تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799307900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی رونمایی شد/ اهالی هنر در «ساکن طبقه وسط»


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران در یک عصر بارانی
اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی رونمایی شد/ اهالی هنر در «ساکن طبقه وسط»
عصر روزگذشته 21 مهرماه، مراسم اکران خصوصی فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز گذشته دوشنبه 21 مهرماه همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم اکران خصوصی فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در مجموعه فرهنگی و هنری آسمان با حضور جمع کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون و موسیقی کشور برگزار شد. قبل از اکران فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» مراسم تجلیل از عوامل این فیلم برگزار شد و امیر سماواتی تهیه کننده فیلم در سخنانی گفت: خوشحالم که جمع کثیری از هنرمندان امروز به این جا آمدند تا این فیلم را تماشا کنند. شهاب حسینی امروز می‌خواهد به ما عیدی بدهد و فیلمش را در این روز خجسته رونمایی کند. وی ادامه داد: من از زمانی که کار با شهاب حسینی را آغاز کردم به ویژگی‌های اخلاقی این بازیگر توانای سینمای ایران پی بردم. فیلم «ساکن طبقه وسط» با حمایت بخش خصوصی و بدونه پشتوانه دولتی تولید شده است و عزیزانی ما را در جریان تولید همراهی کردند تا این فیلم ساخته شود. به جرات می‌توان گفت که این فیلم با هزینه های بالایی ساخته شد.

سماواتی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: در طول ساخت این پروژه سینمایی شهاب حسینی به عنوان کارگردان و محمدهادی کریمی فیلمنامه نویس این فیلم با من همراهی کردند. فیلم «ساکن طبقه وسط» حدیث نفس کارگردان است که در این فیلم انسانیت را به تصویر کشیده و انتظار من این است که این فیلم سال های سال در سینمای ایران بماند. در ادامه مراسم شهاب حسینی و امیر سماواتی کارگردان و تهیه کننده فیلم «ساکن طبقه وسط» از جواد ایزدی، فرشید رضا جویی، پروانه صانعی، ناهید ثمودی حامیان مالی این فیلم با اهدای تابلو فرش هایی به آن ها به دلیل سرمایه گذاری در تولید فیلم «ساکن طبقه وسط» تجلیل کردند.

شهاب حسینی کارگردان این فیلم سینمایی در سخنانی گفت: زیاد مزاحم شما نخواهم شد و دلم می خواهد که زودتر فیلم را به تماشا بنشینید. وی با عذرخواهی از حاضرانی که در سالن سرپا ایستاده بودند گفت: از همه این عزیزان به خاطر کمبود جا عذرخواهی می کنم.

حسینی در خاتمه حرف هایش درباره نخستین تجربه کارگردانی اش یادآور شد: این فیلم از دل بر آمده است و امیدوارم که به دل شما هم بنشیند. در ادامه مراسم سید مهدی موسوی، مدیر عامل شرکت شهر فرش عنوان کرد: ما فرشی ها و شما سینمایی ها با یکدیگر همکار هستیم، ما نقش و نگار ایرانی در قالب فرش عرضه می کنیم و شما فرهنگ را در قاب تصویر به مخاطبان ارائه می کنید. در سال های اخیر سینماگرانی ایرانی فیلم های زیادی را با مضامین مختلف ساختند و به نوعی از فرش ایرانی حمایت کردند. در ادامه ایمان زارع نیا از دیگر حامیان فیلم هم سخنان کوتاهی را درباره علت سرمایه گذاری در فیلم «ساکن طبقه وسط» ارائه کرد. قبل از نمایش فیلم امیر سماواتی و دو حامی مالی فیلم روی صحنه حاضر شدند و از عوامل فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» قدردانی کردند. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند، طناز طباطبایی و فخر الدین صدیق شریف در سالن حضور داشتند و فخرالدین صدیق شریف بعد از دریافت جایزه اش طی سخنانی عنوان کرد: من می خواهم جمله ای را  از جمیشید مشایخی نقل قول کنم، او همیشه می گفت که چه قدر خوب است که در سینمای ایران برای تمامی موارد جایزه در نظر می گیرند ای کاش روزی فرا برسد که جایزه بهترین اخلاق را به بازیگران اهدا کنند. من اضافه می کنم که اگر قرار باشد روزی جایزه بهترین اخلاق و نگاه انسانی را به شخصی در سینمای ایران اهدا کنند، این جایزه باید به شهاب حسینی برسد. نصرالله مدقالچی، علیرضا قربانی، سالار عقیلی، تینا پاکروان، دیبا زاهدی، کریم باقری، حسن مصطفوی، تهمینه میلانی، محمد نیک بین، امیر عابدی، مهشید افشارزاده، محمد حاتمی، رها خدایاری، مجتبی راعی، فتانه ملک محمدی، مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد، مینا ساداتی، کیوان کثیریان، طناز طباطبایی، وحید محمد حسینی، بهنوش طباطبایی، محسن افشانی، علی شادمان، امیر جدیدی و ... از حاضران در این مراسم بودند.  حاشیه ها: - استقبال از اکران خصوصی این فیلم زیاد بود و تعداد زیادی از مخاطبان ایستاده فیلم را تماشا کردند. - بازار عکس گرفتن با شهاب حسینی داغ بود. -امیر سماواتی از زحمت های پریچهر حسینی، همسر شهاب حسینی در جهت تولید فیلم تشکر کرد. هنگام تجلیل از عوامل از محمد امین حسینی فرزند شهبا حسینی هم تقدیر شد.


۱۳۹۳/۷/۲۲ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن