تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798378435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه سایپا برای معرفی محصولات جدید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برنامه سایپا برای معرفی محصولات جدید
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه این گروه برای معرفی محصولات جدید خبرداد و گفت: به زودی اخبار خوشی در این زمینه از سایپا شنیده خواهد شد‌.
آفتاب‌‌نیوز : مهندس محسن جهرودی در نشست نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که در شهر اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب که گروه سایپا باید همواره به دنبال تکمیل سبد محصولات باشد اظهارکرد: پروژه جدیدی را در راستای تکمیل سبد محصولات در دست اجرا داریم که امیدوارم با حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت به زودی این پروژه نهایی شود.


وی با بیان این مطلب که سایپا به دنبال اجرای برنامه های مولد است، افزود: سیاست تکمیل و توسعه محصول را با قدرت ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در رده های مختلف پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشیم.


وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: سایپا در گذشته متحمل مشکلات فراوانی ناشی از تحریم های بین المللی و مشکلات اقتصادی شده که با تلاش و برنامه ریزی توانسته به دوران ثبات و رشد بازگردد.


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه درخصوص شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور تاکید کرد: راهبرد مدیریت ارشد گروه در زمینه شبکه، اجرای عدالت و حمایت از نمایندگی های ضعیف تر و توانمندسازی آن ها و همچنین پاسخگویی به خواسته های مشتریان است.


جهرودی بیان کرد: باید شبکه ای فکر کردن را در میان نمایندگی ها جاری کنیم تا از این طریق منافع موجود در آن، با اجرای عدالت تقسیم شود تا نمایندگی ها راضی باشند و با ارائه خدمات مناسب موجبات رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم کنند چراکه منافع سازمان متعلق به اعضای شبکه است و باید درون خانواده باشد.


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: توجه به انضباط در فروش محصول، اهتمام درخصوص خدمات پس از فروش و اجرای عدالت از جمله اموری است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.


مهندس جهرودی افزود: در حال حاضر علی رغم وجود نوسان در قیمت ارز و برخی مشکلات دیگر، شتاب بی سابقه ای را در تولید محصول در سطح گروه سایپا شاهدیم که بیانگر رشد و پویایی این مجموعه است.


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تمام قدرت و توان سایپا در تولید، شبکه فروش و تجربیات دیرینه و چندین ساله آن است که موجب بزرگی سایپا شده است و سایپا سازمانی است که به اوج بازخواهد گشت زیرا شبکه ای پرقدرت و گسترده در سطح کشور دارد که نمایندگان این شبکه سال ها در سختی ها کنار گروه ایستاده اند.


به گزارش سایپا نیوز؛ در جریان برگزاری این نشست روسای انجمن های صنفی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گزارشی از فعالیت های شبکه نمایندگی ها ارائه کرده و مباحثی درخصوص فعالیت های شبکه نمایندگی های کشور مطرح کردند.






۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن