تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802421634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران موثرترین نقش درحفاظت از منابع طبیعی را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرنگاران موثرترین نقش درحفاظت از منابع طبیعی را دارند کرج- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز خبرنگاران را جزو موثرترین عناصر جامعه در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی خدادادی دانست.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، ˈحسین میررجبیˈ در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد، آورده است: بی شک تاثیرگذاری اصحاب رسانه در اصلاح فرهنگ جامعه برکسی پوشیده نیست، در جهان امروز استفاده از تکنولوژی روز، انتقال اطلاعات موثق و مورد اعتماد در جهت کسب تصمیمات موثر، سریع و اقدامات هماهنگ دستگاهها در جهت رفع چالش های منابع طبیعی بسیار حیاتی است و متاثراز ظرفیت بسیار بالای ارتباطات و نقش خبرنگاران در این عرصه است .
وی ادامه داده است: این مهم واضح و مبرهن وبه اثبات رسیده است که هر کار بزرگ در حوزه های مختلف نیاز به شکل گیری وحمایت حداکثری مردم دارد، با هدایت وهمکاری اصحاب رسانه با صرف انرژی کمتر ومطلوب تر به سرمنزل مقصود می رسد چه بسا اگرهمکاری اصحاب رسانه نباشد بسیاری از کارهای بزرگ به سرانجام نرسد.
میررجبی اظهار داشت: با کوشش ها وتلاش های صادقانه این قشر عظیم وتاثیر گذاراست که در تولید، توزیع وانتشار اخبار از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و با تعهد وفداکاری ودلسوزی و وظیفه شناسی و وجدان بیدار در هر شرایط زمانی ومکانی، تصویر گر زمان، زبان گویا وگوش شنوایی هستند که هم سنگ صبور است و هم سنگ همگان را بر سینه می زند، در حالی که از خود غافل می شوند.
پیام می افزاید: شما خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولین هستید که با تعامل مناسب دستگاهها و اصحاب رسانه در توسعه فرهنگ منابع طبیعی در کشور بیش از پیش تاثیر گذارهستید ومی توانید با این توانمندی جامعه را به سمت و سوی توسعه پایدار هدایت نمایید.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز ادامه داد: از آنجا که شما اصحاب رسانه دارای نقش بالقوه و معناداری در شکل گیری ادراک و افکار آحاد مردم و انرژی دهنده به جامعه هستید ، باتوجه به چالش های زیست محیطی در مبحث آب ، خاک، هوا و انرژی در کاهش عوارض زیست محیطی ، بر شماست تا هدایت گر تصمیمات سازنده آحاد مردم و مسوولان باشید.
- هشدار به موقع برای جلوگیری از آسیب ها در طبیعت از جمله تخریب ، تصرف ، آتش سوزی ، از بین رفتن پوشش گیاهی ، خشکسالی ، افزایش گازهای گلخانه ای ، گسترش بیابان ها است که می تواند عبور موفقیت آمیزی از بحران ها و مخاطرات زیست محیطی باشد.
- اصحاب رسانه با نقد منصفانه و انعکاس فعالیت ها در بهبود عملکرد فعالیتهای حوزه منابع طبیعی موثر بوده و قطعاˈ می توان گفت رسانه های گروهی یکی از عوامل مهم در ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی ، انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به رویدادها و چالش های میان مردم و طبیعت هستند که رسانه در ایجاد شور و شوق در تک تک اعضاء جامعه با رویکرد و مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی کشور بسیار موثرند چرا که یکی از مهمترین رهگذرهای آگاهی بخشی می باشند و این امر با حمایت رسانه ها ،توسعه پایدار منابع طبیعی را استمرار می بخشد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت محمود صارمی و شهیدان گرانقدر آزاده ،از تلاش بی وقفه اصحاب رسانه و خبرنگاران در این عرصه قدردانی کرد.ک/1
691/693



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن