تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم چند لحظه انتظار که به کارگردانی محمد امین دوستی ساخته شده، توجه مخاطبین خود را در هنر و سینما جلب کرده


واضح آرشیو وب فارسی::

محمد امین دوستی کیست؟ 

محمد امین دوستی یکی از بازیگران جدید سینمای ایران است که با اولین نقش آفرینی خود در بازیگری، توانست محبوبیت بسیاری را از طریق هواداران به دست آورد. این هنرمند فعال، در برخی از فیلم‌ های پر طرفدار ازجمله سر گیجه، مادر خوانده، مار ماهی، شهباز و محرمانه فعالیت داشته است و با سوابق و تحربیات بالای خود توانسته فیلم چند لحظه انتظار را با همکاری بازیگران مطرحی به انتشار رساند. این هنرمند علاوه بر بخش کارگردانی، نقش مهمی را در فیلم ایفا نمود و حضور پر رنگی را از خود به نمایش گذاشت.

خلاصه فیلم کوتاه چند لحظه انتظار

فیلم چند لحظه انتظار، داستان دو برادر به نام‌ حسین و حسن را روایت می کند. این دو برادر مجرد بوده و در یک خانه مشترک زندگی می‌کنند. حسن، برادر کوچکتر عاشق دختر عمویش کیمیا است و هنگامی که متوجه می‌ شود، فردی به خواستگاری کیمیا آمده است. اما در یک حمله غیر قابل کنترل خواستگار کیمیا به قتل می ‌رساند و حسن به جرم قتل عمد به زندان می‌افتد. حسین برادر بزرگتر حسن، بعد از یک سانحه مرگبار به طور ناخواسته و اتفاقی والدین کیمیا را به کام مرگ می‌ برد. حسین در طول این ماجرا و به منظور حمایت از دختر عمویش، مسئولیت مراقبت از او را بر عهده گرفته و در نهایت با کیمیا ازدواج می‌کند. 



حسن نزدیک به ۱۵ سال خود را در زندان سپری کرد و بعد از این که از چوبه ‌دار نجات یافت، آزاد شد. او به محض فهمیدن ازدواج حسین و کیمیا، به دنبال بررسی حقیقت بود ولی دلیلی برای ازدواج بردارش با کیمیا را پیدا نمی‌کرد.  
بعد از وقوع درگیری ‌های بسیاری که  بین دو برادر اتفاق می‌افتاد، مادر آن‌ ها از غصه و درد ناشی از این نزاع ‌ها از دنیا رفت و این جدال تنگاتنگ برادران، مادرشان را قربانی نمود. در نهایت با درک اشتباه و دردی که در پی دعوا ایجاد شده بود، حسین و برادر کوچکش متوجه این قضیه شدند که مادرشان بر اثر این خصومت‌ها جان خود را از دست داده و با پشیمانی و ابراز تاسف، دشمنی خود را به پایان رساندند. این داستان روایت عشق، خانواده و عواقب اشتباهات را به تصویر می‌کشد و موضوعات و بحث و جدال ‌های خانوادگی را به بهترین نحو نشان می‌دهد.



عوامل اصلی پروژه فیلم چند لحظه انتظار



در این فیلم که به کارگردانی محمد امین دوستی ساخته شد، عوامل مهم و تاثیر گذار دیگری نیز حضور دارند که مهم ترین آن ها شامل افراد و هنرمندان زیر است:

  • نویسنده و کارگردان: محمد امین دوستی
  • تهیه کننده: علی محمدی
  • برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسین کیانیان
  • روابط‌ عمومی: هانا غیاثوند
  • منشی صحنه: المیرا آزاد
  • مدیر شبکه رسانه ای: دکتر هادی گرجی

اسامی بازیگران فیلم چند لحظه انتظار

محمد امین دوستی، مسعود حسینی، محمد کیانیان، حسین ماهینی، سعیده عرب، حامد مسیب گلی، امید

 روشن بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران و محمدغلامی بازیکن سابق سپاهان اصفهان و تیم ملی ایران از جمله مهم ترین بازیگران نقش آفرین در فیلم چند لحظه انتظار هستند. 

 

افتخارات فیلم چند لحظه انتظار

فیلم چند لحظه افتخار با نقش آفرینی هنرمندان محبوب سینمای ایران، برگرفته از زندگی عاشقانه و خانوادگی بود که دو برادر در طول مسیر زندگی با آن مواجه می ‌شدند. این فیلم خانوادگی با مفهوم نسبتا عمیق خود توانست جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و توجه بسیاری از طرفداران را به سمت خود جلب نماید. 

این دو شخصیت در طول مسیر زندگی با مشکلات و درگیری ‌های بسیاری روبرو می‌شوند که این موضوع عواطف عمیق انسانی  و پیوند‌های خانوادگی را به بهترین نحو تصویر می‌کشد. این اثر علاوه بر توجه و جذب بینندگان، ماهیت مشکلات زندگی را در سینمای ایران به نمایش می‌گذارد. بنابراین می توان گفت که تماشای این فیلم خالی از لطف نیست. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن