تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصصی مرکز انجام پاورپوینت پایان نامه دکترا


واضح آرشیو وب فارسی::

چگونگی تهیه پاورپوینت پایان نامه

انجام پاورپوینت جلسه دفاع، باید به صورت تخصصی و براساس مراحل علمی پایان نامه و روش تحقیق آن، طراحی و ساخته شود. تهیه پاورپوینت، شامل بخش های مختلفی از جمله تهیه مطالب مهم پایان نامه بر روی هر اسلاید و سپس مشخص کردن ترتیب اسلایدها و طراحی آن براساس مراحل پایان نامه می باشد. کیفیت اصلی یک پایان نامه از ارائه حرفه ای جلسه دفاع مشخص می گردد. ساخت و تهیه هر پاورپوینتی برای پایان نامه مناسب نخواهد بود. پایان نامه، یک پژوهش علمی است و ارائه آن نیز باید براساس قوانین علمی مشخص، انجام گردد. هدف اصلی مقاله حاضر، شناسایی و بررسی مهم ترین عوامل جهت ساخت بهترین پاورپوینت برای جلسه دفاع پایان نامه می باشد.


آموزش تخصصی و حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

تعیین مطالب اسلایدهای پاورپوینت جلسه دفاع

مطالب ارائه شده بر روی هر اسلاید باید به صورت برنامه ریزی شده، طراحی گردد. در جلسه دفاع پایان نامه، صفر تا صد مراحل مهم پایان نامه باید در فرصت زمان مشخص و محدودی ارائه گردد. هر مطلبی برای قرارگیری روی اسلایدهای پاورپوینت،مناسب نخواهد بود. تشخیص مطالب مهم پایان نامه، در دوره جامع جلسه دفاع، در سایت مهرداد سیویل توسط مهندس مهرداد حمصیان، تدریس شده است. افرادی که به دنبال انجام یک ارائه و سخنرانی حرفه ای و تخصصی هستند می توانند از آموزش های این دوره و سایت تخصصی پایان نامه، دیدن نمایند.

آموزش جلسه دفاع پایان نامه

آموزش جلسه دفاع پایان نامه، از انجام پاورپوینت تا نحوه سخنرانی علمی، باید آموزش دیده شود. مهارت های طراحی آموزشی برای انجام پاورپوینت جلسه دفاع و نحوه ارائه آن بدون نیاز به روخوانی از مطالب اسلایدها، دارای آموزش های تخصصی می باشد که به دانشجو کمک می کند تا بتواند بدون فراموشی مطالب و ترتیب آن ها، یک ارائه تخصصی و علمی داشته باشد. از طرفی دیگر، نحوه سخنرانی علمی پایان نامه با دیگر سخنرانی ها بسیار متفاوت است. آموزش جلسه دفاع پایان نامه، شامل مهارت های مختلفی از تهیه پاورپوینت و طراحی آن تا نحوه ارائه مطالب و پاسخ گویی به سؤالات اساتید می باشد. بدون آموزش و آگاهی دفاع کردن، منجر به عدم پذیرش یا اصلاحیه های سنگینی می شود که در بسیاری از مواقع دانشجو باید چندین ماه بعد از ارائه جلسه دفاع، آن ها را آماده نماید. جهت آموزش های تخصصی می توانید به سایت مهرداد سیویل رجوع نمایید یا دوره های جامع جلسه دفاع آن ها را مشاهده کنید.

طراحی اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه

اسلایدهای پاورپوینت، مشخص کننده نحوه ارائه مطالب پایان نامه و همچنین ترتیب مراحل پژوهش است. اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه، باید طراحی گردد. کپی کردن مطالب وورد پایان نامه بر روی هر اسلاید، یکی از بدترین و متداول ترین اشتباهات دانشجویان می باشد که منجر به تخریب ارائه آن ها نیز می گردد. به دلیل این که انجام پاورپوینت و سخنرانی، مکمل یکدیگر برای یک ارائه تخصصی هستند.

مدت زمان ارائه و تعداد اسلایدها

مدت زمان ارائه دانشجو در جلسه دفاع دکترا محدود است و باید در همین مدت زمان محدود، مهم ترین مطالب پایان نامه، ارائه گردد. هیچ قسمتی از مطالب مهم پایان نامه نباید حذف گردد. هیچ قسمتی مهم تر از بقیه قسمت ها نیست. به دلیل این که تمام مطالب پایان نامه به یکدیگر وابسته هستند. اما در عین وابستگی بعضی از بخش های پایان نامه، دارای اهمیت پایین ترین برای جلسه دفاع هستند. تعداد اسلایدهای پاورپوینت باید براساس مدت زمان ارائه، طراحی گردد.


مشاوره حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

انجام پاورپوینت جلسه دفاع دکترا

انجام پاورپوینت جلسه دفاع دکترا، دارای اهمیت بسیاری می باشد که معمولا در دو جلسه پیش دفاع و جلسه دفاع اصلی برگزار می شود. انتظار اساتید از دانشجو دکترا، یک ارائه علمی و تخصصی است. برای یک ارائه تخصصی دکترا، انجام پاورپوینت جلسه دفاع دکترا؛ اهمیت ویژه ای دارد که در نهایت منجر به یک ارائه تخصصی می گردد. اصول طراحی اسلایدهای پاور همراه با چیدمان مطالب، برای جلسه دفاع پایان نامه دکترا، بسیار حیاتی است.

نحوه پاسخ گویی به سؤالات اساتید

پاورپوینت جلسه دفاع باید به گونه ای طراحی و چیدمان شود که دانشجو بتواند در حین ارائه به سؤالات احتمالی اساتید پاسخ دهد. بسیاری از سؤالات داوران می تواند در حین سخنرانی، برطرف گردد، اما پاورپوینت باید به گونه ای ساخته شده باشد که پاسخگو سؤالات باشد و نه باعث ایجاد سؤالات بیشتر و مبهم تر برای اساتید گردد.

عدم روخوانی از مطالب پاورپوینت پایان نامه

مطالب اسلایدهای پاورپوینت برای ارائه تهیه شده است و نباید به گونه ای قرار بگیرد که دانشجو از جملات پاورپوینت روخوانی نماید. روخوانی از اسلایدها نشانگر ضعف و عدم تسلط دانشجو به مطالب می باشد. بنابراین، قرارگیری جملات بر روی هر اسلاید منجر به روخوانی در جلسه دفاع پایان نامه می گردد.

برون سپاری پاورپوینت پایان نامه

هر فردی که می تواند پاورپوینت درست نماید برای ساخت و تهیه اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه مناسب نخواهد بود. مطالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، جملاتی کاملا علمی و تخصصی و مرتبط با یکدیگر هستند و هر فردی بدون تسلط بر مراحل تخصصی پایان نامه و روش تحقیق، قادر به ساخت پاورپوینت پایان نامه نخواهد بود. از طرفی بسیاری از دانشجویان، بدون آموزش و یادگیری مهارت های ساخت پاورپوینت پایان نامه و نحوه ارائه علمی و با قرارگیری جملات زیاد بر روی هر اسلاید، قصد ارائه از مطالب پایان نامه را در دفاع دارند. این موارد بدون آموزش تخصصی و یادگیری مهارت ها و رعایت اصول علمی، انجام نمی گردد.

مشاوره حرفه ای مرکز جلسه دفاع دکترا

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پايان نامه و جلسه دفاع و ساخت پاورپوینت پایان نامه دفاع، با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦ در تلگرام و واتس اپ در ارتباط باشيد ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولويت با پيام های تلگرامی است). اگر قصد دارید جلسه دفاع پایان نامه تخصصی و حرفه ای برگزار کنی، می توانی بر دوره جلسه دفاع پایان نامه سرمایه گذاری کنید که تمامی مهارت های لازم برای جلسه دفاع پایان نامه به صورت حرفه ای در این دوره آموزش داده شده است. همچنین، می توانید با سرمایه گذاری بر روی دوره های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و همچنین دوره جامع آموزشی نحوه جلسه دفاع حرفه ای، کلیه مراحل را به صورت اصولی و علمی طی نمایید. لینک دوره های آموزشی تخصصی در سایت مهرداد سیویل قرار گرفته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن