تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798781989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعلام شبا؛ ساده‌ترین راه گرفتن شماره شبا چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::


این روزها دریافت شماره شبا برای خیلی از کاربران بانکی دردسرساز شده است. کافی است عبارت دریافت شماره شبا را در اینترنت جستجو کنید  تا با سایت‌های زیادی روبه‌رو شوید که قرار است به شما شماره شبا بدهند. اما وقتی وارد سایتشان می‌شوید و مراحل مختلف را طی می‌کنید، از شما درخواست پول برای دادن شماره شبا بانکی می‌کنند. مساله‌ای که پرداخت پول و متصل شدن به درگاه پرداخت را به همراه دارد. پس علاوه بر هزینه، دریافت شبا را با تاخیر هم مواجه می‌کند. اما یک راه ساده‌تر هم برای دریافت شماره شبا وجود دارد. ورود به سایت « رده» و گرفتن شماره شبا رایگان.

مراحل گرفتن استعلام شبا

برای دریافت شماره شبا با شماره کارت، شماره حساب یا هر اطلاعات بانکی دیگری که در اختیار شماست، کافی است وارد سایت بخش «استعلام شبا» شوید و این مراحل را که در مجموع کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، انجام دهید:

  • سایت رده را جستجو کنید. در نوار بالای صفحه اصلی سایت، روی پنجره دریافت شماره شبا کلیک کنید. اگر قبلا حساب کاربری ساخته‌اید که در همان لحظه و آنی شماره شبا را خواهید گرفت. اما اگر هم قبلا عضو رده نشده‌اید، طی چند ثانیه با نوشتن نام و نام خانوادگی، شماره همراه و گرفتن کد تایید به عضویت رده در خواهید آمد. 
  • بعد از ورود به حساب کاربری، با پنجره بانک‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید. کافی است روی همان بانکی که مدنظر شما است کلیک کرده و وارد قسمت بعد شوید. 
  • در «رده» این امکان وجود دارد که براساس شماره کارت یا حساب، شماره شبا خودتان را بگیرید. برای تبدیل شماره کارت به شبا، روی بخش «کارت به شبا» بزنید و در کادر مشخص‌ شده، شماره کارت ۱۶رقمی را تایپ و پنجره تبدیل را «لمس» کنید. اگر هم شماره حساب را دارید، همان گزینه را انتخاب و بعد از وارد کردن شماره حساب شماره شبا رایگان را تحویل می‌گیرید.
  • برای دریافت شماره شبا تمام بانک‌ها کافی است وارد سایت رده شوید. به همین راحتی، تبدیل شماره کارت یا شماره حساب به شماره شبا انجام شده و کار دیگری باقی نمی‌ماند. 

گرفتن شماره شبا بانک ملی

برای گرفتن شماره شبا بانک ملی، اول باید شماره همراه خودتان را وارد کرده و بعد از گرفتن کد تایید وارد حساب کاربری‌تان در سایت رده شوید. بعد هم وارد بخش دریافت شماره شبا شده و در این بخش هم قسمت «شماره شبا بانک ملی» را انتخاب کنید. در نهایت هم با یکی از اطلاعات حساب بانکی – یعنی شماره حساب یا شماره کارت - شماره شبای بانک ملی را دریافت کنید. بانک ملی، اولین بانکی بود که از شماره شبا برای مبادلات بانکی استفاده کرد، اما در حال حاضر تمام بانک‌ها برای جابه‌جایی پول یا هر خدمات بانکی دیگری نیاز به شماره شبا دارند. یکی از مزایای ثبت‌نام و عضویت در حساب کاربری «رده» این است که می‌توانید شماره شبای هر کدام از حساب‌های بانکی‌تان را پیدا کنید و با دادن شماره کارت یا شماره حساب، شبا را تحویل بگیرید.

رده؛ سایتی برای تمام خدمات بانکی 

در سایت رده این امکان برای تمام کاربران وجود دارد تا علاوه بر دریافت شماره شبا با کارت بانکی، یا گرفتن نام صاحب حساب از روی شبا به خدمات متنوع و گسترده دیگری از تمام خدمات بانکی هم دسترسی داشته باشند. از جستجوی وام بگیرید، تا فهرست پروپیمانی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بررسی مزایای هر کدام از آنها. علاوه بر این، استعلام چک صیادی و خدمات ارزی هم در دسترس مخاطبان سایت قرار گرفته است. هرچند یکی از پرکاربردترین سرویس‌های رده دادن شماره شبا براساس شماره کارت بانکی برای متقاضیانش است. 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن