تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798299129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قسمت اول سریال زخم کاری 2 و قسمت نهم حیثیت گمشده


واضح آرشیو وب فارسی::

 

پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های سریال زخم کاری (سجاد پهاوان زاده) پدر گواردیولا (سعید نعمت الله)  دفتر یادداشت (رضا عطاران) ضد (سعید ابوطالب) ! در این میان فیلم جنگ جهانی اول فصل دوم و ابلق از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 1 سریال زخم کاری 2، قسمت نهم حیثیت گمشده، قسمت 1 سووشون و سریال چیدمانه! در این میان سریال های خائن کشی ، پدرخوانده 2، پدر گواردیولا، ضد، زودیاک، مگه تموم عمر چندتا بهاره، تی ان تی، قهوه ترک، عقرب عاشق، پیکولو و فوفو مسافری از کامادو نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین فیلم جدید بی مصرف ها 4 نیز به زودی در این سایت آماده تماشا و دانلود خواهند شد!

-          قسمت 1 سریال زخم کاری 2

 

به گزارش وبسایت CoolDl.Net فصل دوم سریال زخم کاری جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی است که از این هفته وارد چارت پخش هفتگی خواهد شد. پس از موفقیت فصل نخست زخم کاری، سازندگان تصمیم به ساخت فصل دوم گرفتند. در فصل اول استقبلال مخاطبین و بینندگان به قدری زیاد بود که درست یکی دو هفته پس از پخش قسمت آخر (پاییز 1400) محمدحسین مهدویان کارگردان و نویسنده اثر در پاسخ به خبرنگاری که در این باره از او پرسش کرده بود، اظهار کرد که نمی توانم بگویم که زخم کاری فصل دوم ندارد! از همین شیطنت و امکان باز گذاشتن ادامه داستان در همان روزهای نخستین هم می شد لااقل حدس زد که پرونده زخم کاری بسته نشده است و عوامل تولید در سر رویای فصل دوم نیز خواهند رفت.

به هر ترتیب قسمت اول فصل دوم زخم کاری از این هفته در سایت کول دانلود آغاز به پخش می کند و شما علاقمندان می توانید با خیال راحت به تماشای این سریال بسیار جذاب و تماشایی بپردازید و انتظار مشاهده یک سریال با کیفیت و بی نقص که حرف های بسیاری برای گفتن دارد را داشته باشید. قطعا از دیدن زخم کاری 2 پشیمان نخواهید شد. ما برای تماشای فصل دوم سریال زخم کاری همانند سایر فیلم و سریال های روزی که پخش می شوند به شما سایت کول دانلود را پیشنهاد و معرفی می کنیم. یک وبسایت جامع، به روز و مطمین در خصوص سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی ایرانی و همچنین آثار روز خارجی اعم از سینمای هالیوود، بالیوود، سریال های کره ای، انیمه های جذاب و انیمیشن های روز دنیا! با کول دانلود همیشه به روز باشید!



Ø      شما می توانید از لینک زیر جهت دانلود قسمت 1 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و هیجانی زخم کاری 2 اقدام کنید:

 

Ø      لینک قانونی: دانلود فصل دوم زخم کاری

 

 موضوع سریال زخم کاری 2 درباره چه چیزی است؟

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

چه هنرپیشه هایی در فصل دوم زخم کاری حضور دارند؟

الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , امیر دژاکام و مه لقا باقری

زمان دقیق پخش سریال زخم کاری 2 چه روزی است؟

سریال زخم کاری 2 ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

-          قسمت 9 (آخر) حیثیت گمشده!

 حیثیت گمشده – Heysiate Gomshodeh محصول سال 1402 که از 25 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری و کارگردانی: سجاد پهلوان زاده تولید و ساخته شده است، در هفته جاری به ایستگاه پایانی خود رسیده است. در این هفته قسمت نهم و درواقع اپیزود پایانی حیثیت گمشده پخش می شود و احتمالا از هفته بعد سریال بازنده جایگزین آن خواهد شد. با پخش قسمت آخر حیثیت سرانجام رازهای زندگی هاجر فاش خواهد شد و دلایل مرگ و سفر او به ترکیه. باید دید که امیر در این داستان در کجای قصه ایستاده است و به چه سرنوشتی دچار می شود. شما کاربران گرامی می توانید از طریق لینک هایی که در این نوشتار برای شما آماده شده است، جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.



Ø      شما می توانید قسمت 9 سریال حیثیت گمشده و همچنین سایر سایر قسمت های این سریال ملتهب و جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

Ø      دریافت لینک: قسمت نهم سریال حیثیت گمشده

 

  هنرپیشه های سریال حیثیت گمشده چه کسانی هستند؟

مهدی حسینی نیا , بهاره افشاری , نادر فلاح , الناز حبیبی , مهدی زمین پرداز , ستاره پسیانی , امیر نوروزی , بهزاد خلجی , نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، روزبه ریوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی نژاد، محمد مهدی نظری و بازیگران خردسال: آرشیدا درستکار ، آوین فرخی

داستان و موضوع حیثیت گمشده حول چه محوری است؟

زخمی، عمیق تر از انزوا… ‌پای «حیثیت گمشده» در میان است! امیر (با بازی مهدی حسینی نیا) و هاجر (با بازی بهاره افشاری) زوج جوانی هستند که در کنار یکدیگر زندگی نه چندان شادی را بخاطر نبود و خلا داشتن بچه سپری می کنند. معین زد (معین زندی) آهنگ و موزیک ویدیویی را با نام «دنبال خودم می گردم» برای حیثیت گمشده اجرا کرده است که در واقع تیتراژ پایانی این سریال نیز می باشد

زمان دقیق پخش سریال حیثیت گمشده چه روزی است؟

سریال حیثیت گمشده ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

در قسمت های پیشین حیثیت گمشده چه خبر؟

در قسمت هشتم و یکی مانده به پایانی از سریال جذاب و هیجان انگیز حیثیت گمشده با حقایق دیگری از گذشته کارکترهای داستان و مشخصا امیر آشنا شدیم. این که امیر با فریب پدرش خانه پدری خود و تهمینه را به نام خودش می کند. در حالی که به سبب اجحاف و ظلمی که پدر در حق تهمینه کرده بود و به این سبب احساس گناه می کرد چندی پیش تر خانه را به نام تهمینه و 3 دانگ 3 دانگ شریکی کرده بود.

در زمان حال به صحنه جنایت بازمی گردیم. در جایی که رسول پس از تماس سهیلا مبنی بر این که وی حامل پیام و اطلاعات بسیار مهمی است، به خانه او می رود ولی در واقع با جنازه وی روبرو می شود! بلافاصله پلیس ها از راه می رسند و به دلیل حضور رسول در صحنه و همچنین خونالود بودن دست هایش که در واقع به دلیل سعی در احیا کردن و بند آوردن خونریزی او بوده است به عنوان مضنون نخست پرونده دستگیر  بازداشت می شود. این که چه کسی به این سرعت به پلیس ها اطلاع داده است خود مساله دیگری است که البته قطعا این شخص همان کسی است که سهیلا را کشته است. شواهد بدین گونه به نظر می رساند که بهرام قاتل سهیلا است.

کمی بعد تر امیر بالاخره متوجه این اتفاقات می شود. او که از شب گذشته و به دلیل زد و خورد شدید با بادیگاردها و مامورین محافظ مجلس، با تزریق مورفین های قوی به وسیله رسول به خوابی عمیق رفته بود، سرانجام از خواب برمی خیزد و گویا با تماس رسول از جریان بازداشت او باخبر شده و به محل بازداشت او که در کلانتری بوده است می رود. در آن جا رسول به صورت کاملا نامحسوس و گنگ، به صورتی که سرباز متوجه مکالمه هایشان نشود به او می گوید که پشت همه این برنامه ها و جنایت ها و همچنین به طبع آن، عامل بدبختی هاجر شخصی است به نام شایسته. در ادامه امیر به دیدار مجدد اسماعیل می رود و از او می خواهد که بارکد ورود به مجلس جدید را برایش فراهم کند. وی به دنبال فرفری است که به سراغ او برود. در نظر او شخص اصلی که باعث آزار و اذیت هاجر بوده است این فرد است. اسماعیل از این کار طفره می رود و می گوید که این کار بسیار خطرناک است و به ویژه پس از درگیری که در مجلس قبلی به راه افتاده است و امکان یکسان بودن، محافظ ها عملا این کار غیرممکن است. ولی امیر به زیر بار نمی رود و به هر ترتیبی که است سعی در دیدار با این فرد و انتقام گرفتن از اوست.

در سمت دیگر داستان سعید حضور دارد. شخصی که قبلا نامزد و حتی احتمالا عقد کرده هاجر بوده است. امیر که به تازگی از این ماجرا آگاه شده است سراغ وقت وی می رود تا بلکه بتواند به نادانستنی های دیگری درباره هاجر برسد. در آن جا سعید برای وی تعریف می کند که هاجر چگونه پس از سال ها به دیدار او آمده است. سعید خاطرنشان می کند که هاجر برای جعل پاسپورت سراغ وقت وی آمده است. با این دلیل و توجیه که شوهرش که در ترکیه برای توریست ها خانه کرایه می کرده است در آن جا به دلیل برخی مسایل از جمله نقص مدارک، زندانی شده و حال او برای کمک به شوهرش می خواهد به استانبول برود تا بلکه بتواند با گرفتن وکیل و... موجبات آزادی وی را مهیا کند. پس از چندی ولی سعید به صحت گفته های هاجر شک می کند و گرچه در آغاز مخالف با این کار بود ولی در نهایت راضی می شود که برای او پاسپورت جعلی درست کند. به این ترتیب است که امیر بالاخره متوجه جریان پاسپورتی که از هاجر در مسافرخانه پیدا می کند، شد و از اطلاعات نهفته دیگری نیز باخبر می شود.

 پدر معتاد هاجر به بهانه این که دوباره ریحان را برای خرید مواد بیرون بفرست او را از خانه بیرون می کند. ریحان اظهار می کند که یک بار در صبح این کار را کرده ولی پدر به زیر بار نمی رود و دوباره طلب مواد می کند. پدر که نعشه مواد است با سودای به دست آوردن مواد بیشتر دخترک را تعقیب می کند و به این ترتیب از راز امیر و ریحان باخبر می شود. شاید این سکانس، زجرآور ترین و تلخ ترین سکانس این چند قسمت پایانی سریال باشد!

به عنوان آخرین قدم، از آن جایی که اسماعیل به امیر گفته بود که برای ورود به مجلس جدید باید تمکن مالی 10 هزار دلاری (حدود 500 میلیون تومان) داشته باشد، امیر نیز پس از فروختن تمام وسایل و اثاث منزل و همچنین پس دادن خانه به صاحبخانه و گرفتن پول پیش، دستمزد سعید را جور می کند تا او برایش معادل 10 هزار دلار، اسکناس جعلی تولید کند. سعید این کار را انجام می دهد ولی در ازایش هیچ پولی از امیر نمی گیرد. این که این دو به هر حال رقیب عشقی هم بوده اند و از یکدیگر نیز کینه و نفرت دارند به کنار ولی این که سعید حاضر می شود برای چنین شخصی چنین ریسکی آن هم به حالتی که هیچ دستمزدی از او نگیرد خود داستان دیگری است. در انتها نیز امیر با یک کیف پر از پول به مهمانی که در پیش دارد رهسپار می شود!

 حال باید دید که در قسمت نهم حیثیت گمشده چه اتفاقاتی در انتظار است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 9 این سریال می کنیم.

 

  -          سریال سووشون نیز در راه است

 سووشون – Savushun از محصولات سال 1401 است که مراحل ساخت پیچیده و بسیار دشواری را تا به امروز طی کرده تا این که همینک به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده است. این سریال که به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده است به گفته عوامل تولید و شرکت پخش کننده آن از جمله مهم ترین آثار مدیوم نمایش خانگی است تا جایی که به لحاظ کیفیت کار و ویژگی های ساخت، در رده سریال های بسیار محبوب و مشهوری چون خاتون و قورباغه جای می گیرد. باید دید که این گفته سازندگان کار تا چه حد با واقعیت همخوانی دارد و آیا شاهد موفقیت چشمگیر سریال سووشون نیز خواهیم بود یا خیر؟ گقتنی است که سریال های قورباغه و خاتون از جمله مهم ترین و محبوب ترین سریال های تاریخ نمایش خانگی است که با استقبال غیرقابل وصفی همراه بودند و توانستند بسیار در دل بینندگان جا باز کنند. حال نوبت سووشون رسیده است تا خاطرات گذشته این چنینی را تکرار کند. سریال سووشون بر اساس رمان معروف سووشون اثر سیمین دانشور تولید و ساخته شده است. انتظار می رود که این سریال از جمله مهم ترین آثار پخش در نیمه دوم سال 1402 باشد و در بین بهترین های امسال حضور داشته باشد.

 

 

Ø      شما می توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است جهت دانلود سریال سووشون اقدام کنید:

 

Ø      دریافت لینک: دانلود سریال سووشون

 

بهنوش طباطبایی , ترلان پروانه , سام درخشانی , سهیل مستجابیان , فرشته صدر عرفایی , مجید صالحی , مریم سعادت , میلاد کی مرام , هوتن شکیبا در حالی بازیگران سووشون را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان این سریال آمده است که:

سووشون داستان یک خانواده از طبقه متوسط را در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌ کند، در حالی که زندگی روزمره به‌ خاطر حضور اشغال‌گران، روز به‌ روز سخت تر می‌ شود. داستان در مقابل دیدگان زری اتفاق می‌ افتد که یک زن متاهل و خوشبخت است و سعی دارد از خانواده‌اش محافظت کند. زری و یوسف در یک مهمانی از سوی حاکم شرکت می‌کنند. حاکم که خود مهره‌ای وابسته است از طریق فروش آذوقه‌ای که متعلق به مردم است به ارتش بیگانه، موجبات قحطی بیشتر می‌ شود.

یوسف خان فردی روشنفکر و با غیرت است. او حاضر به فروش آذوقه‌ مردم به بیگانگان نیست و می‌ خواهد از مردم پشتیبانی کند. اما زری، همچون همه زنان سووشون، حتی چهره‌های منفی چون عزت‌الدوله، که هریک به نوعی وجوه گوناگون ستمدیدگی، بی‌پناهی، ناکامی، فداکاری و تحمل زن ایرانی را به نمایش می‌گذارند، مسالمت‌جویانه، می‌کوشد او را آرام کند.

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود سریال های ایرانی و خارجی و همچنین فیلم های سینمایی روز ایران و جهان است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5435]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن