تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798517116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری های مشترک ایران، روسیه و آذربایجان در زمینه صدور محصولات کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همکاری های مشترک ایران، روسیه و آذربایجان در زمینه صدور محصولات کشاورزی تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سفر وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان به ایران، علاوه بر همکاری سه جانبه ایران، آذربایجان و روسیه در زمینه مبادلات کشاورزی، خواستار همکاری های بیشتر برای صدور اقلام کشاورزی شد.


به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمود واعظی» در پایان سفر وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان به ایران، این سفر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ملاقات های این دو روز مفید و گام هایی به پیش بود و در هر کدام توافق های جدیدی صورت گرفت.
وی با اشاره به دیدار هیات آذربایجانی با وزیر نفت و وزیر نیرو، دیدار با وزیر اقتصاد را باب جدیدی در همکاریهای اقتصادی و بانکی دو کشور برشمرد و از سفر قریب الوقوع رییس گمرک ایران به باکو خبر داد.
واعظی دیدگاه دو کشور را در زمینه حمل ونقل به هم نزدیک دانست و خاطرنشان کرد: باید همکاری در این زمینه بیشتر فعال شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه مبادلات کشاورزی نیز علاوه بر همکاری سه جانبه ایران، آذربایجان و روسیه در مورد صدور اقلام کشاورزی، خواستار همکاریهای بیشتر در این خصوص شد.
واعظی به تمایل ایران در زمینه همکاری در بخش صنعت نیز اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی دو کشور عزم جدی برای همکاری دارند و با توافق در زمینه تشکیل کمیته مشترک بازرگانی بین بخش خصوصی دو کشور اتاق بازرگانی گسترش یافته و بستر خوبی برای همکاری های تجاری آغاز می شود.
وی ابراز امیداوری کرد تمام مباحث مطرح شده در کمیسیون مشترک اقتصادی در باکو و مباحث این دو روز تا ماه نوامبر و پیش از سفر رییس جمهوری ایران به آذربایجان نهایی شود.

** تحت تاثیر پیشرفت های تکنولوژی ایران قرار گرفتیم
وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان نیز با تشکر از برگزاری جلسات در این سطح عالی گفت: شما دوستی، برادری و مهمانوازی واقعی خود را نشان دادید.
«شاهین مصطفی یف» با تشکر از دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران افزود: همانطور که رییس جمهوری بیان کرد، روابط میان دو کشور نیازمند توسعه هر چه بیشتر است و ظرفیت آن نیز وجود دارد.
وی سفر هیات آذربایجانی را که با دستور رییس جمهوری این کشور انجام شده، نشانه ای در زمینه تمایل آذربایجان به افزایش سطح همکاریهای دو کشور برشمرد و گفت: سران هر دو کشور با سرعت بدنبال توسعه روابط هستند.
وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان این سفر را بسیار پر بار ارزیابی کرد و گفت: تمام ملاقات های مد نظر انجام و گفت وگوهای لازم صورت گرفت.
شاهین مصطفی یف همکاری در زمینه کشاورزی، نفت، حمل ونقل و سرمایه گذاری را از جمله دستاوردهای این سفر برشمرد و افزود: مطمئن هستم این ملاقات نتیجه خود را خواهد داشت و بویژه با حمایت ما، بخش خصوصی دو کشور با یکدیگر بیشتر آشنا شده و همکاری خواهند کرد.
وی ادامه داد: در این زمینه منتظر سفر تجار ایرانی به همراه همکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی ایران به باکو هستیم.
وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان با اشاره به بازدید از صنایع خودرو سازی و داروسازی ایران و ابراز خوشنودی از پیشرفت های ایران در این زمینه گفت: زمینه همکاری در این خصوص موجود است و تحت تاثیر پیشرفت های تکنولوژی ایران قرار گرفتیم.
وی با تاکید بر موفقیت آمیز بودن این سفر افزود: ملاقاتهای اخیر وظایف جدیدی را پیش روی هر دو کشور قرار داد.
اقتصام(1) ** 2022 ** 1071


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن