تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798988053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه رسالت در یک نگاه؛ شنبه دوم خردادماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه رسالت در یک نگاه؛ شنبه دوم خردادماه تهران- ایرنا- روزنامه رسالت در شماره امروز(شنبه دوم خردادماه) خبر نخست خود را به سخنان محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما مبنی بر اینکه 70 درصد مردم معتقدند آمریکا به تعهداتش پایبند نیست، اختصاص داد.


به گزارش ایرنا در بخشی از این خبر آمده است: رئیس رسانه ملی گفت که براساس نظر سنجی صدا و سیما در سه روز گذشته حدود 70 درصد مردم ایران معتقدند که آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به تعهدات خود پایبند نخواهند بود.
محمد سرافراز در مراسم افتتاح طرح های فنی و عمرانی مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهارکرد: ملت ایران با مواضع رهبر انقلاب در خصوص عدم پایبندی آمریکایی ها به توافقات هسته ای همراه هستند.
وی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای طرف مقابل از ابتدا با رویکرد زیاده خواهی و تحقیر وارد میدان شده، افزود: مواضع مستحکم رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان پاسخ زیاده خواهی را داده است.
در خبر دوم روزنامه رسالت با عنوان «پاسخ انصارالله به تجاوز سعودی ها» آمده است: علی رغم اینکه به قول کالین پاول وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده آمریکا، عربستان به شرکای عربی و غربی خود قول داده بود در مدت هفت روز با عملیات نظامی و تجاوز به صنعا و عدن اوضاع یمن را به نقطه قبل از حضور انصارالله و وقوع انقلاب یمن بازگرداند، هم اکنون با گذشت بیش از 40 روز شاهد زمینگیر شدن آل سعود در یمن و پاسخ متقابل ارتش و نیروهای مردمی یمن و به صورت مشخص انصارالله به تجاوز و کشتار وقیحانه ریاض هستیم.
منابع خبری یمنی از ادامه عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در داخل خاک عربستان سعودی و کشته و اسیر شدن تعداد زیادی از نظامیان آنان خبر دادند.
منابع خبری یمن گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده اند که کنترل کوه الردیف در داخل عربستان را در دست گرفته و تعدادی از تجهیزات سعودی ها را به آتش بکشند. این منابع همچنین تأکید کرده اند که در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه عسیر، 18 نظامی سعودی که بین آنها افسر نیز دیده می شود، کشته و تعداد زیادی از آنان به اسارت گرفته شده اند. پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد که حدود 85 نظامی سعودی خود را تسلیم کمیته های مردمی و قبیله های یمن کردند.
ارتش عربستان، بمباران مناطق مرزی در منطقه "علب" را تشدید کرده است. در همین حال خبر از شدت یافتن درگیری ها میان قبیله های یمنی و نظامیان عربستانی در کوه "الجلاح" به گوش می رسد.به گفته یک منبع محلی، نیروهای قبایل یمنی بشدت به گلوله باران سعودی ها علیه مناطق مرزی پاسخ می دهند. درگیری های شدید میان نیروهای یمنی و سعودی در کوه های واقع در خاک عربستان ادامه دارد و گلوله باران خمپاره ای و موشکی نظامیان سعودی علیه مناطق مرزی با یمن همچنان به قوت خود باقی است.
تصویر نخست روزنامه رسالت به اولین مراسم اختتامیه جشنواره طنز سیاسی و اجتماعی کشور همزمان با دومین سالگرد فعالیت مجموعه طنز دکتر سلام که با حضور مسئولان سیاسی، فرهنگی و هنری و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد و با سخنرانی حداد عادل همراه بود، اختصاص دارد.
در توضیح این خبر آمده است، حداد عادل در این مراسم گفت: دکتر سلام جای خالی گل آقا را پر کرد. وی یادآورشد: خنده از شئون خاص انسان است، گریه و خنده دو روی یک سکه اند. نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: طنز نیز یک کار ظریف است و با هجو تفاوت دارد. وی اضافه کرد: طنز سیاسی، اجتماعی یک راه میانبر است برای انتقال انتقاد، گاهی یک طنز بیش از چند مقاله روی مخاطب اثر می گذارد.
حدادعادل خطاب به دکتر سلامی ها گفت: برنامه شما یک طنز متعهد است که در عین خنداندن از ارزش های انقلابی و ملی دفاع می کند. طنز دکتر سلام شجاعانه ورود پیدا کرده و صداقت در آن موج می زد.
«رئیس جمهوری: اجازه نمی دهیم دشمن از اسرار علمی و نظامی کشور آگاه شود»، از دیگر اخبار مهم روزنامه رسالت است. در بخشی از این خبر آمده است: رئیس جمهوری با بیان اینکه مذاکرات هسته ای در چارچوب خطوط قرمز مطرح شده از سوی رهبری پی گیری می شود، گفت: اجازه نمی دهیم دشمن از اسرار علمی و نظامی کشور آگاه شود.
حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: خط قرمزهای نظام که رهبری به آنها تاکید کرده اند، مدنظر بوده و مذاکرات نیز باید در همان چارچوب باشد.
وی افزود: اگر می خواهیم فناوری خود را در زمینه غنی سازی ادامه دهیم، یک سری خطوط است که باید مورد مراعات قرار گیرد. روحانی با بیان اینکه کار مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 اقدامی بسیار بزرگ است، تصریح کرد: در مذاکرات هسته ای بخش هایی شامل مسائل فنی، مسائل حقوقی، مسائل سیاسی و... مطرح است و به طور کلی این مذاکرات کار ساده ای نیست.
وی با بیان اینکه امروز همه در دنیا شاهد مذاکرات ما هستند، افزود: در نهایت یک روز هم موضوعات این مذاکرات تدوین و منتشر می شود و در آینده هر کسی به متن مذاکرات ما مراجعه کند من قول می دهم از اقدامات دیپلمات های ما احساس غرور و افتخار کند.
وی با تاکید بر اینکه این مذاکرات کاری سخت و سنگین است، گفت: ما هم اکنون در این مسیر دو گام به پیش رفته ایم که یکی از آنها توافقات موقت ژنو بوده و گام دوم در لوزان بود که در نتیجه توافقات لوزان هنوز هم از کشورهای مختلف برای ما پیام های تبریک می رسد.
«جرج سوروس: آمریکا در آستانه جنگ با چین قرار دارد»، «بروجردی: ملت ایران به آمریکا بی اعتماد است»، و «آیت الله جنتی: اجازه نمی دهیم دشمن از اسرار علمی و نظامی کشور آگاه شود»، از دیگر تیترهای صفحه نخست روزنامه رسالت است.
شبد ** 1095 ** 2023



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن