تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797732948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مصرف روغن گیاهی مراقبت از پوست، مو و ناخن همیشه جوان بمانید!


واضح آرشیو وب فارسی::

منظور از روغن گیاهی چیست؟ 

روغن گیاهی روغنی است که از هسته یا بذر و دیگر بخش‌های یک گیاه استحصال می‌شود. این جمله می‌تواند پاسخ کوتاه و روشنی باشد به این سوال که روغن گیاهی چیست؟ با این همه افراد بسیاری هستند که به دنبال روغن‌های گیاهی هستند که زیبایی ناخن، پوست و موی آنها را محافظت نماید. این تلاش در خور ستایش است و و نشان از سلامت خلق و خو و روان افراد دارد. همانطور که می‌دانید، روغن‌های گیاهی دارای چربی‌های مفیدی هستند که برای بدن لازم و ضروری می‌باشند. این روغن ها را می‌توان هم در پخت‌وپز مورد استفاده قرار داد و هم در زمینه زیبایی و آرایش. روغن نارگیل، هسته انگور، آرگان، زیتون و ... از جمله روغن‌هایی هستند که در پخت‌وپز و محصولات آرایشی استفاده می‌شوند. در این مقاله قصد داریم با شما درباره روغن‌هایی گفتگو کنیم که در مراقبت از پوست، مو و ناخن بسیار نقش دارند. اگر به زیبایی خود و حفظ آن علاقه‌مند هستید ما را تا پایان این متن همراهی کنید. 
 

بهترین روغن گیاهی چیست ؟ 

قبل از این که به معرفی بهترین روغن گیاهی بپردازیم، باید این نکته را روشن کنیم. روغن‌ها دارای خواص بی نظیر و با کاربردهای متفاوتی هستند. روغن‌های گیاهی بسیاری وجود دارند که در حوزه سلامت، بهداشت و زیبایی به کار گرفته می شوند. اگر به دنبال داشتن موهای بلند، خوش حالت و پر پشت هستید باید با خواص متفاوت هر یک از این روغن های گیاهی آشنا شوید. این متن کمک می کند تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید. برای مو بهترین ماده، روغنی است مراکشی که به آن طلای مایع می گویند. این روغن که آرگان نام دارد، در بیشتر محصولات آرایشی- بهداشتی ویژه مو حضوری فعال دارد. حتی می توان به تنهایی این روغن را خرید و از آن جهت رشد، استحکام و پرپشتی آن استفاده کرد. روغن نارگیل نیز برای مو بهترین روغن است که زنان و مردان هندی از آن برای موهای خود استفاده می کنند. راز موهای براق، ابریشمی و محکم آنها استفاده از همین روغن است. 
 
روغن نارگیل
روغن نارگیل

مراقبت از پوست با روغن های گیاهی 

بهترین روغن گیاهی برای صورت چیست؟ این سوال بسیاری از بانوانی است که به سلامت و مراقبت از پوست خود اهمیت می دهند. روغن تراپی پوست به ویژه با روغن های گیاهی باعث آبرسانی، پاک کنندگی و تغذیه آن می شود و زیبایی شما را تضمین می کند. حتی برخی از روغن ها مانند روغن آلوئه ورا قادر است التهابات و ضایعات ناشی از جوش صورت را بهبود دهند. قبل از این که به دنبال بهترین روغن برای پوست خود باشید، خوب است شناخت کافی درباره پوست خود به دست آورید. یکی از روغن هایی که کلاژن ساز بوده و از چین و چروک صورت جلوگیری می کند، استفاده از روغن آرگان می باشد. این ماده ارزشمند حاوی ویتامین هایی مانند A ،E  و C و اسیدهای چرب، امگا شش و آنتی اکسیدان است. این مواد معدنی برای سلامت پوست مفید بوده و پیری زودرس را به تعویق می اندازد . ضمن این که پوست را در برابر صدمات محیطی نیز محافظت می کند. 

برای ناخن های  محکم و زیبا از چه روغنی استفاده کنیم؟ 

انواع روغن گیاهی در بازارهای داخلی قابل تهیه هستند. هر یک از آنها دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی است. اگر می خواهید شکنندگی و خشکی ناخن هایتان را رفع کنید، قبل از هر چیز باید روغن مخصوص آن را پیدا کنید. روغن جوجوبا روغنی است که از دانه میوه ای به همین نام به دست می آید. این روغن به خوبی یک لایه محافظ روی ناخن شما می کشد و آن را آبرسانی می کند. ضمن این که روغن جوجوبا سرشار از ویتامین E بوده و شکنندگی و خشکی آن را به خوبی از بین می برد. این حجم از آبرسانی برای کوتیکول ناخن مفید بوده و به رشد آن کمک می کند. ضمن این که این روغن خاصیت ضدالتهابی و آنتی باکتریالی نیز دارد. 



روغن آرگان

روغن های گیاهی خوب و مطمئن را از کجا تهیه کنیم؟ 

در مجله‌ی سامانا اویل می‌توانید مطالب مفیدی درباره خواص بی نظیر روغن گیاهی و انواع آن را مطالعه کنید . برای خرید روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن ماکادمیا، روغن نارگیل، روغن آلوئه ورا ، روغن هسته انگور، روغن جوانه گندم و... همچنین پک های تخصصی روغن‌های گیاهی می توانید به وبسایت سامانا اویل مراجعه کنید.
 خرید روغن گیاهی از این فروشگاه ایمن بوده و دسترسی به محصول سفارش شده بسیار آسان و سریع است. جهت دریافت مشاوره رایگان از سامانا اویل با شماره 09365215836 تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5049]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن