تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797555720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم


واضح آرشیو وب فارسی::

 


 



در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم. همراه ما باشید.

مقدمه

چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم؟ این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید. 

پوریا خانی مدرس زبان آلمانی، بر این باوراست، یکی از مهم ترین نکات برای یادگیری هر زبانی این است که چگونه به آن زبان ایمیل بنویسید. 

اگر قصد زندگی کردن در آلمان را دارید و یا قصد دارید تا به این‌ کشور اروپایی مهاجرت کنید، باید بدانید که امروزه بدون نامه نگاری در آلمان و بدون نوشتن ایمیل، انجام هیچ کاری امکانپذیر نیست. 

در حال حاضر افراد زیادی تمایل به یادگیری زبان آلمانی دارند. از آنجایی که آلمان کشوری با قوانین و مقررات منظم است، نوشتن ایمیل بسیار متداول است. در این کشور، نوشتن ایمیل متناسب با شرایط، اهمیت زیادی دارد. در این مطلب توضیح می دهیم که نوشتن نامه به زبان آلمانی چه شرایطی دارد. 

در همین ارتباط، می توانید به آکادمی استاد پوریا خانی مراجعه نمایید. زیرا بدون مدرک زبان نمی توان مهاجرت نمود و طبیعی است که برای اقدام به مهاجرت، دیدن دوره های آموزشی در آکادمی استاد پوریا خانی، الزامیست. آکادمی استاد پوریا خانی، از معتبرترین مراکز آموزشی در این زمینه به شمار می آید.

عناوین مقاله:

چگونه ایمیل نوشتن به زبان آلمانی را آغاز کنیم؟

معرفی ایمیل به زبان آلمانی

بدنه و محتوای ایمیل آلمانی چیست؟

هنگام نوشتن ایمیل آلمانی، از چه کلمات و اصطلاحاتی استفاده کنیم؟

ایمیل آلمانی باید چگونه نوشته شود؟

نتیجه گیری


 

چگونه ایمیل نوشتن به زبان آلمانی را آغاز کنیم؟

برای این که بدانیم چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، خوب است ابتدا بدانید که ایمیل شامل چه بخش هایی می شود. 


 

ابتدا با مقدمه، سپس با پاراگراف اصلی که محتوای اصلی را تشکیل می دهد و در نهایت با نتیجه گیری کلی متن، نوشتن ایمیل آلمانی را انجام خواهیم داد. در آکادمی استاد پوریا خانی، می توانید کلیه نکات مربوط به نوشتن ایمیل آلمانی را یاد بگیرید.

معرفی ایمیل به زبان آلمانی

هنگامی که می خواهید نوشتن ایمیل را شروع کنید، لازم است که شما علت نوشتن ایمیل را تعیین نمایید. به خاطر داشته باشید که در نوشتن هر ایمیلی، مقدمه نقش مهمی ایفا می کند. زیرا یا افراد را به ادامه خواندن تشویق می کند، یا علاقه آن ها را از بین می برد. همچنین ایمیلی که می نویسید، نباید خیلی طولانی باشد.

در واقع باید هدف اصلی از نوشتن ایمیل را منعکس کند. هنگام نوشتن مقدمه بر اساس نوع ایمیل، مخاطب را خطاب قرار دهید. در هر ایمیل؛ باید با توجه به زمینه ای که مد نظرتان می باشد، صحبت کنید.

 به عنوان مثال؛ ایمیل های دوستانه باید شخصی باشند و ایمیل های اداری باید به صورت رسمی نوشته شوند. در ادامه مطلب چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، باید ذکر کنیم که برای مکاتبات اداری، اگر فرد مورد نظر را می شناسید، بهتر است عبارات Sehr geehrte/r Frau/Herr را مورد استفاده قرار دهید که معنای آن خانم یا آقای عزیز می باشد. اگر آن شخص برای شما ناآشنا است، از عباراتی مانند Sehr geehrte Damen und استفاده کنید که به معنی خانم ها و آقایان عزیز است.

بدنه و محتوای ایمیل آلمانی چیست؟


 



بدنه و محتوای ایمیل به عنوان اصلی ترین و مهمترین قسمت به شمار می آید. این قسمت، تمام نکات مهم و اصلی ایمیل را پوشش می دهد و باید آنچه را که در مقدمه ذکر کردید، توضیح دهید.

 در نوشتن ایمیل آلمانی، معرفی کردن خود بدون داشتن هیچ گونه اشتباه از نظر غلط املایی و ارسال نمودن آن، نشان از اعتبار آن شخص می باشد. 

 در این بخش از مطلب چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، چند نکته مهم در مورد محتوای ایمیل را بیان خواهیم کرد:

متن ایمیل را با دقت و بدون غلط املایی بنویسید. همچنین سعی کنید از کلمات عامیانه استفاده نکنید.

متن را مختصر بنویسید و از نوشتن مترادف زیاد خودداری کنید.

نامه های اداری را با فونتی بنویسید و ارسال کنید که متناسب با همان سازمان باشد.

اگر ایمیل یا نامه ای که به آلمانی نوشته اید، در پاسخ به نامه دیگری می باشد، فراموش نکنید که باید در ابتدا آن را بیان کنید.

در آکادمی زبان آلمانی استاد پوریا خانی، ساختار کلی نوشتن ایمیل آلمانی با بهترین متدهای آموزشی ارائه می گردد. 

هنگام نوشتن ایمیل آلمانی، از چه کلمات و اصطلاحاتی استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال که چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، باید ذکر کرد که هنگام نوشتن یک ایمیل آلمانی، باید کلمات رسمی را به کار ببرید و از مورد استفاده قرار دادن اصطلاحات عامیانه خودداری نمایید. 


G:هنگام نوشتن ایمیل آلمانی، از چه کلمات و اصطلاحاتی استفاده کنیم؟.jpg

در ادامه نوشتار، به بعضی از اصطلاحات و عبارات رسمی اشاره خواهیم کرد.

 نوشتن یک ایمیل رسمی آلمانی می بایست با احترام آغاز شود. Sehr geehrte را می توان به معنای محترمانه ترین و عزیزترین به کار برد. با این حال اگر گیرنده شخص خاصی می باشد، باید از عبارت Her brandt  در ایمیل خود استفاده نمایید.

برای استفاده از صفت به جنسیت اسمی که قبل از آن می باشد، حتما توجه کنید و آن را با اسم تطبیق دهید. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، این است که بعد از سلام، نام با حرف بزرگ شروع نشود. به دلیل این که اگر به این صورت نوشته شود، مردم متوجه می شوند که شما محلی نیستید.

ایمیل آلمانی باید چگونه نوشته شود؟

در این خصوص که چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، باید بگوییم که اگر در آلمان زندگی می‌کنید یا به آنجا نقل مکان کرده‌اید، باید بدانید که برای آلمانی‌ها بسیار مهم است که هر ایمیلی که برای آن ها ارسال می‌کنید، واضح و شفاف باشد.

 همچنین این احساس را در آن ها ایجاد کند که تمام تلاش خود را کرده اید تا زبان آن‌ها را بدون عیب و نقص یاد بگیرید. بسیاری از مردم براین باور هستند که نوشتن ایمیل به زبان آلمانی کاری راحت و آسان می باشد.  اما این بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و دستورالعمل های نوشتن ایمیل به خصوص در کشورهای صنعتی که دارای افراد فهیم، محتاط و مضطرب هستند، نه تنها به پیش رفتن کارهایشان کمک نمی کند، بلکه ممکن است باعث شود تا آن ها با دردسرها و مشکلات زیادی نیز مواجه شوند. پس سعی کنید برای نوشتن یک ایمیل خوب و موثر، نحوه نوشتن ایمیل به زبان آلمانی، قوانین و نکات مربوط به آن را به طور کلی یاد بگیرید. 

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم تا به طور دقیق به سوال چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم، پاسخ دهیم. لازم به ذکر است که به غیر از مقدمه، آخرین پاراگراف های ایمیل نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسیار کاربردی هستند.

 پاراگراف آخر یک ایمیل اغلب برای تشویق کردن به انجام یک کار نوشته می شود. به همین دلیل، توصیه می شود درخواست خود را در این بخش برای جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم به شکل واضح بیان کنید. به طور کلی می توان بیان کرد که نوشتن ایمیل در آلمان نقش مهمی دارد و باید همه جوانب درنظر گرفته شوند. با آکادمی استاد پوریا خانی می توان قوانین نوشتن ایمیل آلمانی را در کوتاه ترین زمان یاد گرفت.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9093]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن