تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تلویزیون های نانوسل


واضح آرشیو وب فارسی::

احتمالاً در زمان خرید تلویزیون، این سوال را از خودتان پرسیده‌اید که بهتر است برای انتخاب یک تلویزیون مناسب، به چه ویژگی‌ای دقت بیشتری داشته باشید. این روزها توجه به ترکیب رنگ‌های تصاویر تلویزیون، فوق‌العاده دارای اهمیت است و برند ال جی با فناوی نانوسل، تا حد زیادی توانسته است شدت رنگ‌ها در صفحه نمایش را به‌طرز قابل توجهی افزایش دهد.

درواقع این فناوری سبب ارائه تصاویر با وضوح خارق‌العاده شده‌است و خرید تلویزیون نانوسل تنها به همین علت افزایش یافته‌است. حال ما در این مطلب قصد داریم دربارهٔ این فناوری در تلویزیون‌های ال جی صحبت کنیم تا اگر هنوز یک تلویزیون دلخواه را برای خرید انتخاب نکرده‌اید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید.



خلاصه‌ای از تلویزیون‌های نانوسل ال جی

در تلویزیون‌ها کیفیت تصاویر پخش‌شده از هر چیزی برای کاربران دارای اهمیت بیشتر است. در حال حاضر برندهای مختلفی به تولید مدل‌های جذاب تلویزیون اقدام کرده‌اند و هرکدام، از فناوری‌های پیشرفته‌ای در تلویزیون‌ها به‌کار برده‌اند تا ازاین‌رو توانسته باشند بازار فروش تلویزیون را قبضه کنند. این در حالی است که برند معروف کره‌ای یعنی ال جی، با رونمایی از فناوری نانوسل، به افزایش کیفیت تصاویر تلویزیون پرداخته است و این فناوری، خرید تلویزیون نانوسل ال جی را به‌دنبال داشته است.

هدف اصلی به‌کار گرفتن از فناوری نانوسل، نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها روی نمایشگر تلویزیون بوده‌است و ال جی موفق به تغییر و تحول بزرگ در این بخش شده‌است. ناگفته نماند که تلویزیون‌ نانوسل همان تلویزیون‌هایی هستند که دارای صفحه‌های IPS بوده‌اند، این تفاوت که با فناوری نانوسل جایگزین و ارتقا پیدا کرده‌‌اند. این فناوری شدت نمایش رنگ‌ها را به‌طرز چشم‌گیری افزایش داده‌است و سبب بهبود وضوح و کیفیت تصاویر تلویزیونی شده‌است، بنابراین می‌توان گفت که در زمان استفاده از تلویزیون‌های نانوسل، کیفیت تصاویر در برابر نور لامپ دچار کاهش نخواهد شد.

مزایای خرید تلویزیون nanocell

در این بخش به مزیت‌های تلویزیون نانوسل ال جی می‌پردازیم:

قیمت به‌صرفه‌تر نسبت‌به دیگر مدل‌ها

اگرچه پرواضح است که تلویزیون‌هایی که دارای تکنولوژی‌های جذاب‌تر هستند، قیمت‌های بیشتر دارند، اما این موضوع برای خرید تلویزیون نانوسل صادق نیست. درواقع تلویزیون نانوسل نسبت‌به مدل‌های مختلف تلویزیون در بازار که به‌صورت OLED عرضه شده‌اند، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. این در حالی است که کیفیتی غیرقابل انکار دارند و اکثر خریداران از تصاویر منتشرشده تلویزیون‌های ال جی نانوسل رضایت کامل داشته‌اند. از طرفی در صورت نیاز به تعمیر چنین تلویزیون‌هایی، نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهد بود.

به‌کارگیری از تکنولوژی Dolby Atoms

در کنار کیفیت فوق‌العاده‌ای که تلویزیون‌های نانوسل ال جی دارند، این قابلیت سبب شده‌است تا کاربران کیفیت صدای مناسب‌تری را نیز تجربه کنند. اگر از افرادی هستید که به دیدن فیلم و سریال علاقه دارند، توصیه می‌کنیم حتماً از این نوع تلویزیون استفاده کنید، چراکه به‌صورت همزمان، تصاویر و صدای مطلوبی را دریافت می‌کنید و نهایتاً حس بهتر و زنده‌تری از تماشای تلویزیون خواهید داشت.

طیف رنگی نمایش داده‌شدهٔ فوق‌العاده عالی

خرید تلویزیون ال جی nanocell به علت استفاده از این تکنولوژی، طیف رنگی منتشرشدهٔ جذاب‌تری برای کاربران دارد. درواقع بینندگان امکان تماشای گسترده‌ترین طیف رنگ‌ها را از این نوع تلویزیون‌ها دارند و لذت بیشتری از دریافت تصاویر احساس می‌کنند. گفتنی است که در حال حاضر، خرید تلویزیون نانوسل نسبت‌به دیگر برندها افزایش یافته‌است و عمده علت این اتفاق، استفاده از تکنولوژی نانوسل در این نوع تلویزیون‌هاست.

دیگر مزیت‌های تلویزیون ال جی نانوسل:

- زاویه دید فوق‌العاده جذاب و عالی؛

- سازگاری با HLG و HDR10؛

- بهبود نمایش رنگ در طول موج‌های رنگ‌های اصلی؛

- پشتیبانی از فرمت‌های Dolby Vision و Dolby Atmos؛

- مناسب برای اتاق و موقعیت‌های روشن.



معرفی بهترین تلویزیون‌های نانوسل

حال که با فناوری نانوسل در تلویزیون‌های ال جی آشنا شده‌اید، اجازه دهید به برخی از بهترین مدل‌ها اشاره کنیم تا در زمان خرید تلویزیون نانوسل، اطلاعات بیشتری داشته باشید. در حال حاضر بهترین مدل‌های تلویزیون ال جی نانوسل عبارت‌اند از:

تلویزیون 75 اینچ مدل 75NANO96

این مدل از تلویزیون ال جی دارای کیفیت تصویر 8K است و سرعت رفرش تصاویر نیز نزدیک به 120 هرتز در نظر گرفته شده‌است. سال تولید این مدل تلویزیون نانوسل برند ال جی، 2022 بوده و از جدیدترین مدل‌ها محسوب می‌شود. از قابلیت‌های این مدل تلویزیون نانوسل نیز می‌توان به امکان اتصال به موبایل و بلوتوث اشاره کرد. همچنین این مدل برند ال جی دارای سیستم عامل WebOS بوده و از 7 پورت ورودی USB و HDMI برخوردار است.

تلویزیون 65 اینچ مدل 65NANO96

کیفیت این نوع مدل تلویزیون ال جی 4K بوده و قدرت خروجی این سیستم نیز در حدود 40 وات صداست. از این مدل تلویزیون نانوسل برای همهٔ زمینه‌ها و سبک‌ها بخصوص تماشای حرفه‌ای فیلم استفاده می‌شود که تصاویر و رنگ‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش درمی‌آورد. سایز این تلویزیون 65 اینچ بوده و دارای صفحه تخت است. همچنین ناگفته نماند خرید تلویزیون نانوسل با تکنولوژی ارتقا تصویر و HDR از بهترین نمونه‌ها برای استفاده طولانی مدت در موقعیت‌های مختلف است.

تلویزیون 55 اینچ NANO8055

این تلویزیون ازجمله بهترین مدل‌های تلویزیون نانوسل ال جی محسوب می‌شود که دارای زاویه دید فوق‌العاده است. همچنین همهٔ تکنولوژی‌های مورد تأیید برای کیفیت صدا و تصویر در این مدل در نظر گرفته شده‌است و با توجه به دارا بودن تکنولوژی نانوسل، مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌است. از مهم‌ترین تکنولوژی‌هایی که در مدل 55 اینچ ال جی قرار داده شده‌است، می‌توان به مواردی مانند Filmmaker mode، حالت استادیوم، Local Dimming و... اشاره کرد. ضمناً ناگفته نماند این مدل تلویزیون نانوسل، برای بازی کردن بهترین انتخاب خواهد بود.

تلویزیون 49 اینچ 49NANO80

این مدل تلویزیون ال جی دارای بهترین صفحه نمایش است. درواقع اگر صفحه نمایش باریک و نازک، مناسب موقعیت موردنظرتان است، می‌توانید به خرید تلویزیون نانوسل 49 اینچ اقدام کنید. گفتنی است تصویر نمایشگر این تلویزیون 4K با رنگ‌های طبیعی است که برای فضاهای کوچک نیز قابل استفاده خواهد بود. این تلویزیون دارای سیستم عامل WebOS بوده و در سال 2021 عرضه شده‌است، اما همچنان یکی از پرتقاضاترین تلویزیون‌های ال جی نانوسل محسوب می‌شود.

تلویزیون 55 اینچ 55NANO90

سال تولید این مدل از تلویزیون ال جی نانوسل 2020 است و بیشترین استفاده از مدل تلویزیون برای بازی و اتصال به انواع کنسول است. از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون 55 اینچ ال جی نانوسل، می‌توان به دارا بودن چندین پورت و پردازشگر فوق‌العاده قوی اشاره کرد که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. گفتنی است که کیفیت تصاویر عالی و وجود فناوری‌های HDR وFULL ARRAY DIMMING، DOLBY VISION و FILMMAKER MODE، خرید تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO90 را به یکی از پرتقاضاترین محصولات ال جی تبدیل کرده‌است.



جمع‌بندی

پرواضح است که باید خرید تلویزیون نانوسل ال جی با وسواس بیشتری انجام شود. کاربران همیشه برای انتخاب تلویزیون، به کیفیت تصاویر دقت زیادی دارند و این مورد برای برند ال جی بیشتر است، چراکه در سال‌های گذشته، ال جی تلویزیون‌های فوق‌العاده عالیی تولید کرده‌است و افراد علاقه‌مند به استفاده از بهترین مدل آن هستند، به همین علت ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی تکنولوژی نانوسل در تلویزیون‌های ال جی بپردازیم که بهترین تصاویر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این در حالی است که برای خرید تلویزیون نانوسل، توصیهٔ اکید داریم که حتماً از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر استفاده کنید تا درنهایت بتوانید با قیمت مناسب، تلویزیون مدنظرتان را تهیه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن