تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797583302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه برای تحصیل در انگلستان اقدام کنیم


واضح آرشیو وب فارسی::

 


درخواست برای تحصیل در انگلستان

اکنون که تصمیم به تحصیل در انگلستان گرفته اید ، باید بدانید که چگونه درخواست دهید . برای یافتن همه چیزهایی که باید بدانید ، از جمله مهلت های مهم و الزامات تحصیلی و زبان انگلیسی، ادامه مطلب را بخوانید .

سیستم آموزشی انگلستان یکی از معتبرترین سیستم های آموزشی در جهان است . مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاه های برتر انگلستان مطمئناً به شما کمک می کند تا در شغل انتخابی خود موفق شوید . با این حال ، از آنجایی که دانشگاه ها در سطح بین المللی شناخته شده هستند ، این منجر به یک فرآیند درخواست رقابتی می شود . در این مقاله،  ما روند درخواست تحصیل در انگلستان را بررسی و ساده می‌ کنیم تا دقیقاً بدانید چه انتظاری دارید .

آشنایی با سیستم آموزش عالی در انگلستان

دانشگاه های انگلستان

انگلستان بیش از 160 دانشگاه را انتخاب می کند . در بالای لیست بسیاری از دانشجویان ، اعضای گروه راسل هستند - انجمنی که بیست و چهار دانشگاه برتر کشور را نمایندگی می کند . با این حال ، حتی خارج از این گروه معتبر ، بسیاری از دانشگاه های شناخته شده وجود دارد .

اگر در مورد نمرات مورد نیاز خود نگران هستید ، شاید یکی از دانشگاه های کمتر شناخته شده چیزی برای ارائه به شما داشته باشد . بسیاری از این موارد در زمینه های خاصی تخصص دارند ، به ویژه اگر موضوع شما به طور سنتی آکادمیک در نظر گرفته نشود (به عنوان مثال ورزش یا هنر)، و اغلب الزامات تحصیلی آنچنان بالا نیست .

دانشکده ها

گزینه دیگر درخواست برای یکی از کالج های تحصیلات تکمیلی انگلستان است که بیش از دویست و چهل عدد وجود دارد . این موسسات طیف وسیعی از دوره های آکادمیک و حرفه ای را با طول های مختلف ارائه می دهند که بسیار ارزان تر از دوره استاندارد دانشگاه شما هستند .

در بیشتر موارد ، شما به جای مدرک لیسانس ، مدرک تحصیلی بالاتری دریافت خواهید کرد ، اما برای بسیاری از افراد ، این دقیقا اولین قدم به دنیای حرفه ای است که به دنبال آن هستند .

کنسرواتوارها

برای دانشجویان هنرهای نمایشی ، می توانید یک کنسرواتوار در نظر بگیرید . این موسسات ترکیبی از شهریه فردی ، آموزش عملی و عملکرد را ارائه می دهند . در اینجا معمولاً از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر با اجرای برنامه‌ریزی شده در عصرها و آخر هفته‌ها مطالعه خواهید کرد .

اپلیکیشن ددلاین های مهم

در انگلستان ، سال تحصیلی معمولاً از سپتامبر تا ژوئیه با وقفه در دوره های کریسمس و عید پاک ادامه دارد .

اپلیکیشن های کاربردی کالج در مقطع کارشناسی / تحصیلات تکمیلی

روند درخواست برای دانشگاه ها و کالج ها در انگلستان بسیار رقابتی است . در سطح کارشناسی ، این موارد از طریق سیستم درخواست دانشگاه و کالج ، UCAS پردازش می شوند .

UCAS چهار مهلت اصلی را فهرست می کند ، همه در سال تحصیلی قبل از شروع تحصیل :

15 اکتبر

مهلت درخواست برای:

  • دوره های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی
  • کلیه دوره های تحصیلی در دانشگاه های کمبریج یا آکسفورد

15 ژانویه

مهلت درخواست برای:

  • همه دوره های دیگر (به جز برخی از دوره های هنر و طراحی با مهلت 24 مارس)

24 مارس

مهلت درخواست برای:

  • برخی از دوره های هنر و طراحی

30 ژوئن

مهلت درخواست برای:

  • درخواست های دیرهنگام (شما باید ابتدا با دانشگاه یا کالج تماس بگیرید تا بپرسید که آیا هنوز در دوره جای خالی دارند یا خیر)

اپلیکیشن های کنسرواتوار

شما باید از طریق کنسرواتوارهای UCAS درخواست دهید . ضرب‌الاجل‌های هنرستان‌ها باید مستقیماً با مؤسسات بررسی شود . توصیه می کنیم یک سال قبل با موسسات تماس بگیرید تا ناامید نشوید .

اپلیکیشن های تحصیلات تکمیلی

درخواست های تحصیلات تکمیلی مستقیماً به دانشگاه ارسال می شود . هر موسسه فرآیند و مهلت خاص خود را خواهد داشت . ما توصیه می کنیم یک سال قبل با دانشگاه ها تماس بگیرید تا نیازهای آنها را بدانید .

الزامات زبان انگلیسی

اگر زبان انگلیسی زبان اول شما نیست ، باید در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنید تا ثابت کنید که برای تکمیل دوره خود مهارت دارید .

امتحانات رایجی که ممکن است از شما خواسته شود شامل آیلتس ، کمبریج انگلیسی پیشرفته، تافل و PTE آکادمیک است .

اینکه کدام آزمون شرکت می‌کنید و چه نمره‌ای باید کسب کنید به دانشگاه فردی و دوره شما بستگی دارد . برای اطلاعات بیشتر، با دفتر پذیرش بین المللی در دانشگاهی که برای آن درخواست می دهید ، تماس بگیرید .

الزامات تحصیلی

دانشگاه ها الزامات آکادمیک خود را معمولاً به صورت دوره به دوره تعیین می کنند . لزوماً نیازی به داشتن نمرات در زمان درخواست ندارید ، اما ممکن است از شما خواسته شود قبل از شروع دوره مدارکی مبنی بر اینکه انتظار می رود آنها را دریافت کنید ارائه دهید .

برای دوره لیسانس ، به احتمال زیاد از شما انتظار می رود که سه سطح A (یا مدارک معادل) در یک درجه خاص داشته باشید . در مقطع فوق لیسانس ، بسته به اینکه برای چه رشته ای درخواست می دهید ، باید قبلاً مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد (یا معادل آن) داشته باشید . دانشگاه ها الزامات خود را برای نمرات تعیین می کنند ، بنابراین حتماً هنگام درخواست بررسی کنید .

همچنین، حتما بررسی کنید که دانشگاه شما مدرک (های) شما را می شناسد . برخی از جوایز ، مانند مدرک بین المللی ، به طور گسترده پذیرفته می شوند ، اما آنهایی که کمتر شناخته شده اند ممکن است توسط موسسات مختلف به طور متفاوتی برخورد شوند .

مدارک مهم اپلیکیشن

قبل از اینکه یک دانشگاه به طور رسمی شما را بپذیرد ، احتمالاً از شما درخواست می کند که برخی از مدارک را ببیند . با این حال ، اینها لزوماً هنگام شروع برنامه مورد نیاز نیستند . بسیاری از آنها فقط زمانی درخواست مدارک می کنند که مکانی را به شما پیشنهاد دهند .

به یاد داشته باشید ، برای هر مدرکی که به زبان انگلیسی نیست ، معمولاً باید ترتیب ترجمه رسمی را بدهید .

دانشگاه یا کالج شما ممکن است بخواهد ببیند :

  • ریز نمرات تحصیلی (اگر هنوز گواهی امتحان خود را ندارید) و/یا گواهینامه امتحان/صلاحیت
  • نتایج آزمون زبان انگلیسی
  • یک کپی از پاسپورت یا یک مدرک هویتی معتبر دیگر

قبل از شروع دوره ، باید کپی ویزای تحصیلی انگلستان خود را نیز به دانشگاه خود ارائه دهید . مقاله ما در مورد درخواست ویزای تحصیلی در انگلستان را بخوانید .

بیانیه شخصی

اظهارات شخصی اغلب وقت گیرترین بخش فرآیند درخواست در نظر گرفته می شود . همچنین باید یک بیانیه شخصی بین 1000 تا 4000 کاراکتر بنویسید . این نامه فرصتی برای شماست تا خودتان را بشناسانید و به دانشگاه بگویید که چرا می خواهید با آنها تحصیل کنید و چه چیزی شما را کاندید خوبی می کند .

شما باید با لحن حرفه ای بنویسید ، اما فراموش نکنید که آن را نیز شخصی کنید . اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را شامل شود ، UCAS توصیه های مفیدی دارد . به یاد داشته باشید ، همان بیانیه برای همه دانشگاه‌هایی که درخواست می‌کنید ارسال می‌شود ، بنابراین آن را خیلی مشخص نکنید و نامی را ذکر نکنید .

مرجع علمی

همچنین باید از معلم ، مشاور یا فرد حرفه ‌ای که شما را از نظر تحصیلی می‌شناسد بخواهید که یک مرجع معرفی کند . این باید یک توصیه کتبی باشد که جزئیات توانایی تحصیلی، اخلاق کاری و شایستگی عمومی شما برای تحصیلات عالی را نشان دهد .

در مقطع فوق لیسانس ، الزامات بین دانشگاه ها متفاوت است ، اما به احتمال زیاد شما نیاز به ارائه مدارک مشابه خواهید داشت .

فرآیند درخواست

UCAS تنها جایی است که می توانید برای دانشگاه های انگلستان در مقطع کارشناسی ، کالج ها و کنسرواتوارها درخواست دهید . قبل از شروع باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید . اگر برای دوره تحصیلات تکمیلی درخواست می دهید ، باید مستقیماً به دانشگاه درخواست دهید .

این فرآیند نسبتاً ساده است ، اما هشدار ، زمان می برد ، بنابراین آن را تا آخرین لحظه رها نکنید .

در اینجا ، ما هر مرحله از فرآیند درخواست برای دانشجویان کارشناسی را بررسی می کنیم .

یک اپلیکیشن UCAS گام به گام

1 -جزئیات شخصی

  • سوالات اساسی برای شما در مورد خودتان و شرایطتان

2 - تاریخچه آموزش و پرورش

  • جزئیات مربوط به تحصیلات و مدارک تحصیلی خود را وارد کنید
  • گزینه‌های کشویی برای رایج‌ترین مدارک وجود دارد، اما اگر نمی‌توانید شرایط خود را پیدا کنید، فقط جزئیات را در کادر «سایر» تایپ کنید.

3 - سابقه اشتغال

  • هر شغل پولی که داشته اید را فهرست کنید

4 - دوره (ها) و موسسه (های) خود را انتخاب کنید

  • شما می توانید حداکثر پنج مورد را انتخاب کنید (اگر برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی یا دامپزشکی متقاضی هستید)

5 - بیانیه شخصی

  • این را کپی کرده و در کادر قرار دهید
  • قبل از ارسال، مطمئن شوید که آن را تصحیح کرده اید

6 - ثبت اولیه

  • درخواست خود را بررسی کنید و کادر اعلامیه را علامت بزنید

7 - ارجاع

  • شما باید از داور خود بخواهید که نامه مرجع خود را پیوست کند تا درخواست شما کامل تلقی شود

8 - هزینه درخواست را بپردازید

درخواست شما تا زمانی که پرداخت نکنید ارسال نمی شود :

  • 50 پوند برای انتخاب رشته یا
  • 27 پوند برای چند انتخاب

بعد چه اتفاقی می افتد

دانشگاه/دانشگاه ها با شما تماس خواهند گرفت تا در صورت داشتن پیشنهاد مکانی به شما اطلاع دهند . آنها ممکن است قبل از تمدید پیشنهاد ، از شما درخواست کنند در یک مصاحبه (یا تست بازیگری، هنرهای نمایشی) شرکت کنید .

هنگامی که یک پیشنهاد توسط یک دانشگاه تمدید شود،  یا "مشروط" (وابسته به گرفتن نمرات خاص شما) یا "بدون قید و شرط" خواهد بود (در صورتی که آنها شما را بدون توجه به نتایج امتحانی معلق پذیرفته باشند). پس از دریافت پیشنهاد ، باید درخواست ویزای دانشجویی خود را شروع کنید .

همچنین منطقی است که به دنبال گزینه های اقامت باشید - اگر امیدوارید در خوابگاه های دانشگاهی زندگی کنید ، معمولاً مهلتی برای درخواست ها وجود دارد . این را مستقیم با دانشگاه خود چک کنید . در مورد هزینه تحصیل در انگلستان هم بیشتر بدانید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در انگلستان می توانید با موسسه اعزام دانشجو studyunique تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین خبره آن بهره مند گردید .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7031]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن