تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799812412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تضمینی درصد کنکور تجربی با موج آزمون نشرالگو | تحلیل از سنجاب بوک


واضح آرشیو وب فارسی::


جمع بندی اصولی و هوشمندانه قبل از کنکور از مهم‌ترین نکاتیه که دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، متاسفانه دلیل اصلی عدم موفقیت خیلی از کنکوری های تجربی که درس هارو بلد هستند و تسلط کافی بر روی درس دارند اماااا در روز کنکور نتیجه زحمتاشون رو نمی گیرند، جمع بندی نکردن اصولیه.


اما نگران نباشید در ادامه  با معرفی سری کتاب های موج آزمون نشر الگو مخصوص رشته تجربی به همراه آموزش روش جمع بندی برای هر درس میتونید مسیر تثبیت و افزایش درصد رو به راحتی و با بهترین نتیجه طی کنید.

بهترین روش جمع بندی هوشمندانه کنکور تجربی چیست؟

 برای جمع بندی کنکور هر کسی روش خاص خودشو داره اما لزوما این روش ها باعث موفقیت متقاضیان کنکور نمیشه. 

بر اساس تجربه مشاوران کنکور تجربی، بهترین نوع جمع بندی قبل از کنکور جمع بندی آزمون محوره و بهترین منبع سری کتاب های موج آزمون نشر الگو!! 

 اگه موفق شدن در کنکور و گرفتن نتیجه زحمات این مدتت برات مهمه تا پایان این مقاله همراه ما باش چون سنجاب بوک برات دل و روده ی همه کتاب های موج آزمون رشته ی تجربی رو ریخته بیرون تا زودتر از اون چیزی که فکرش رو میکنی از سایر رقبا جلو بیوفتی.

معرفی ساختار کلی کتاب های موج آزمون نشر الگو

در ادامه بیشتر راجع به درسنامه کتاب های موج آزمون نشر الگو بحث می کنیم. اما از همین الان این وعده رو بهتون میدیم که اگه همه ی آزمونای کتاب رو با روشی که بهتون میگیم بزنید و تمومش کنید تقریبا میشه گفت دیگه به سطح اشباع آزمونی رسیدین.  اون موقعس که می تونید به رسیدن به درصد های حداقل ۶۰ تا ۱۰۰ اطمینان داشته باشید.

موج آزمون زیست نشر الگو 

همه تون می دونین نمودار درختی چیه ولی اینکه یه درسنامه تو قالب نمودار درختی داشته باشیم، ممکنه براتون عجیب باشه. با توجه به ماهیت کتاب موج آزمون زیست و هدفی که پشت نوشتن این کتاب وجود داره، بهترین فرمت برای یک درسنامه جامع و کامل از تمام نکات زیست همین نوع درسنامه درختیه.



هدف کتاب موج آزمون زیست اینکه مطالب و نکات مهم هر فصل زیست شناسی و ارتباطش با مطالب فصل های دیگه رو بهتون منتقل کنه. پس با نمودار درختی و نکته محور سعی کرده همه ی مطالب یکجا براتون یادآوری بشه.

البته اینو بهتون بگم درسنامه موج آزمون زیست صرفا بیان نکته نیست، توضیحات هم داره ولی توضیحات درسنامه برای این نیست که به شما یه مفهوم رو از اول یاد بده بلکه شیوه نگارش توضیحات موج آزمون زیست صرفا برای یادآوری مطالبه و کسی می تونه از درسنامه بهترین استفاده رو داشته باشه که قبلا مطالب رو خونده باشه.

 

آزمون ها و پاسخنامه موج آزمون زیست نشر الگو

خوشبختانه انواعی از آزمون ها ( مبحثی و جامع) در کتاب گنجانده شده که نیاز شما برای هر فصل زیست شناسی رو کامل بر طرف کنه . نکته مثبت و فوق العاده مهم آزمون های کتاب موج آزمون زیست، ترکیبی بودنشونه. 

میدونید که بسیاری از تست های زیست شناسی کنکور سال های اخیر ترکیبی شدن پس شما باید حتما از قبل روی این مدل تست ها تمرین کافی رو داشته باشید.

 پاسخنامه کتاب موج آزمون زیست  بسیار کامله و برای هر سوال، پاسخ ها به خوبی تشریح شده تا با خوندن پاسخنامه هیچ نکته مبهمی برای شما وجود نداشته باشه. حالا بریم سراغ روش جمع بندی با استفاده از کتاب های موج آزمون نشر الگو.

 

مراحل جمع بندی زیست با کتاب موج آزمون زیست نشر الگو

۱.قدم اول برای شروع مراحل جمع بندی زیست شناسی خواندن سریع با روش ورق زدن صفحات کتاب درسی هر فصل است. یادتون باشه در این مرحله هر فصل بطور کامل جمع بندی شود سپس سراغ فصل دیگر بروید.( هر جا تسلط دارید وقت کمتر بذارید و سریعتر به جلو ورق بزنید هر جا هم که کمتر تسلط دارید وقت بیشتری بذارید به همین سادگی).

 

۲.قدم دوم خواندن سریع درسنامه هر فصل موج آزمون زیست است.( با انجام قدم یک و دو به نهایت تسلط بر مطالب هر فصل می رسید و آماده آزمون هستید ).

 

۳. قدم سوم شروع آزمون های مبحثی هر فصل است. اینجا همون نقطه ای است که شما را از سایر رقبا جدا می کند. سعی کنید روی تمامی تست های هر مبحث مسلط شوید. یعنی اینکه تا آزمون های مبحثی هر فصل رو مسلط نشدین سراغ فصل های بعدی نرید.( قراره پایگاه محکمی برای هر فصل برای خود بسازید).

 

۴.قدم چهار، بعد از طی کردن این مراحل برای هر فصل زیست، زمان آن رسیده است که آزمون های جامع زمان دار را شروع کرده و درصد گیری کنید. ( در این مرحله نقاط ضعف و قوت شما در درس زیست شناسی مشخص خواهد شد. سوالاتی که که اشتباه زده اید نقاط ضعف شما هستند و باعث میشن تا تراز پایینی کسب کنید. در این مرحله توجه به نقاط ضعف و رفع آن ها میتونه به طرز قابل توجهی درصد شما و حتی اعتماد به نفس شما را در مواجه با سوالات را افزایش می دهد).

با طی کردن این مراحل ساده با استفاده از کتاب موج آزمون زیست با کمترین زمان اما با بیشترین بهره وری و تسلط میتونید زیست رو با خیال راحت جمع بندی کنید.

خلاصه  که برای یه کتاب جمع بندی که بخواد تو حجم کم مطالب رو کامل براتون جمع و جور کنه، موج آزمون زیست بهترین گزینه اس!!

موج آزمون شیمی نشر الگو

برای درس شیمی 2 جلد کتاب موج آزمون داریم که یکیش برای کتاب های پایه( دهم و یازدهم) و یکیش برا دوازدهمه. ساختار کلی کتاب موج آزمون شیمی  مثل کتاب موج آزمون زیسته. تعداد آزمون ها خیلی خیلی زیاده. بخاطر همین تعداد زیاد آزمون ها می تونید در طول سال ازش استفاده کنین. 

مراحل جمع بندی شیمی با کتاب موج آزمون شیمی نشر الگو

۱.قدم اول برای شروع مراحل جمع بندی شیمی، خواندن درسنامه موج آزمون شیمی به صورت جدا جدا برای هر فصل است .( هر جا تسلط دارید وقت کمتر بذارید هر جا هم که کمتر تسلط دارید وقت بیشتری بذارید به همین سادگی).

۲. قدم دوم شروع آزمون های مبحثی هر فصل است. اینجا همون نقطه ای است که شما را از سایر رقبا جدا می کند. سعی کنید روی تمامی تست های هر مبحث مسلط شوید. یعنی اینکه تا آزمون های مبحثی هر فصل رو مسلط نشدین سراغ فصل های بعدی نرید.( قراره پایگاه محکمی برای هر فصل برای خود بسازید).

۳. .قدم سوم حالا زمان این رسیده که آزمون های جامع زمان دار شیمی رو شروع کرده و درصد گیری کنید. ( در این مرحله نقاط ضعف و قوت شما در درس شیمی مشخص خواهد شد).

یه بخش مهم و کاربردی که در کتاب موج آزمون شیمی وجود داره آزمون های مسائل شیمی کنکوره. اگه توی سوال های مسائل شیمی احساس ضعف می کنید حتما برای درسنامه و آزمون ها مسائل شیمی زمان بزارید شاید اوایلش سخت به نظر برسه ولی به محض اینکه به مطالب مسلط بشید سوال های مسائل شیمی تبدیل به نقطه قوت شما در شیمی میشه.

کتاب موج آزمون شیمی همه پسنده. شما در هر سطحی که هستید می تونید ازش استفاده کنید و درصد شیمی کنکور رو حسابی افزایش بدین.

موج آزمون فیزیک  تجربی و موج آزمون ریاضی 

درسنامه ی کتاب موج آزمون فیزیک تجربی و موج آزمون ریاضی نکته محوره و برای مرور سریع نکات فوق العاده اس. از نظر تیپ تستی، تقریبا میشه گفت هر نوع تستی تو این کتاب دیده میشه. حتی تستای عجیب و غریب و خیلی سخت هم تک و توک دیده میشن. همین موضوع باعث شده تا آزمونای موج آزمون فیزیک و ریاضی تجربی  نشر الگو استاندارد باشن و نزدیکترین نسخه به سوالات کنکور از نظر تیپ تست و چینش سوالات باشن.

تا دلتون بخواد تو این کتاب آزمون پیدا میشه. اونقدر که اکثر کسایی که این کتاب رو می خرن نمی تونن تمومش کنن و اگه بتونین تموم کنین خیلی گنگتون بالاس!!

در هر فصل به مقدار کافی آزمون مبحثی وجود داره! سطح آزمونا تقریبا یکیه ولی یه مقدار رفته رفته سخت تر میشه. بعدش نوبت می رسه به آزمون جامع از اون فصل. معمولا دو تا آزمون جامع تو آخر هر فصل قرار داده شده. آخرین مرحله آزمون جامع پایه به پایه و در نهایت آزمون جامع مطابق با کنکوره.

مراحل جمع بندی فیزیک و ریاضی با موج آزمون نشر الگو

۱.قدم اول جهت مرور و جمع بندی دروس فیزیک و ریاضی باید خلاصه نکات و یاداشت برداری‌ها یا درسنامه هر فصل را به صورت جداگانه مطالعه کنید.

۲. قدم دوم شروع آزمون های مبحثی هر فصل ریاضی یا فیزیک است. تا زملنی که روی آزمون های مبحثی هر فصل مسلط نشدین سراغ فصل های بعدی نرید.( قراره پایگاه محکمی برای هر فصل برای خودتون بسازید).

۳.قدم سوم آزمون های جامع زمان دار شیمی رو شروع کرده و درصد گیری کنید. ( در این مرحله نقاط ضعف و قوت شما در درس شیمی مشخص خواهد شد).

حرف آخر

کتابای آزمون محور در بازار کتاب کنکور زیاده و مطمئنا اسم خیلیاشونو شنیدی یا حتی مطالعه شون کردی ولی اینو با اطمینان بهت بگم که موج آزمون بهترین سری کتاب آزمونیه و هر دانش آموزی که ازش استفاده کرده نتیجه ی مثبتی گرفته. پس اصلا شک نکن و تو دوران جمع بندی یکی از اولویتات موج آزمون باشه!!!

نه تنها برای دوران جمع بندی کنکور، حتی برای امتحانای مدرسه و نهایی هم میشه از درسنامه ی موج آزمون نشر الگو به عنوان بهترین گزینه برای مرور قبل امتحان استفاده کرد.

 راستی یه عنوان جدید اخیرا به سری کتابای موج آزمون اضافه شده، به نام «الگوی کنکور» که مشابه کنکوریوم مهروماه و سایر کتاب های شبیه ساز کنکوره تا شمارو از خرید بقیه کتاب ها بی نیاز کنه. 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7697]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن