تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798444199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران و نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران و نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود
مدیرعامل مصلای امام خمینی (ره)، در نشست خبری با بیان اهداف برگزاری برنامه شبهای نورانی در محضر قرآن و عترت(ع) گفت: نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران و نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر نادری، مدیرعامل مصلای امام خمینی (ره)، در نشست خبری در مورد اهدافی که در مراسم و برنامه شبهای نورانی در محضر قرآن و عترت(ع)، تهیه و تعیین شده بود گفت: در سالهای گذشته در جوار نمایشگاه قرآن فعالیتهای فرهنگی داشتیم که این جزء رسالت مصلی می باشد؛ اما امسال با جابجا شدن محل برگزاری نمایشگاه قرآن آن وظایف کماکان بر عهده مصلی بود که در قالب برنامه شبهای نورانی پیاده شد.
 
وی افزود: استنباط ما در مورد برنامه این بود، که در شبهای اول با استقبال زیادی مواجه نشود، چون تبلیغ نمایشگاه قرآن در مورد باغ موزه بود و این برنامه تبلیغات چندانی نداشت؛ که البته بعد از جند روز با استقبال بیشتری مواجه شد.
 
وی در رابطه با کیفیت برنامه ها گفت: برنامه با کیفیت خوبی برگزار شد، ولی در قبال حضور در شبهای اول استقبال زیاد نبود. اما همین که مردم با برنامه آشنا شدند، استقبال شدیدتر شد؛ به خصوص در شبهای جمعه و عصر جمعه. مردم از قرآن، قرائتهای مجلسی و هم از برگزاری ادعیه تعریف می کردند.
 
نادری تصریح کرد: در رابطه با برنامه و مراسمی که داشتیم کیفیت خیلی خوب و در حاشیه آن نمایشگاه عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و مشاوره به خوبی برگزار شد. پیرامون کتب قرآنی و کتب مربوط به تفسیر نمونه در حدود بیش از 300 متر به این بخش اختصاص داده شده است که مورد استقبال مردم قرار گرفت. غرفه های عفاف و حجاب خیلی شلوغ بود و نسبت به سال گذشته که در نمایشگاه قرآن برگزار می شد، به میزان زیادی ارتقاء پیدا کرده بود.
 
وی در مورد نظرات مردم درباره این برنامه گفت: یکی از لحاظ کیفیت که مردم هم این موضوع را تأیید می کردند و مورد دوم قیمتها بود که باید قیمتها از کف بازار ارزان تر باشد. در مورد محصولات فرهنگی هم که فروشنده ها از وضعیت بازار راضی بودند و با توجه به اهدافی که تعریف کردیم موفقیت آمیز بود.
 
مدیرعامل مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به برخی محدودیتها در رابطه با زمان اتمام نمایشگاه گفت: در رابطه با اختتامیه تحت یک محدودیتهایی قرار گرفتیم که نماز عید فطر در مصلی برگزار می شود و چون نماز در اینجا برگزار می شود؛ به لحاظ فعالیت امنیتی و حفاظتی باید ملاحظات صورت بگیرد. یکی از موارد مهم صوت است که باید به صورت موقت ایجاد شود. به همین خاطر باید ده روز قبل از نماز عید، مصلی را تحویل گروه صوت دهیم تا صوت مناسبی داشته باشیم. آخرین روز برگزاری نمایشگاه در صحن اصلی روز 23 ماه رمضان است. البته غرفه ها می توانند از چادر های روبروی درب اصلی شبستان که مساحتی بالغ بر 1000 متر را داراست، استفاده کنند.
 
وی در رابطه با شب های قدر گفت: در شبهای قدر برنامه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود که از ساعت 22:30 الی 3 بامداد با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان برگزار می گردد. برای سالهای آینده با توجه به شرایطی که پیش آمده است این گونه برنامه ها را با حساب و کتاب و کار کارشناسی بیشتری نسبت به مسائل جامعه برگزار می کنیم. البته سعی خواهیم کرد که برنامه جاذبه لازم را نیز داشته باشد.
 
دکتر نادری در پاسخ به این سؤال که آیا قصد برگزاری این نمایشگاه در فصلهای بعد به صورت دوره ای را دارید، افزود: یکی از موضوعات در مورد بازار، بازار اسلامی است. معتقدم این بازار در بین مردم باید چنان محبویتی داشته باشد که لقب "کاسب حبیب خدا" را مردم با تمام وجود لمس کنند. لذا با کسانی که به عنوان غرفه دار شرکت می کنند صحبت می کنیم که رعایت معیارهای اسلامی در مورد داد و ستد را داشته باشند. نمایشگاه عفاف و حجاب زمانی به صورت دوره برگزار می شود که از این وضعیت برخوردار شود و البته باید صنف و اتحادیه هم حمایت کنند.
 
مدیر عامل مصلای امام خمینی با اشاره به کمبود زمان در مورد امکانات رفاهی گفت: یکی از هدفهایی که در این برنامه ها باید داشته باشیم، رضایت مندی مردم است. به لحاظ محدودیت زمانی نتوانستیم کار های مورد نیاز را به صورت کامل انجام دهیم. البته باید فکری شود تا مردم بتوانند غذای گرم هم در محیط مصرف کنند.
 
دکتر نادری در مورد روز قدس افزود: قرار شده است که نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران برگزار شود و نماز عید در مصلی. البته ما باید هوشیاری لازم را به مردم بدهیم؛ که این رژیم، غاصب و دشمن بسیار کینه توز نسبت به اسلام است. لذا باید تمام امکانات را در رابطه با یک مبارزه دراز مدت با رژیم صهیونیستی لحاظ کنیم.



۱۳۹۳/۴/۲۷ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن