تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798348635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهاب حسینی: من سوپر استار نیستم / قصه گویی و نحوه ی بیانم به مادرِ پدرم رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ضیافت ستاره‌های آسمان هنر در شب 1001 روزگی "رادیو 7"؛
"شهاب حسینی": من سوپر استار نیستم / قصه گویی و نحوه ی بیانم به مادرِ پدرم رفته است
"شهاب حسینی" در برنامه رادیو 7 گفت: به دلیل علاقه‌ی زیاد به بازیگری فیلم‌هایی که در کودکی می‌دیدم را با ساختار و داستانی گسترده تر برای دوستانم تعریف می‌کردم.


 به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ شب پنج شنبه ضیافت 1001 روزگی رادیو 7 با حضور ستارگان سینما، تلویزیون و موسیقی برگزارشد.
 
"منصور ضابطیان" تهیه کننده و مجری  رادیو 7 پس از خواندن متنی ادبی پیرامون قصه و عرض سلام خدمت مخاطبانش گفت: من و دوستانم بسیار خرسندیم که 1001 شب با شما بودیم و نفس کشیدیم. باورمان نمی‌شود که شما به ما افتخار دادید و جایگاهی پیشتان پیدا کرده ایم.
 
وی  افزود: تمام تلاشمان بر این بوده که در برنامه با بیان قصه‌هایی  از دل جامعه خسته کننده و تکراری نشویم؛ از خدا می خواهم به من و دوستانم کمک کند که همچنان در خدمتتان باشیم.
 
پس از ضابطیان "لیندا کیانی" در استودیو شماره 2 این برنامه قصه‌ای از شهرزاد قصه گو خواند و به دنبالش ترانه‌ی "دست نگه دار" بنیامین بهادری پخش شد.
 
مجری برنامه در ادامه خاطرنشان کرد: عدد 1000 برای برنامه های روتین مقدس است زیرا نماد کثرت است اما به پیشنهاد دوستان رادیو 7 تصمیم گرفتیم چون رادیو 7 برنامه ی داستان محوری است هزار و یکمین  شب بودنش را جشن بگیریم.
 
"ید الله صمدی" کارگردان سینما و تلویزیون هم قصه ای به زبان آذری برای آذری زبانان خواند و به دنبال آن موسیقی آذری از ودود موذن زاده پخش شد.
 
ضابطیان در خصوص قصه و قصه خوانی خاطرنشان کرد: قصه یک رابطه‌ی زیبا بین انسان‌ها ایجاد می‌کند؛ قصه گویی هنری است که همه توانایی آن را ندارند و با داشتن این هنر به راحتی می توان دل‌ها را تسخیر کرد.
 
وی ادامه داد: سالها پیش که یک روزنامه نگار جوان بودم برنامه‌ای پرطرفدار با اجرای مجری جوان و خوش چهره برترین برنامه ی نوروز شناخته شد .در آن زمان تصمیم گرفتم مصاحبه ای با آن مجری ترتیب دهم و آن شخص امروز سوپر استار سینمای ایران است.
 
در همان لحظه "شهاب حسینی" خطاب به ضابطیان گفت: من سوپر استاری در اینجا نمی‌بینم.
 
وی ضمن سلام و ابراز خوشحالی از حضور در برنامه رادیو 7 اظهار داشت: من از طرفداران پرو پا قرص رادیو 7 هستم.
 
وی در خصوص دوران کودکی اش گفت:در بهمن ماه 52 در منطقه 11 تهران و خیابان کمیل به دنیا آمدم و همیشه دوست داشتم که سنم را بیش تر از آنچه که هست بگویم.
 
بازیگر فیلم سوپر استار عنوان کرد: اولین تصویری که از دوران کودکی در ذهنم است زمان نوزادی در گهواره و زمان‌های زل زدن به تور بالای سرم است.
 
این بازیگر ادامه داد: بچه‌ی به شدت شیطونی بودم و فرزند دومم از این لحاظ شباهت خاصی به من دارد. در دوران کودکی ماشین‌ها و شمشیرهای پلاستیکی بهترین وسایل بازی و هفت سنگ و فوتبال جذاب ترین تفریحاتم بودند.
 
بازیگر فیلم "آناهیتا" درخصوص علاقه‌اش در دوران کودکی به بازیگری اظهار داشت: در آن زمانی که خانواده‌ها با جمع شدن دور یک کرسی قصه‌های شیرینی را بیان می‌کردند جرقه‌های علاقه‌ی من به بازیگری زده شد. مادرِ پدرم با این که تنها سواد قرآنی داشت فردی ماهر در روایت قصه بود و بیان من هم به او رفته است.
 
شهاب حسینی در پایان گفت: در دوران گذشته همه‌ی افراد نمی‌توانستند فیلم ببینند و به سینما بروند و هر فردی که فیلمی می‌دید برای بقیه‌ی دوستانش هم تعریف می‌کرد. من هم اگر فیلمی می‌دیدم آن را با شکل و ساختاری دیگر و تصاویری که در ذهنم داشتم برای بچه‌ها روایت می‌کردم . وقتی کودک بودم آدمک‌هایی می ساختم که کمک زیادی به قدرت تخیل و تصویرسازی ذهنم می‌کرد.
 
ضابطیان گفت:در 8 قسمت دیگر برنامه نیز سایر ناگفته‌های زندگی شهاب حسینی از زبان خودش بیان خواهد شد.
 
در ادامه‌ی برنامه گفتگوی زنده ای که پیرامون تاثیر قصه برموسیقی فولکلور با ناصر وحدتی خواننده‌ی کشور انجام گرفت و برزو ارجمند، امیرعلی دانایی،غزل صارمی و مهدی پاکدل از جمله هنرمندانی بودند که به قصه خوانی پرداختند.
 
گفتنی است در این برنامه بخش هایی از قصه خوانی زنده یاد فضل الله مهتدی اولین قصه گوی رادیو پخش شد و منصور ضابطیان رادیو 7 و قدمتش را رکوردی در تاریخ برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ایران دانست.
 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن