تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798080022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی جزیره کتاب


واضح آرشیو وب فارسی::

کتاب و لوازم تحریر ازجمله وسایلی به‌شمار ‌می‌روند که نه تنها برای دانش‌آموزان و دانشجویان، بلکه برای تمام افراد در هر سنی جذاب و خواستنی هستند! دفترچه‌های فانتزی، هایلتر‌های رنگی، انواع مداد و مداد رنگی، انواع خودکار و خودنویس، پاک‌کن‌های فانتزی و... هرکسی را در هر سنی به وجد می‌آورند. شاید به همین دلیل باشد که امروزه تنوع بی‌نظیری از این محصولات را شاهد هستیم.

در کنار زیبایی و جذابیت این محصولات، کیفیت و قیمت آن‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است، ازهمین‌رو ما در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین فروشگاه‌های انواع کتاب و لوازم تحریر، یعنی فروشگاه جزیره کتاب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی کلی با فروشگاه

جزیره کتاب یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور است که درزمینهٔ فروش انواع لوازم تحریر و کتاب فعالیت دارد. این فروشگاه در بلوار مرزداران تهران واقع شده‌است و همه‌روزه، حتی روز‌های تعطیل باز است. البته این فروشگاه به‌صورت اینترنتی هم فعالیت دارد و تمام افراد در هر نقطه از کشور که ساکن باشند، می‌توانند محصولات موردنیاز خود را از این فروشگاه سفارش دهند.

شما می‌توانید انواع کتاب‌های پرفروش و پرطرفدار و لوازم تحریر باکیفیت و جذاب را در این فروشگاه خریداری کنید. محصولات این مجموعه از کیفیت بی‌نظیری برخوردارند و همگی از برند‌های معتبر و با سابقهٔ داخلی و خارجی هستند. در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد این فروشگاه و محصولات آن به شما ارائه خواهیم داد.


جزیره کتاب

دسته‌بندی محصولات فروشگاه جزیره کتاب

این فروشگاه محصولات بسیار متنوعی دارد و شما می‌توانید چندین مدل از هر محصول را مشاهده کنید. اما در کل می‌توان محصولات آن را به چند دستهٔ زیر تقسیم کرد:

کتاب‌ها

تمام کتاب‌های پرطرفدار و معروف دنیا با چاپ و صحافی با کیفیتی در این فروشگاه عرضه می‌شود. درواقع باید گفت این فروشگاه یک مکان رویایی برای عاشقان کتاب به‌شمار می‌رود!

انواع دفتر

در این فروشگاه انواع مختلفی از دفتر‌ها و دفترچه‌های مختلف عرضه می‌شود. برای مثال، می‌توان به پلنر‌های جذاب در طرح‌های زیبا و کاربردی، دفترچه یادداشت‌های کوچک، دفتر مشق، استیک نوت، کلاسور و... اشاره کرد.



انواع مداد و خودکار

همان‌طور که می‌دانید، مداد و خودکار از پرکاربردترین وسایل برای تمام افراد به‌شمار ‌می‌روند و هرکسی فارغ از این‌که دانشجو یا دانش‌آموز بوده یا هر شغلی داشته باشد، به یک یا چند خودکار و مداد نیاز خواهد داشت. خودکار و مداد‌های این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار بوده در رنج قیمت‌های مختلفی وجود دارند. ظاهر برخی از آن‌ها به حدی شیک و جذاب است که می‌توانید به‌عنوان هدیه هم از آن‌ها استفاده کنید.

انواع تراش و پاک‌کن

تراش و پاک‌کن‌های موجود در این مجموعه به‌صورت کاملاً فانتزی طراحی شده‌اند و برای دانش‌آموزان و دانشجویان جذابیت خاصی دارند. شما می‌توانید خاص‌ترین و جدیدترین مدل‌های تراش و پاک‌کن را در این فروشگاه پیدا کنید که نمونهٔ آن‌ها به‌ندرت در فروشگاه‌های دیگر پیدا می‌شود.

انواع خط‌کش و شابلون

انواع مختلف خط‌کش و شابلون از دیگر محصولاتی هستند که در این فروشگاه عرضه می‌شوند. معمولاً دانش‌آموزان یا دانشجویان رشته‌های هنر و معماری به خرید خط‌کش‌ها و شابلون‌های این مجموعه علاقه دارند.

انواع وسایل رنگ‌آمیزی

شما می‌توانید انواع مختلفی از مدادرنگی‌های با کیفیت، مداد شمعی‌ها، هایلایتر‌های رنگی، گواش، پاستل و آبرنگ‌ها را در این فروشگاه خریداری کنید. همچنین وسایل رنگ‌آمیزی و هنری حرفه‌ای‌تری مثل رنگ روغن‌ها، رنگ‌های اکریلیک و مداد پلی کروم هم در این فروشگاه عرضه می‌شود.

علاوه‌بر این دسته‌بندی‌ها، محصولات متفرقهٔ دیگری هم مانند جامدادی‌های زیبا و کاربردی، کیف، انواع چسب، لاک غلط‌گیر و... را هم از این فروشگاه خریداری کنید. در کل باید گفت هر نوع لوازم تحریری که بخواهید در این فروشگاه موجود است!

چرا باید از جزیره کتاب خرید کنیم؟

ممکن است با این سؤال مواجه شوید که چرا با وجود فروشگاه‌های متعدد، باید این فروشگاه را ترجیح داده و از آن خرید کنیم یا خرید از این فروشگاه چه مزیت‌ها و برتری‌هایی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این فروشگاه از ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

تنوع بی‌نظیر محصولات

همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم گفتیم، تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالاست و هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند لوازم تحریر موردنیاز خود را خریداری کند. این وسایل در طرح‌های جذاب و منحصربه‌فردی عرضه می‌شوند و به‌خوبی می‌توانند توجهٔ مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند.

شما می‌توانید انواع محصولات موردنیاز خود را در مدل‌ها، رنگ‌ها، ابعاد و برند‌های گوناگون مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و نیاز خود، هرکدام از آن‌ها را خریداری کنید. این موضوع باعث شده‌است دست خریداران در انتخاب باز باشد و به‌راحتی بتوانند بعد از کمی جستجو در فروشگاه، محصولات موردعلاقه و باب سلیقهٔ خود را خریداری کنند.

کیفیت بالا

محصولات این فروشگاه علاوه‌بر ظاهر فوق‌العاده، از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردارند و این موضوع را می‌توان در جزییات ظاهری محصولات هم به‌راحتی مشاهده کرد. با توجه به این‌که تمام محصولات این فروشگاه از برند‌های برتر و نام آشنای داخلی و خارجی تهیه می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید از کیفیت آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید.

قیمت مناسب

با وجود کیفیت بالای محصولات عرضه‌شده در فروشگاه جزیره کتاب، این محصولات با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شوند. درواقع این فروشگاه تمام تلاش خود را به کار برده تا با دریافت کمترین سود از هر محصول، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند و تا حدود زیادی هم در رسیدن به این هدف، عملکرد موفقی داشته است. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این فروشگاه در میان مشتریان به‌شمار می‌رود.

جمع‌بندی

فروشگاه جزیره کتاب یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور درزمینهٔ عرضهٔ انواع لوازم تحریر و کتاب به‌شمار می‌رود. محصولات این فروشگاه از تنوع بی‌نظیر، طرح‌ها و مدل‌های جذاب و دوست داشتنی و قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی برخوردارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، از محصولات بی‌نظیر آن دیدن کرده و هر چیزی که نیاز داشتید را مطابق با سلیقهٔ خود خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن