تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گناوه: خبرنگاران نقش سازنده ای در اعتلای فرهنگ عمومی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه گناوه: خبرنگاران نقش سازنده ای در اعتلای فرهنگ عمومی دارند گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: خبرنگاران بواسطه شغل خطیر و حساسی که برعهده دارند، نقش سازنده و مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه یویژه اعتلای فرهنگ عمومی ایفا می کنند.


حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه افزود: یکی از راههایی که به پیشرفت یک کشور و جامعه کمک می کند، اطلاع رسانی است که خبرنگاران یکی از ارکان آن بشمار می آیند.
امام جمعه گناوه با اشاره به این که خبرنگاران در شناسایی آسیب های جامعه می توانند مثمرثمر واقع شوند، گفت: خبرنگاران باید با نقد سازنده و منصافه خود آسیب ها را شناسایی و اطلاعات بدست آمده را به مسوولان انتقال دهند تا در باره آن تصمیم گیری کنند.
وی اظهارکرد: خبرنگاران میهن اسلامی ایران در حفظ دستاوردهای انقلاب و دوران هشت دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت داشته اند.
وی افزود: خبرنگاران باتوجه به رسالت خطیری که در جامعه برعهده دارند، باید از وی‍ژگی هایی برخوردار باشند تا مردم به آنان بیشتر اعتماد کنند.
رکنی حسینی گفت: صداقت و امانتداری از وی‍‍‍‍‍زگی های یک خبرنگار است که باید در انجام آن بخوبی ادای وظیفه کند.
وی بیان کرد: خبرنگاران برای تهیه و انعکاس خبرها در فضاهای مجازی باید خیلی بادقت و با ظرافت خاصی تا زمانی که از منابع موثق و مطمئن کسب اطلاع نکنند از درج و انتشار آن پرهیز کنند.
امام جمعه گناوه با گرامیداشت سالروز شهادت محمودصارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، گفت: روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای اصحاب رسانه و قدردانی از تلاش و همت خبرنگاران است که باید آحاد جامعه بویژه مسوولان پیشقدم شوند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان گناوه گفت: این رسانه توانسته تعامل خوبی با ادارات داشته و با اطلاع رسانی بموقع رویدادهای شهرستانهای گناوه ودیلم نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این مناطق ایفا کند.
امام جمعه گناوه از تعامل و همکاری ایرنا با ستاد نمازجمعه این شهرستان و پوشش خبری خطبه های نمازجمعه قدردانی کرد.
دراین نشست مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه با گرامیداشت سالروز شهادت محمودصارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال 1377 بدست گروه افراطی و متحجر طالبان به درجه رفیع شهادت نایل شد، گزارشی از عملکرد فعالیت و برنامه های این رسانه ارایه کرد.
دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در 19 آذر سال 1370 راه اندازی شده است. ک/3
637/539



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن