تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798279813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین ناشران کتاب کمک آموزشی برای کنکوری ها کدامند؟

غول کنکور، یک چالش بزرگ برای دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و به‌خصوص دانش‌آموزان سال آخر است. غولی که اگر شاخ آن شکسته نشود، برنامه ریزی دانش آموز را به هم می‌زند. از همین رو، کتاب‌های تست و کمک‌آموزشی زیادی تهیه و تدوین شده‌اند که کنکوری‌ها می‌توانند با مطالعه آن‌ها، راه سخت و پر پیچ‌وخم آزمون را به راحتی طی کنند. در بین انواع مختلف کتاب کمک‌ آموزشی، برخی از ناشران بهتر عمل کرده‌ و با ارائه درس‌نامه و حل تست‌های مختلف، یادگیری دروس را آسان کرده‌اند. گاج، مهرو ماه، خیلی سبز، نشر الگو و مبتکران از برترین ناشران کتاب‌های کنکور هستند که بسیاری از اساتید آموزشی نیز آن‌ها را تأیید می‌کنند. در ادامه با این انتشارات بیشتر آشنا می‌شویم.



انتشارات گاج

گاج، یکی از برترین انتشارات کتاب کمک‌ آموزشی است که در زمینه تألیف و تدوین کتاب‌های آموزشی برای کنکوری‌ها نیز بسیار موفق عمل کرده است. این انتشارات که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده، با انتشار بیش از ۱۵۰۰ کتاب در مقاطع تحصیلی مختلف و به‌خصوص کنکور به یک ناشر کتاب کمک‌ درسی برتر در بین سایر رقیبان، بدل شده‌ است.

عمده فعالیت‌های انتشارات بین‌المللی گاج در سه زمینه‌ کتاب‌‌های کمک‌آموزشی، آزمون‌های سراسری و اپلیکیشن‌های آموزشی متمرکز می‌شود. این مجموعه، طیف مختلفی از کتاب‌ها را که شامل کتاب‌های کار، میکرو طبقه‌بندی، میکرو طلائی، 6420، سین‌جیم، دور دنیا در 4 ساعت، سیر تا پیاز، پرسمان، فرمول بیست، خط ویژه، کارپوچینو، آس، IQ و EQ است، تالیف و تدوین کرده است که کنکوری‌ها، با توجه به نیازهای خود می‌توانند از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی این مجموعه ازجمله بهترین کتاب‌های تست برای کنکوری‌هاست. در این کتاب‌ها، خط به خط کتاب درسی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و مطابق با آن، سؤالات تست مطرح شده که پایه اطلاعات دانش‌آموزان را بسیار قوی می‌کند و کاربردی است.

 

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین انتشارات کشور در حوزه تألیف و تدوین انواع کتاب کمک‌ آموزشی در همه پایه‌های تحصیلی و کنکور است. این انتشارات که در زمینه تألیف کتاب‌ها بسیار خلاق و پیشرو است، سری کتاب‌های مختلفی را مخصوص کنکوری‌ها ارائه کرده است.

یکی از بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی برای دانش‌آموزان مقطع یازدهم، دوازدهم و کنکوری‌ها، کتاب‌های تست خیلی سبز است. این‌کتاب‌ها شامل درس‌نامه متنوع و تست‌های تألیفی، کنکور سراسری و نکات برجسته هر درس به همراه پاسخنامه تشریحی است. از دیگر کتاب‌های خوب این مجموعه، می‌توان به سری چند کنکور اشاره کرد. این کتاب‌ها سؤالات و جزوات کنکور سراسری ۵ سال اخیر را در یک بسته گردآوری کرده است و به‌صورت یک بسته با پاسخنامه تشریحی و پاسخ برگ ارائه می‌کند. از دیگر کتاب‌های خوب و کاربردی این انتشارات، می‌توان به ‌کتاب‌های سری نردبان اشاره کرد. این کتاب‌ها برای کنکوری‌هایی کاربردی است که می‌خواهند به طور ۱۰۰٪ به سؤالات کنکور پاسخ دهند. به‌نوعی این کتاب‌ها، منبع دوم آموزشی کنکوری‌‌ها محسوب می‌شوند.



انتشارات مهر‌و‌ماه

مهروماه، دیگر ناشر کتاب کمک‌ درسی همه مقاطع تحصیلی است که هدف اصلی خود را بر ارائه کتاب کمک‌ آموزشی به داوطلبان کنکور متمرکز کرده است. این انتشارات از سال ۱۳۸۴، فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل نوآوری در تألیف (کتاب‌های نموداری یا درختی) به سرعت محبوبیت یافت. کتاب‌های انتشارات مهروماه از کیفیت محتوا و چاپ مناسبی برخوردارند و علاوه بر تألیف خوب، با صفحه آرایی خلاقانه‌ای ارائه می‌شوند که مخاطب را جذب و لذت مطالعه را دوچندان می‌کنند.

سری کتاب‌های تست جامع مهر‌و‌ماه از برترین کتاب‌های تألیفی این مجموعه هستند که درس‌نامه کاملی دارند و پس از آن، انواع تست‌های تألیفی و کنکوری را مطرح می‌کنند. کتاب‌های لقمه مهروماه نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین کتاب‌های کنکور در بین داوطلبان هستند که به ارائه و تفصیل مهم‌ترین نکات تستی می‌پردازند. کتاب‌های کنکوریم مهروماه از دیگر سری‌های کاربردی برای داوطلبان کنکور هستند که به ارائه ده سال نمونه سؤال این آزمون پرداخته‌اند.

 

انتشارات مبتکران

از دیگر برجسته‌ترین انتشارات کتاب کمک‌ آموزشی برای همه مقاطع تحصیلی و به‌خصوص کنکوری‌ها، می‌توان به انتشارات پرطرفدار مبتکران اشاره کرد. این انتشارات از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب به چاپ رسانده است. مبتکران با تألیف کتاب‌های متنوع و گوناگون سعی بر پاسخ‌گویی مناسب به نیازهای مختلف دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور داشته است و کتاب‌هایی را تحت عنوان کنکور پلاس، مرشد، رشادت، فیل، هفت‌خوان، محک، حرفه‌ای‌ها، کار و تمرین، شهاب، GPS، یوز و واجب، تألیف و ارائه کرده است.

اما خدمات بی‌نظیر این مجموعه به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و برگزاری آزمون‌های جامع درسی از دیگر خدماتی است که این انتشارات به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. به‌این‌ترتیب، دانش‌آموزان می‌توانند با شرکت در این آزمون‌ها اطلاعات بیشتری از نقاط ضعف و قوت تحصیلی خود به دست آورند.



نشر الگو

انتشارات نشر الگو تأسیس‌شده سال ۱۳۸۴ است و تاکنون کتاب‌های کمک‌آموزشی زیادی را تألیف و منتشر کرده است. از سری کتاب‌های کاربردی این انتشارات برای کنکوری‌ها، می‌توان به کتاب‌های مبحثی یا موضوعی، کتاب‌های سه‌بعدی، موج آزمون و تست اشاره کرد که همگی برای شرکت در کنکور و کسب نمره قبولی، مناسب هستند.

کتاب‌های سه‌بعدی نشر الگو از سه بعد آزمون، امتحان تشریحی و تست تشکیل شده‌اند که کار فراگیری دروس را بسیار راحت و دلچسب کرده‌اند. کتاب‌های تست این انتشارات نیز از دیگر کتاب‌های مناسب کنکوری‌ها هستند که با ارائه یک درس‌نامه خلاصه و ارائه تست‌هایی با پاسخ‌های تشریحی، به آن‌ها کمک کرده تا در آزمون‌های پیش رو و کنکور بهتر عمل کنند. کتاب‌های موج آزمون نیز دارای آزمون‌های زیاد از یک درس هستند که بیشتر برای دوران جمع‌بندی کنکوری‌ها مناسب‌اند.

 

سخن پایانی

خرید کتاب کمک‌ آموزشی خوب برای داوطلبان کنکور امری ضروری است. با توجه به تنوع بازار کتاب‌های کنکوری و انتشارات مختلف، بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان کمی سخت و چالش‌برانگیز است. فروشگاه اینترنتی بوک شهر به آدرس https://www.bookshahr.com شامل مجموعه ای کامل از کتاب های کمک درسی از انتشارات مختلف همچون مهر‌وماه، خیلی سبز، گاج، نشر الگو و مبتکران که از برترین انتشارات کشور هستند و در زمینه تألیف، ارائه جزوه، نمونه سؤال و تست به کنکوری‌ها، بسیار موفق عمل کرده‌اند می باشد. کتاب‌های تألیفی هرکدام از این انتشارات، ویژگی‌های آموزشی خاصی دارند که با بررسی آن‌ها، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. نکته مهمی که در خرید کتاب‌ها باید به آن توجه داشته باشید، سال چاپ آن‌هاست. خرید کتاب‌هایی توصیه می‌شود که منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی هستند. شما کدام انتشارات را پیشنهاد می‌کنید؟






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن