تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808203976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از عطر و ادکلن در ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی::

سوالات عمومی در رابطه با استفاده عطر و ادکلن در ماه مبارک رمضان

 

آیا استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان باعث باطل شدن روزه می شود؟ آیا عطر زدن در ماه رمضان مناسب می باشد؟ این سوالات از جمله مسئله هایی است که روزه داران عزیز همواره در این ماه با آن مواجه می شوند. ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست. با این حال متاسفانه یک باور عمومی در فرهنگ کشور ما وجود دارد که استفاده از عطر و ادکلن برای روزه دار را در ماه رمضان پسندیده نمی دانند. این در حالی است که این میهمانی را می توان با استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان عطرآگین تر نمود. همچنین با عطر و بویی فرح بخش به استقبال میزبانی خدا رفت. کارشناسان مجموعه عطر مرکزی قصد دارند که شما را با استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان و رایحه های مناسب این ماه مبارک آشنا کنند. همراه ما باشید.



 

آیا عطر و ادکلن روزه را باطل می کند؟:

اولین سوالی که ممکن است یک روزه دار با آن مواجه شود این است که آیا عطر و ادکلن روزه را باطل می کند یا خیر. استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان از مستحبات بوده و همواره مورد سفارش پیامبر اکرم (ص) می باشد. ایشان همواره به نمازگران توصیه می نمایند که در برابر عظمت و هیبت خداوند با ظاهری آراسته و خوشبو حاضر گردند. البته استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان از آن جهت که بوی آن وارد مجاری و حلق می گردد، جای سوال می باشد. به طور کلی بکار بردن عطر و ادکلن در ماه رمضان نه تنها موجب باطل شدن روزه نمی شود، بلکه تحفه و هدیه ای از جانب روزه دار در میزبانی خدا در این ماه پر فیض می باشد.



 

ضرورت استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان:

اهمیت و حتی ضرورت عطر زدن در حفظ حرمت و احترام در اماکن عمومی را نمی توان نادیده گرفت. از همین رو استفاده و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان اهمیت و ضرورت هایی دارد که شامل:

خوش بو بودن: بوی خوش و استفاده عطر در رمضان چیزی است که همواره پیامبر گرامی اسلام(ص) به آن سفارش می کنند. ایشان پیرامون این موضوع می فرمایند: هدیه را بپذیرید و بهترین هدیه ها عطر است که از همه سبک ‌بارتر و خوشبوتر است.

با استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان سلامت خود را تقویت نمایید: عطر ها استرس افراد را کاهش داده و منجر به بهبود و تقویت سلامت می گردند.

درمان سردرد: در هنگام رمضان برخی از روزه داران ممکن است که با سردرد مواجه شوند. از همین رو استفاده از رایحه های ملایم و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان می تواند به درمان سردرد کمک نماید.



 



خرید عطر و ادکلن در ماه رمضان



 

مزایا استفاده از عطر و ادکلن در ماه رمضان:

رایحه ها قدرت نامرئی و شگفت انگیزی دارند. در واقع استفاده و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان علاوه بر بوی خوش و عطر آگین مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

بهبود خلق و خو: خواب ناکافی در هنگام ماه رمضان باعث تغییر در خلق و خو فرد روزه دار می گردد. از این رو استفاده از عطر و ادکلن برای روزه دار منجر به بهبود خلق و خو خواهد شد.

افزایش سطح انرژی: کمبود آب و افت قند خون باعث کاهش سطح انرژی روزه داران می شود. به همین دلیل استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان سطح انرژی را افزایش می دهد.

افزایش اعتماد به نفس: استفاده از یک عطر خوشبو باعث احساس بهتر و خوشایند در میان مردم می شود. از این رو عطر و ادکلن و روزه داری منجر به افزایش اعتماد به نفس و حضور بهتر در میان روزه داران در شب های این ماه مبارک خواهد شد.



 



استعمال عطر و ادکلن در رمضان



 

کدام رایحه و ادکلن ها برای استفاده در ماه رمضان مناسب است؟:

انتخاب و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان در وهله اول به انتخاب رایحه و سلیقه شما بستگی دارد. متخصصین مجموعه عطر مرکزی با توجه به جنسیت شما رایحه های زیر را پیشنهاد می کنند. آقایان بهتر است که از رایحه های گرم و تلخ استفاده نمایند. چرا که باعث افزایش سطح انرژی در هنگام رمضان، تقویت اعتماد به نفس و افزایش حس قدرت و جذابیت در مردان می گردد. از جمله این ادکلن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فابولوس لایف فراگرنس ورد.

بلک افغان.

دکانت جگوار کلاسیک بلک.

لالیک انکر نویر.

خانم ها به منظور استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان می توانند از رایحه های گرم و شیرین استفاده کنند. این رایحه ها باعث کاهش سردرد ناشی از روزه داری، تقویت اعتماد به نفس و حس بهتر در آنان می شود. این ادکلن ها عبارتند از:

کالوین کلین ایفوریا.

ژان پل گوتیه کلاسیک اسنس فراگرنس ورد.

امپر لجند.

باکارات رژ 540 فراگرنس ورد.



 

خرید اینترنتی؛ بهترین راه برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه در ماه رمضان:

در هنگام ماه مبارک رمضان، روزه داران با کاهش سطح انرژی و تشنگی فراوان مواجه می شوند. از این رو ممکن است، ماندن در ترافیک های طولانی مدت برایشان دشوار باشد. به همین دلیل بسیاری از این افراد در این ماه ترجیح می دهند، اغلب در خانه استراحت کرده و به انجام فرایض دینی خود از جمله قرآن و نماز بپردازند. افراد روزه دار می توانند به منظور خرید عطر و ادکلن مردانه یا زنانه و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان به صورت اینترنتی اقدام نمایند. چراکه خرید اینترنتی مزایایی از جمله:

خرید راحت: کارشناسان مجموعه عطر مرکزی می توانند با ارائه خدمات مناسب خرید راحت و استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان را برای روزه داران فراهم نمایند.

بدون ازدحام و شلوغی جمعیت.

بدون اصرار و خرید اجباری.

قیمت مناسب و ارزان کالا و معاملات باصرفه.

تنوع بیشتر.



 



خرید اینترنتی عطر و ادکلن در رمضان



 

قیمت ادکلن مردانه و زنانه:

حال که نوبت به خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه رسیده، باید گفت هنگامی که اقدام به خرید کردید همواره به عوامل موثر در قیمت های عطر و ادکلن توجه نمایید. از جمله عواملی که بر قیمت عطر و ادکلن موثر هستند، عبارتند از:

کمیاب و خاص بودن مواد تشکیل دهنده.

تولید عطر توسط برندی معروف.

بسته بندی خاص و سبک تولید عطر.

اصل بودن عطر.

استفاده از گل‌های گران قیمت در تولید عطر.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه عطر مرکزی اقدام به خرید اینترنتی نموده و از آفرهای ویژه این مجموعه بهره مند شوید. شایان ذکر است که کارشناسان این مجموعه همواره در خریدی آسان و انتخاب بهترین عطر برای استعمال عطر و ادکلن در ماه رمضان راهنمای شما خواهند بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9043]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن