تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ساوه: پیدایش فرهنگ بی حجابی در جامعه از پیامدهای ماهواره است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ساوه: پیدایش فرهنگ بی حجابی در جامعه از پیامدهای ماهواره است ساوه- ایرنا- امام جمعه ساوه گفت: پیدایش فرهنگ بی حجابی در جامعه از پیامدهای تبلیغات ماهواره است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، افزود: بی حجابی و کشف حجاب از سال های دور مورد توجه استعمار و استکبار جهانی بوده است زیرا آنها فرهنگ ریشه دار ملت های اسلامی را هدف قرار داده اند.
وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ما به جایگاه خوبی دست یافت اما امروز توسط برنامه های مبتذل ماهواره در حال خدشه دار شدن است که این امر توجه جدی مسوولان و مردم را می طلبد.
امام جمعه ساوه همچنین با اشاره به روز جمعیت، گفت: جمعیت عامل پیشرفت و بالندگی هر کشور است و کاهش نرخ آن موجب بروز مشکلاتی برای هر جامعه می شود.
وی بالا رفتن سن ازدواج در جامعه را نیز پدیده ای خطرناک دانست و اظهار کرد: فساد و بی تقوایی برخی از آثار بالا رفتن سن ازدواج در کشور است که جامعه را به سمت زندگی غربی پیش می برد.
حجت الاسلام تقوی همچنین حوادث اخیر در کشورهای عراق، افغانستان و فلسطین را تاسف بار دانست و اضافه کرد: اگر اتحاد میان مسلمانان و کشورهای اسلامی وجود داشته باشد، صهیونیست ها جرات چنین تفرقه افکنی را نخواهند داشت.
امام جمعه ساوه ادامه داد: علت سکوت سازمان ملل و برخی کشورهای غربی در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین این است که آنان از این اختلاف ها سوء استفاده کرده و بدنبال رسیدن به اهداف خود هستند.
امام جمعه ساوه، ایجاد جنگ فرقه ای را از دیگر نقشه های دشمنان در افغانستان دانست و آن را بحران جدی پیش روی این کشور ذکر کرد.ک/2
7338/686

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن