تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798189771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکاتی درباره خرید آنلاین کتاب


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید آنلاین کتاب در دنیای امروز با رشد قابل توجهی مواجه بوده است. مطالعه کتاب از جمله خصلت های مطلوبی بوده که با عادی سازی آن در جامعه می توان نسلی آگاه تربیت نمود. خرید کتاب یکی از لذت بخش ترین فعالیت های دوستداران کتاب به شمار می رود. خرید اینترنتی یا خرید حضوری کتاب از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار می باشند. مسلما مراجعه حضوری به کتابفروشی ها و لمس کتاب از نزدیک، حس و حال وصف ناپذیری را در افراد کتابخوان ایجاد می کند.

دلایل مختلفی وجود داشته که بسیاری از افراد نمی توانند به صورت حضوری به کتاب های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. از جمله این دلایل می توان به عدم دسترسی به یک سری کتاب های خاص و نداشتن وقت جهت طی کردن مسیر طولانی به منظور مراجعه به کتابفروشی ها اشاره نمود. در این شرایط، خرید کتاب به صورت آنلاین از سایت های فروشگاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

خرید آنلاین کتاب از سایت های فروشگاهی

امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری و اطلاعات، خرید انلاین کتاب در بین اکثر افراد رواج یافته است. مسلما نمی توان لذت خرید کتاب از کتابفروشی های موجود در سطح شهر را انکار نمود. اما در بعضی مواقع، دسترسی به یک سری کتاب های کمیاب در شهرهای کوچک برای خریداران وجود ندارد. شاید این مشکل در شهرهای بزرگ نظیر: تهران، قابل حل باشد. دنیای فناوری و اطلاعات در این شرایط به کمک افراد آمده تا آنها بتوانند کتاب های مورد نظر خود را تنها با یک کلیک ساده سفارش داده و در زمان بسیار کوتاه دریافت کنند.

سایت های فروشگاهی زیادی در سراسر کشور جهت دسترسی آسان تر افراد به محصولات فرهنگی نظیر: کتاب و... مشغول به فعالیت هستند. تنها کافی است که با یک نگاه کلی به ویژگی های کتاب در سایت های فروشگاهی ببینید که آیا به دنبال گزینه مورد نظر خود هستید یا خیر. مزایای خرید اینترنتی کتاب باعث شده تا توجه دوستداران کتاب به این سمت و سو سوق داده شود. صرفه جویی در زمان، امکان جستجوی سریع کتاب ها، پیشنهادات و تخفیفات سایت ها از جمله مهمترین مزایای خرید اینترنتی کتاب به شمار می روند.

سایت های فروشگاهی با استفاده از امکانات نرم افزاری و تکنولوژی می توانند باعث ایجاد شرایطی شوند که مشتری بتواند فرایند خرید مطمئن را پشت سر بگذارد. یکی از اصلی ترین مزایای خرید آنلاین کتاب این است که تعامل خریداران با کتابفروشی آسان تر شود. در واقع خریدار می تواند انتقادات، ایده ها و نظرات خود را در اختیار پشتیبانی سایت های فروشگاهی کتاب قرار دهد. همین امر در نهایت به رضایت مشتری و بهبود شرایط کسب و کار می انجامد.   

 

آشنایی با دلایل خرید آنلاین کتاب از سایت های فروشگاهی

این روزها، خرید آنلاین کتاب به دلیل مزایای مهم آن در بین قشر تحصیلکرده گسترش یافته است. مزایا و فواید خرید اینترنتی کتاب را نمی توان به هیچ عنوان انکار کرد.

·        از آنجا که سایت های فروشگاهی کتاب همیشه در دسترس می باشند می توانید در هر ساعتی از شبانه روز جهت سفارش محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

·        با در اختیار داشتن یک لپ تاپ یا تلفن همراه می توانید در هر جایی که هستید، کتاب های مورد نظر خود را سفارش دهید.

·        سفارش آنلاین کتاب در خانه برای آن دسته از عزیزانی که با مشغله های کاری زیادی مواجه هستند، یک مزیت مهم به شمار می رود. با این روش دیگر نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی تا کتابفروشی جهت خرید کتاب مورد نظر نیست.



ناشربوک؛ اولین سایت خرید آنلاین کتاب از ناشرین

·        شما می توانید کتاب هایی را که درصدد تهیه آنها هستید در ژانرهای مختلف و به تفکیک گروه های سنی تهیه نمایید. همانطور که می دانیم در کتابفروشی های فیزیکی وقت زیادی جهت انتخاب کتاب در قفسه های مختلف صرف می شد.

·        یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین، نامحدود بودن کتاب ها در فروشگاه های اینترنتی می باشد. شما می توانید کتاب مورد نظر خود را حتی در صورت عدم وجود آن از سایت سفارش داده و در مدت زمان کوتاه دریافت نمایید.

·        کتاب های درسی، کتاب های رمان، کتاب های پزشکی و... در دسته بندی های مختلف در سایت های فروشگاهی موجود می باشند. امکان خرید کتاب ها به صورت یکجا از طریق این سایت ها وجود دارد.

·        یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین کتاب این است که شما می توانید با مطالعه نظرات سایر کاربران جهت خرید کتابی که مدنظر دارید تصمیم گیری نمایید. در اکثر سایت های فروشگاهی، قسمتی تحت عنوان ((نظرات کاربران)) وجود دارد. با مطالعه این قسمت از سایت و آگاهی درباره نظرات کاربران، راحت تر می توانید جهت سفارش محصول مورد نظر خود تصمیم گیری کنید.

ناشربوک؛ اولین سایت خرید آنلاین کتاب از ناشرین

ناشربوک، اولین سایت خرید کتاب به صورت آنلاین از ناشرین می باشد. امکان سفارش برای خریداران به صورت مستقیم از خود ناشران کتاب از طریق این سایت وجود دارد. این ویژگی باعث شده که سایت ناشربوک در مقایسه با سایر سایت های فروشگاهی کتاب موجود در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار گردد.

شما می توانید از طریق سایت ناشربوک هرگونه سوالی را در مورد کتاب های مورد نظر خود از ناشران مربوطه پرسیده و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشید. این سایت، امکان دسته بندی کتاب ها در ژانرهای مختلف را برای عاشقان کتاب فراهم کرده است. بدین صورت می توان راحت تر و با صرف زمان بسیار کوتاه، کتاب مورد نظر خود را همراه با تخفیفات ویژه از طریق این سایت سفارش داد.

سایت ناشربوک، رابط کاربری آسان و قابل درکی داشته که امکان جستجوی کتاب ها را در سریع ترین زمان ممکن برای شما عزیزان فراهم می کند. اکثر کتاب های موجود در این سایت فروشگاهی شامل تخفیف می باشند. این امر باعث شده تا خریداران گرامی بتوانند محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند. کتاب های موجود در این سایت فروشگاهی را می توانید در رشته های مختلف و به تفکیک گروه های سنی به راحتی بیابید.

 

خرید آنلاین کتاب در ژانرهای مختلف از سایت ناشربوک

شما می توانید در سایت ناشربوک به انواع کتاب ها در ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید. جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه به کتاب های موجود در این سایت فروشگاهی معتبر در سبک های مختلف اشاره خواهیم کرد.

1-    ادبیات

-         داستان و رمان

-         فیلمنامه و نمایشنامه

-         شعر و ترانه

-         خاطرات و سفرنامه

-         ادبیات جهان

-         ادبیات ایران

-         فرهنگ و واژه نامه

2-    درسی و کمک درسی

-         ابتدایی

-         دبیرستان

-         کتاب دانشگاهی

-         کنکور

-         آموزش زبان خارجی

3-    هنر

-         سینما

-         معماری

-         موسیقی

4-    تاریخ

-         تاریخ جهان

-         تاریخ کهن

-         تاریخ ایران

5-    دین و مذهب

-         اسلام

-         دین پژوهی

-         سایر ادیان

6-    روانشناسی

-         مهارت

-         سلامت زندگی

-         موفقیت و کامیابی

7-    علوم اجتماعی

-         اقتصاد

-         سیاست

-         فلسفه و عرفان

8-    کودک و نوجوان

-         داستان ایران

-         داستان ترجمه

-         علم

-         آموزش

-         تاریخ

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، سایت ناشربوک سایر کتاب ها را در زمینه هایی چون: پزشکی و سلامت، حقوق، آموزشی، ایران شناسی، زبان شناسی، ورزش، آشپزی و... در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

با مهمترین مزایای خرید آنلاین کتاب از سایت ناشربوک بیشتر آشنا شویم

سایت ناشربوک، یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در کشور بوده که از طریق آن می توانید تجربه لذت بخشی از خرید آنلاین کتاب را پشت سر بگذارید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا ناشربوک، بهترین سایت فروشگاهی جهت خرید اینترنتی کتاب می باشد.

·        امکان انتخاب کتاب بر اساس دسته بندی های ویژه در این سایت برای همگان فراهم می باشد.

·        با یک کلیک ساده بر روی نوار بالایی سایت می توان کتاب های دسته بندی شده را بر اساس موضوعات مختلف انتخاب نمود.

·        از طریق سایت ناشربوک، امکان خرید کتاب با قیمت ها و تخفیفات باورنکردنی برای افراد در گروه های سنی مختلف وجود دارد.

·        از طریق این سایت می توان با ناشران مختلف کتاب ها به صورت مستقیم در ارتباط بود.

·        قبل از خرید کتاب های مورد نظر خود می توان در مورد ویژگی های آنها نظیر: اسم، ناشر، مترجم، سال انتشار و... اطلاعات کاملی کسب نمود.  

·        گروه های سنی با علایق کتابخوانی مختلف می توانند از خدمات ارائه شده توسط این سایت معتبر فروشگاهی استفاده نمایند. 

·        امکان دسترسی به کتاب ها و سفارش آنها از طریق شبکه های اجتماعی از جمله: اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و... برای خریداران وجود دارد.

·        خریدار در صورت لزوم می تواند کتاب های پیشنهادی خود را به صورت یکجا و عمده از طریق این سایت تهیه نماید.

·        سایت ناشربوک از نشان اعتماد الکترونیکی برخوردار می باشد.

·        در صورت بروز هرگونه مشکل جهت خرید اینترنتی کتاب می توان با گروه پشتیبانی ارتباط برقرار کرد.

·        قسمتی از سایت تحت عنوان ((پرفروش ترین ها و تازه ترین کتاب ها)) در نظر گرفته شده که خریداران می توانند در مورد ویژگی های کتاب مورد علاقه سایر کاربران اطلاعات جامعی کسب نمایند.

·        پشتیبانی 24 ساعته، ارسال رایگان و تحویل درب منزل از جمله مهمترین مزایای خرید انلاین کتاب از سایت ناشربوک به شمار می روند.



خرید آنلاین کتاب با تخفیفات ویژه از سایت ناشربوک

خرید رمان ترجمه با تخفیفات ویژه از سایت ناشربوک

یکی از پرطرفدارترین کتاب های موجود در سایت ناشربوک، رمان می باشد. با مطالعه رمان می توان با نوع دیگری از زندگی آشنا شد. در واقع، با خواندن انواع رمان ها در ژانرهای مختلف، واقعیت های زندگی را می توان بهتر درک نمود. اینکه فرد خود را شبیه کاراکتر اصلی رمان در حیطه های مختلف زندگی دریابد، بسیار لذت بخش است. این حس همذات پنداری با کاراکتر اصلی داستان و رمان باعث خواهد شد تا واقعیت های زندگی در نگاه فرد کتابخوان به نحو دیگری نشان داده شوند. 

در فروشگاه اینترنتی ناشربوک می توانید با انواع رمان های خارجی و ایرانی از نویسندگان و مترجمان مختلف آشنا شوید. خرید رمان ترجمه در گروه های مختلف سنی بسیار رواج دارد. اکثر رمان های ترجمه شده از بهترین نویسندگان خارجی که در این سایت موجود هستند، بسیار پرطرفدار می باشند. یکی از مهمترین مزایای این سایت تهیه رمان های ترجمه شده خارجی در سبک های مختلف از جمله: جنایی، عاشقانه، اجتماعی و ترسناک است. 

نتیجه گیری

امروزه، خرید آنلاین کتاب با توجه به مزایای فراوان آن در بین بسیاری از علاقه مندان و دوستداران کتاب رایج شده است. پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی باعث شده که خرید آنلاین از محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان و حتی صاحبان کسب و کار برخوردار گردد. با خرید اینترنتی کتاب از سایت های فروشگاهی، دیگر نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی تا کتابفروشی و منتظر ماندن در صف جهت تهیه کتاب مورد نظر نیست. دنیای فناوری باعث تسهیل فرایند خرید کتاب شده است.

سایت های مختلفی در زمینه فروش آنلاین کتاب در کشور مشغول به فعالیت بوده که از جمله آنها می توان به سایت ناشربوک اشاره نمود. ناشربوک، اولین سایت خرید اینترنتی کتاب از ناشرین می باشد که امکانات زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این سایت، شما می توانید جهت سفارش به طور مستقیم با ناشران کتاب های مورد نظر خود در ارتباط باشید. با مراجعه به سایت ناشربوک میتوانید کتاب های درخواستی خود را در دسته بندی های مختلف با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8022]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن