تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798332401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود آهنگ های جدید ۱۴۰۳ از وبسایت کاست باز


واضح آرشیو وب فارسی::


کاست باز یکی از پربازدید ترین سایت های ایرانی می باشد که روزانه میزبان ۵۰ هزار مخاطب فارسی زبان می باشد ، آهنگ های بروز ، ریمیکس های تولیدی از مهم ترین مزیت های کاست باز به نسبت سایت های دیگر می باشد ، در ادامه با ما همراه باشید . 

کاست باز دنیایی از ترانه و موسیقی 

کاست باز از بهترین سایت های دانلود آهنگ در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ شروع کرده است و طی زمان کوتاهی به بازدید بسیاری رسیده است و نگاه های زیادی را مجذوب خود کرده است ، از لینک زیر می توانید وارد سایت کاست باز شوید و از جدیدترین اهنگ ها لذت ببرید . 

 

https://kasetbaz.ir/

 

دانلود ریمیکس رپ

برای دانلود جدیدترین ریمیکس های رپ و ایرانی می توانید به وبسایت کاست باز وارد شوید و به قسمت و کتگوری ریمیکس ها و دانلود ریمیکس رپ مراجعه نمایید و از جدیدترین موزیک ها لذت ببرید .

 

 

بیوگرافی خوانندگان معروف ایرانی در کاست باز 

 



 

محمد علیزاده : 

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد. محمد علیزاده فارغ التحصیل لیسانس رشته کشاورزی می باشد، سه سال پیاپی مقام اول قرائت قران را بدست آورد تا اینکه وارد عرصه موسیقی ترانه سرایی و آهنگسازی شد. محمد علیزاده در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود محمد علیزاده یک خواهر دارد و خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است .

 

مهدی یراحی : 

مهدی یراحی ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ (در پی مهاجرت به تهران) آغاز کرد؛ اما پیش از آن در سن ۱۰سالگی هم‌زمان با شرکت در مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی دوران تحصیل در زادگاهش اهواز، به موسیقی کلاسیک غربی گرایش پیدا کرد .

مهدی یراحی ساز‌های گیتار و پیانو را کاملا تجربی فراگرفت و در نوازندگی آن‌ها مسلط شد و در سال ۱۳۷۹ وقتی تنها ۱۹ ساله بود از اهواز به تهران نقل مکان کرد. به محص سکونت در تهران اولین آلبوم اش را برای مجوز به ارشاد برد که تایید نشد و این ممنوعیت در سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۳ هم برای دیگر آلبوم هایش تکرار شد. در نهایت مجبور شد به صورت حرفه‌ای سمت آهنگسازی برود، آلبوم «حسین استیری» اولین تجربه وی در این عرصه بود .

 

مهدی یراحی در سال ۱۳۸۸ موسیقی تیتراژ پایانی ماه عسل به نام هوای تو را آهنگسازی و خوانندکی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. یک سال بعد با بازخوانی ترانه علی مودک ساخته کاظم الساهر که یکی از ترانه‌های قدیمی عراقی است در خوزستان به محبوبیت فراوانی دست یافت .

 

فرزاد فرخ : 

فرزاد فرخ در ۲ بهمن ۱۳۶۸ در شیراز متولد شد. پدرش اهل شیراز و مادرش اهل آبادان است. فرزاد فرخ فرزند آخر خانواده است، او یک خواهر بزرگتر از خود و دو برادر دارد. او هم‌اکنون در شهر تهران زندگی می‌کند و یک دهه را در آبادان گذرانده‌است. او یک مدت را هم فوتبالیست بود و حتی به تیم منتخب آبادان هم دعوت شده بود. وقتی که او ۶ سال داشت، پدرش سکته مغزی کرد و ناتوان از کار شد، او و دو برادرش با هم کار می‌کردند. در شروع کار، او دم مدرسه‌ها بستنی می‌فروخت و مدتی را به عنوان یک کودک کار فعالیت می‌کرد. او در ۱۹ سالگی پدر خود را از دست داد .

 

محسن ابراهیم زاده : 

محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه ، خواننده است تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از قرائت قرآن شروع و به خوانندگی رسید سپس با تلوییون به شهرت رسید و حالا بعد از مرتضی پاشایی به شدت محبوب شده است . در شهر تربت حیدریه خراسان رضوی در ۱۴۵ کیلومتری مشهد مقدس بدنیا آمد ، مدتی در کرج ساکن بودند و حالا در شهر قدس در غرب تهران زندگی می کند .



شایع : 

شایع محمدرضا داداش‌پور زادهٔ ۹ مرداد ۱۳۷۱ که با نام هنری شایع شناخته می‌شود ، خواننده و رپر اهل ایران است . شایع از اعضای پیشین لیبل کاغذ رکوردز بود که در سال ۱۳۹۶ منحل شد . شایع در کارنامه خود با هنرمندانی از جمله حصین، مهراد هیدن و صادق همکاری داشته‌است . 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 748]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن