تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاص بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی هرمزگان رودان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از اختصاص 24 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای مدیریت و کنترل بیماری جاروک لیموترش، گرینینگ و آفت پسیل مرکبات از محل اعتبارات مصوبات سفرهای استانی دولت یازدهم خبر داد.


علینقی صالحی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرناˈ افزود: با تلاش و پیگیری جهاد کشاورزی، استانداری هرمزگان و حمایت های دولت تدبیر و امید؛ 24 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات مصوبات سفر استانی دولت یازدهم جهت مدیریت و کنترل بیماری جاروک لیموترش، گرینینگ و آفات پسیل مرکبات اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه شیوع بیماری جاروک لیموترش، گرینینگ و پسیل مرکبات طی سال های اخیر؛ خسارات قابل توجه و جبران ناپذیری را بر بخش کشاورزی منطقه وارد کرده است؛ یکی از رویکردهای مهم و محوری جهاد کشاورزی را کنترل و مدیریت این بیماری ها، حذف باغات آلوده، احیای کشاورزی، رشد و رونق اقتصادی منطقه برشمرد.
صالحی با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای مدیریت و کنترل این بیماری ها طی سال های اخیر؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع؛ کنترل و مدیریت این بیماری ها همچنان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی و دولت قرار دارد و در اولین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان؛ 20 میلیارد ریال اعتبار جهت کنترل و مدیریت بیماری جاروک لیموترش و چهار میلیارد و 900 میلیون ریال نیز جهت مدیریت بیماری گرینینگ و آفت پسیل مرکبات اختصاص یافت.
وی توسعه کشاورزی، رشد و رونق اقتصادی را یکی از مهمترین اهداف، برنامه ها و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان رودان بعنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان برشمرد.
صالحی با اشاره به سیاست های حمایتی دولت در راستای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی، اشتغالزایی و توسعه پایدار در منطقه؛ ایجاد و افزایش مراکز خرید گندم را یکی از اقدامات مهم دولت در راستای حمایت از بخش کشاورزی منطقه بویژه در شهرستان رودان عنوان کرد.
این مسوول بیان کرد: در سال گذشته گندم تولید شده توسط یک مرکز خرید در شهرستان بندرعباس و یک مرکز مباشرت در حاجی آباد خریداری می شد که امسال و در راستای حمایت از بهره برداران این بخش؛ تعداد مراکز خرید به 10 مرکز در سطح استان ارتقاء یافته است.
صالحی در پایان از معافیت چاه های کشاورزی از پرداخت هزینه توسعه برق در سال 93 خبر داد و خاطر نشان کرد: در بودجه سال 92؛ به ازای هر کیلو وات ساعت مصرف برق، مبلغی معادل 30 ریال جهت توسعه برق از مشترکین بجز خانوارهای روستایی دریافت می شد که در بودجه 93 چاه های کشاورزی نیز از پرداخت این هزینه معاف شده اند.
شهرستان رودان با سه هزار و 44 مترمربع مساحت در فاصله 100 کیلومتری بندرعباس قرار دارد؛ براساس آمار سال 1390 جمعیت این شهرستان 118 هزار و 547 نفر اعلام شده است.
شهرستان رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت شهرستان رودان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن