تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798555268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرعباس : خبرنگاران نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بندرعباس : خبرنگاران نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند بندرعباس – ایرنا – نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: خبرنگاران و رسانه ها با انعکاس اخبار و اطلاعات، نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈغلامعلی نعیم آبادی ˈدر خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: رسانه های متنوع مانند فصل های چهارگانه سال که در آنها میوه های متنوعی به ثمر می نشیند برای رشد و توسعه جامعه لازم می باشد.
وی ابراز داشت: رسانه ها باید در چهارچوب معیار ها و ارزش های نظام اسلامی گام بردارند و در روزنامه های انقلابی باید ارزش های انقلابی مطرح شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نقد های رسانه ها و خبرنگاران از مسوولان و فعالیت هایی که در جامعه رخ می دهد باید منصفانه و به دور از تخریب باشد و در بیان حقایق مراقب صحت و امانت خبر باشند تا خبری خلاف واقع نباشد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: مسوولان باید خبرنگاران و رسانه ها را نه در سخن، بلکه در عمل حمایت کنند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه برخی از خبرنگاران در دیدار با وی گلایه هایی را مطرح کرده اند، اظهار داشت: مسوولان دقت کنند که خدمات اداری آنها طبق عدالت ، با رعایت تقوی الهی و به دور از سیاسی کاری باشد.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به نقش رسانه ها در حوادث غزه بیان کرد: اگر مردم کشورهای عربی، اروپایی و حتی امریکا آنگونه که مردم ایران اسلامی از این حوادث اطلاع یافتند مطلع می شدند واکنش بسیار تندی را علیه این جنایت ها ،جنایتکاران و حامیانشان نشان می دادند.
امام جمعه بندرعباس اظهار داشت:رسانه های غربی حوادث غزه را وارونه برای مخاطبانشان بیان می کردند و در کشور های عربی کار به جایی رسید که ائمه جمعه به دستور حاکمانشان برای پیروزی اسراییل غاصب دعا می کردند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم باریکه غزه شکست خورد و هرچه کرد نتوانست موفقیتی کسب کند.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه هرکاری که رژیم صهیونیستی درآینده بکند شکست می خورد و پیروزی در برابر بچه 12 ساله جز شکست چیز دیگری نیست، خاطر نشان کرد: شاهدیم رژیمی که روزی ادعا داشت برای شکست دادن همه کشور های منطقه آماده است به چه روزی افتاده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فعالیت های زود هنگام برخی افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز مردم آگاهند و به حرف این و آن اهمیتی نداده و با بینش و شناخت رای می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه وظیفه انتصاب افراد و مدیران دستگاه ها با مسوولان اجرایی می باشد و نه نماینده های مجلس شورای اسلامی ، اضافه کرد: وظیفه نمایندگان مجلس نظارت است امری که کمرنگ شده یا رنگ باخته است.
وی با اشاره به ساخت و ساز در حریم دریا در بندرعباس یادآور شد: میلیاردها ریال خرج کردند و بین مردم و دریا فاصله انداختند ، زیرا هیچ مرجعی نظارت نکرد و یک نفر هم داد نزد و نگفت این اشتباه است و جلویش را بگیرید.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سفر هفته گذشته خود به شهر هشت بندی شهرستان میناب برای معرفی امام جمعه ، خاطر نشان ساخت: مردم از وضعیت راه های ارتباطی ناراضی اند.
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: چرا هرمزگان در زمینه جاده ها از سایر استان ها عقب تر است، مسوولان راه و شهرسازی رسیدگی کنند تا در خطبه های بعدی این مساله را طرح نکنم.ک/3
7192/668 / 1539



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن