تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالش های آرشام در مسیر انتقام – خلاصه ای از قسمت هفتم سریال قطب شمال


واضح آرشیو وب فارسی::


سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا و نیز اولین تجربه سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد است که هر هفته جمعه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. داستان این سریال از این قرار است که همایون منصوری در سال 1390 قربانی یک خیانت از سوی نزدیک ترین دوستان خود یعنی سامان پرویز و داوود می شود و بعد از 12 سال با هویت جدید (آرشام یکتا) به دنبال انتقام گیری است. از بازیگران مطرح این سریال می توان به فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، امیر حسین فتحی، عباس جمشیدی فر، ماکان آریا پارسا و … اشاره کرد.

خلاصه قسمت هفتم سریال قطب شمال

قسمت هفتم سریال قطب شمال با بازی ماکان آریا پارسا و امیر دژاکام شروع می شود. ماکان آریا پارسا نقش پارسا - وکیل آرشام یکتا - و امیر دژاکام نقش تاج (مدیر شرکت سابق همایون منصوری که به پولشویی متهم شده) را بازی می کنند. در این سکانس تاج صبح در خانه سالمندان از خواب بیدار می شود و هیچ کس را نمی بیند. در عوض با پارسا روبه رو می شود. آرشام یکتا با مشاوره وکیل خود – یعنی ماکان آریا پارسا – قصد داشت ملک خانه سالمندان را خریداری کند تا از این طریق به تاج نزدیک شده و انتقام 12 سال پیش را از او بگیرد.



با توجه به این که ملک خانه سالمندان توسط آرشام خریداری شده، به نظر نمی رسد که آرشام فاصله چندانی تا انتقام از تاج داشته باشد. ولی این موضوع در رابطه با سامان، پرویز و داوود کمی فرق می کند.

همانطور که در قسمت ششم سریال دیدیم، سامان متوجه ارتباط بین ارغوان و سیاوش می شود. یعنی متوجه می شود که سیاوش عکس ها و فیلم هایی قدیمی را از طریق نامزد خود یعنی خورشید به دست ارغوان می رساند. ارغوان دچار فراموشی شده است و به خوبی اتفاقات 12 سال پیش را به یاد نمی اورد اما ممکن است با عکس هایی که جدیدا به دست او رسیده ماجرای همایون را به خاطر بیاورد.

سامان برای این که ارغوان را از اتفاقات 12 سال پیش دور کند، با سیاوش خارج از شهر قرار می گذارد و او را به قتل می رساند. آرشام متوجه این موضوع می شود و از روی عصبانیت قصد دارد سامان را بکشد که صحرا (با بازی نازنین بیاتی) مانع از این موضوع می شود. صحرا به آرشام توصیه می کند که از رفتارهای هیجانی پرهیز کرده و مسیر قبلی انتقام را با صبر و حوصله دنبال کند.



با گذشت هفت قسمت از سریال قطب شمال، آنطور که به نظر می رسید مسیر انتقام آرشام چندان راحت نیست و قسمت به قسمت بر چالش های او افزوده می شود. ضمن اینکه در انتهای این قسمت سامان اطلاعاتی را از آرشام به دست می آورد که به ضرر آرشام است.

سریال قطب شمال در چند قسمت ساخته شده است؟

سریال قطب شمال در 12 قسمت ساخته شده و تا به حال 7 قسمت آن از پلتفرم فیلیمو پخش شده است. با توجه به این که مسیر انتقام آرشام از رفقای قدیمی خود پیچیده تر شده است، قسمت به قسمت بر هیجان این سریال افزوده می شود.



گروه بین المللی پارس پندار نهاد با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا، سرمایه گذار این سریال است که توانسته با کمک یک تیم حرفه ای، یک اثر نمایشی جذاب را به نمایش بگذارد. ماکان آریا پارسا، خود به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارد و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش را پشت سر می گذارد، اما به خوبی از عهده نقش خود برآمده است.

نکته قابل توجه این است که در این قسمت و نیز در بعضی از قسمت های گذشته، سکانس هایی از سریال در ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد تهیه شده است. لازم به ذکر است که گروه بین المللی پارس پندار نهاد علاوه بر شعبه زعفرانیه در تهران دارای شعبات دیگری در تهران، اصفهان، مشهد و کانادا است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن