه نکرده‌اند یا تبلیغاتی که محصولات لوکس یا تجملاتی را تبلیغ می‌کنند، این مسائل را برخوردار کرده‌اند. ما تلاش می‌کنیم که این مسائل را به زودی حل کنیم و بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: با این حال، صاحبان تبلیغات همیشه دنبال افزایش دیده شدن محصولات خود هستند و می‌خواهند آن‌ها را در ویترین بهتری نشان دهند. بنابراین، ما تاثیرگذاری بر روی شکل و شمایل تبلیغات داریم تا آنها را به شکل بهتری نمایش دهیم. خوشبختانه، کانون‌های تبلیغاتی و شرکت‌ها همکاری خوبی را آغاز کرده‌اند. تازه‌ترین مثال، جلسه‌ای است که ما در جشنواره آگهی‌های تجاری برگزار کردیم که هم شرکت‌های اقتصادی و تجاری و هم کانون‌های تبلیغاتی و تجاری در آن شرکت کردند. مردم انتظار دارند که ما به حل مشکلات تبلیغاتی بپردازیم و این موضوع را به دقت بررسی کنیم. به طور معقول، صاحبان تبلیغات می‌خواهند محصولاتشان دیده‌تر باشند، اما ما هم باید به واقعیت‌های اجتماعی توجه کنیم.

رئیس صدا و سیما در پایان اظهار داشت: ما امیدواریم با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم، از جمله تشویق کانون‌ها و شرکت‌هایی که بیشتر به این معیارها توجه می‌کنند، مانند ارائه تخفیف‌ها، این ایرادات در تبلیغات بازرگانی برطرف شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 729]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن