تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش‌ «فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر» برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
همایش‌ «فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر» برگزار می شود
به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، چهارمین همایش از سلسله همایش‌های «فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر» 15 اسفندماه در این مؤسسه برگزار می‌ شود. در این همایش آیت‌الله ‌غلامرضا فیاضی، حجت‌الاسلام و المسلمین یزدان پناه و دکتر محمد فنایی به ارائه نظرات علمی خود می‌پردازند.  این نشست پنج ‌شنبه 15 اسفند



به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، چهارمین همایش از سلسله همایش‌های «فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر» برگزار می‌گردد.
 
در این همایش آیت‌الله ‌غلامرضا فیاضی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید یدالله یزدان پناه و دکتر محمد فنایی اشکوری به ارائه نظرات علمی خود می‌پردازند.
 
این نشست پنج ‌شنبه 15 اسفند از ساعت 9 تا 12 در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار خواهد شد.
 
همایش اخلاق در ادیان شرقی
 
به همت گروه ادیان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، همایش اخلاق در ادیان شرقی، پنجشنبه 15 اسفند از ساعت 9:30 الی 12 در سالن اندیشه این مؤسسه برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی قلعه بهمن، دکتر خواص، دکتر خلیلی قنبری سخنرانی خواهند کرد و در میزگرد علمی علاوه بر ارائه نظرات به پرسش‌های منتقدین پاسخ خواهند داد. 

 

سیر تکاملی تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر
 
نشست علمی با موضوع «سیر تکاملی تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر براساس نظریه تکامل تاریخ شهید مطهری» سه شنبه 13 اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مهدی ابوطالبی برگزار می‌گردد. 
 
در این نشست علمی ابوطالبی علاوه بر ارائه نظرات علمی خود با بررسی نقد نظر و پرسش‌های منتقدین به سؤالات حاضرین پاسخ خواهد داد. 
 
نشست علمی «چیستی نفس در فلسفه و روانشناسی»
 
به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نشست علمی با موضوع «چیستی نفس در فلسفه و روانشناسی» در تالار اندیشه موسسه برگزار می‌گردد.
 
در این نشست علمی چهارشنبه 14 اسفندماه از ساعت 15:30 با سخنرانی عبدالرسول عبودیت و نادری برگزار می‌شود اساتید و دانش‌پژوهان نقدهای علمی و سوالات خود را مطرح خواهند کرد و سخنرانان به این پرسش‌ها پاسخ خواهند داد. 
 
نشست  «بررسی و نقد کتاب مسیحیت از لابلای متون تاریخ»
 
نشست علمی با موضوع «بررسی و نقد کتاب مسیحیت از لابلای متون تاریخ» سه شنبه 13 اسفند از ساعت 10 صبح با سخنرانی رسول زاده و  باغبانی در تالار اندیشه مؤسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. 
 
اساتید پس از سخنرانی به پرسش‌های منتقدین پاسخ خواهند گفت. 



۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن