تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز:نمایشگاه های قرآنی موجب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز:نمایشگاه های قرآنی موجب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه می شود شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: برگزاری نمایشگاه های قرآنی موجب گسترش هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه خواهد شد.


به گزارش ایرنا ،آیت الله اسدالله ایمانی جمعه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه عروةالوثقی افزود: نمایشگاه یکی از ابزار کارهای است که فرهنگ قران را در جامعه گسترانده و فرهنگ و خرده فرهنگ های قرآنی را حاکمیت می بخشد.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآنی هدف نیست بلکه ابزاری است گفت: باید از نمایشگاه قرآنی برای رشد و بالندگی استفاده کرد چرا که می توان با این کارها جامعه را به سوی حال و هوای قرآنی سوق داد.
این مقام مسوول ادامه داد:وقتی که هنرها و کتاب های قرآنی با اشکال متفاوت علوم قران که بسیار متفاوت می باشد در این نمایشگاه ها ارائه بشود زمینه جذب هر چه بیشتر مخاطبان را بدنبال خواهد داشت .
آیت الله ایمانی اضافه کرد: نمایشگاه عروةالوثقی فضایی برای ظهور استعدادهای قرآنی است که در جامعه نهفته و باید شکوفا شوند تا بتوانیم زمینه های تحقق قطب قرآنی شدن استان فارس را فراهم آوریم.
منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره با اینکه معتقدیم که می توانیم در همه کارهابهترین را ارائه بدهیم اضافه کرد: مسوولان باید امکانات لازم را برای برپایی نمایشگاه های قرآنی فراهم کنند .
هفتمین دوره نمایشگاه قرآنی «عروةالوثقی» شیراز از 29 تیر تا چهارم مرداد به مدت یک هفته در محل باغ جنت شیراز برپا شده است.ک/2
7374/ 667



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن