تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817648593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید انواع خودکار و روان نویس شیک و ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::

خودکار و روان ‌نویس دو ابزار نوشتاری رایج و پرکاربرد هستند که توسط بسیاری از افراد ازجمله دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، مدیران و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع خودکار و روان نویس شیک و ارزان ابتدا باید اطلاعات خود را درباره این دو محصول افزایش دهید و با انواع مختلف آن‌ها آشنا شوید‌؛ سپس با معروف‌ترین برندهای تولیدکننده خودکار و روان‌ نویس آشنا شوید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی دو مورد از بهترین برندهای تولیدکننده خودکار و روان ‌نویس بپردازیم و سپس راجع‌به مهم‌ترین نکات خرید خودکار و روان نویس صحبت کنیم.


خرید خودکار و روان نویس

پرفروش‌ترین برندهای ایرانی و خارجی تولیدکننده خوکار و روان ‌نویس کدام‌اند؟

برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع خودکار و روان نویس مشغول فعالیت هستند و با تولید محصولات متنوع نیاز تمام مشتریان خود را برآورده می‌سازند؛ اما در این بخش ابتدا یک برند ایرانی به نام پنتر و یک برند خارجی به نام استدلر را معرفی خواهیم کرد:

برند پنتر یکی از برندهای معروف ایرانی در تولید خودکار و روان‌ نویس

برند پنتر (Penter) یکی از باسابقه‌ترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی فعال در حوزه تولید انواع نوشت‌افزار ازجمله خودکار و روان‌ نویس است و با ارائه باکیفیت‌ترین و نورآورانه‌ترین محصولات توانسته است که توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

این برند برای تولید روان نویس و خودکار پنتر از مرغوب‌ترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا استفاد می‌کند تا محصولاتی بی‌نظیر و باکیفیت را به بازار عرضه کند. خودکارها و روان‌ نویس‌های پنتر نه‌تنها در عملکرد، بلکه از لحاظ دوام، زیبایی و ماندگاری نیز در سطح بسیار خوبی هستند.

به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به ایرانی بودن برند و تولید محصولات آن در داخل کشور، قیمت خرید انواع خودکار و روان نویس پنتر نسبت‌به محصولات مشابه خارجی مناسب‌تر است؛ اما از لحاظ کیفیت چیزی کم از آن‌ها ندارد‌. پس اگر قصد خرید انواع خودکار و روان نویس شیک و ارزان را دارید، برند پنتر یک گزینه بسیار مناسب و قابل اطمینان است. با خرید محصولات برند ایرانی پنتر می‌توانید از تولید ملی و کالای ایرانی حمایت کنید.


قیمت خودکار و روان نویس

برند استدلر یک برند خارجی معروف در حوزه تولید انواع خودکار و روان‌ نویس

یکی دیگر از بهترین و پرطرف‌دارترین برندهای تولیدکننده انواع مختلف نوشت‌افزار ازجمله خودکار و روان‌ نویس استدلر (Staedtler) نام دارد. این برند قدیمی و باسابقه متعلق به کشور آلمان است و با تولید باکیفیت‌ترین محصولات در تمام کشورهای جهان ازجمله ایران طرف‌داران زیادی دارد.

بسیاری از افراد معروف و علاقه‌مند به هنر و طراحی در زمان خرید انواع خودکار و روان نویس به سراغ محصولات برند استدلر می‌روند. این برند برای توزیع روان نویس و خودکار استدلر در کشورهای مختلف دارای نمایندگی رسمی است. فروشگاه‌های مختلف ایرانی که در زمینه فروش لوازم‌التحریر مشغول فعالیت هستند، برای تامین انواع خودکار و روان ‌نویس استدلر به نمایندگی استدلر در تهران مراجعه می‌کنند.

خودکارهای معمولی استدلر دارای طراحی بسیار زیبا و ارگونومیکی است و نوشتن با آن‌‌ها راحت است. یکی دیگر از مدل‌های خودکار این برند که در بین دانش‌آموزان، هنرمندان و نویسندگان طرف‌داران زیادی دارد، خودکار استدلر تریپلاس است. در این محصول سه رنگ خودکار در داخل یک بدنه قرار گرفته‌اند و به‌راحتی بدون نیاز با تغییر خودکار می‌توان رنگ موردنظر را انتخاب کرد.

انواع روان ‌نویس‌های استدلر نیز از کیفیت نوشتاری بالایی برخوردارند و در بین دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران، کارمندان، نویسندگان و سایر افراد محبوبیت زیادی دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های روان‌ نویس‌های برند استدلر می‌توان به مواردی مانند داشتن جوهر مقاوم بر پایه آب، نداشتن ریزش، قدرت بالای خشک‌شوندگی،‌ لغزش نرم روی کاغذ، داشتن نوک بادوام و مقاوم در بربر ضربه و فشار اشاره کرد. اگر به‌دنبال خرید انواع خودکار و روان نویس شیک و ارزان و در عین حال باکیفیت هستید، محصولات برند استدلر گزینه‌های بسیار مناسبی هستند‌.

در خرید خودکار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید خودکار در ابتدا ممکن است کار بسیار راحتی به نظر برسد؛ اما عوامل متعددی در خرید این نوشت‌افزار تاثیرگذار هستند. در خرید انواع خودکارهای طراحی و نقاشی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

توجه به برند خودکار و استانداردبودن آن

توجه به کیفیت جوهر خودکار

توجه به میزان مقاومت خودکار در برابر نور و رطوبت

توجه به سبک‌بودن وزن خودکار

توجه به ضخامت نوک خودکار

توجه به صاف و روان‌بودن نوک خودکار و حرکت راحت آن روی کاغذ یا مقوا

توجه به طراحی ارگونومیک بدنه خودکار

توجه به قابل تعویض‌بودن مغزی خودکار

توجه به قیمت خودکار

با انتخاب خودکارهای تولیدشده توسط برندهای معتبر و مطرحی مانند پنتر و استدلر می‌توانید از این‌که یک محصول باکیفیت و استاندارد خریداری می‌کنید، مطمئن باشید.

نکات مهم در خرید روان‌ نویس

نکاتی که در زمان خرید روان نویس باید مورد توجه قرار بگیرد، شامل موارد زیر است:

توجه به قطر نوشتاری روان‌ نویس

توجه به حجم مخزن روان نویس

توجه به داشتن قابلیت شارژ مجدد و مغزی یدک

توجه به جنس بدنه روان ‌نویس و طراحی ارگونومیک آن

توجه به سبک‌بودن وزن روان ‌نویس و خوش‌دست‌ بودن آن

توجه به برند روان‌ نویس

توجه به قیمت روان‌ نویس

با رعایت این‌ چند نکته مهم در زمان خرید روان‌ نویس می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین نوع روان ‌نویس‌ موجود در بازار را از بین برندهای معروفی مانند پنتر و استدلر خریداری کنید.


قیمت خودکار و روان نویس در ایمالز

مراجعه به سایت ایمالز و خرید انواع خودکار و روان نویس شیک و ارزان از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در این مطلب راجع‌به خرید انواع خودکار و روان ‌نویس شیک و ارزان صحبت کردیم و توضیح دادیم که برند ایرانی پنتر (Penter) و برند آلمانی استدلر (Staedtler) دو مورد از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده انواع نوشت‌افزار هستند و قیمت خودکار و قیمت روان نویس این دو برند بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

آسان‌ترین روش برای خرید انواع خودکار و روان نویس پنتر و استدلر خرید آنلاین این محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در ایران وجود دارد که در زمینه فروش انواع لوازم‌التحریر ازجمله خودکار و روان ‌نویس مشغول فعالیت هستند.

اگر قصد خرید خودکار و روان نویس را دارید، به سایت ایمالز معتبرترین موتور جستجوگر کالا در ایران مراجعه کنید. این سایت به‌عنوان یک واسطه خریداران را به فروشگاه‌های اینترنتی متصل می‌کند. شما می‌توانید خودکار یا روان ‌نویس موردنظر خود را در ایمالز جستجو کنید تا لیستی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این محصولات برایتان به‌ نمایش در بیاید. پس از مقایسه قیمت خرید انواع خودکار و روان ‌نویس موردنظر در فروشگاه‌های مختلف، در نهایت می‌توانید ارزان‌ترین و شیک‌ترین خودکار و روان ‌نویس را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن