تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798030320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل راه و شهرسازي استان تهران در گفت‌وگو با فارس خبر دادهدف‌گذاري طرح جامع حمل‌و‌نقل استان تهران تا سال ۱۴۱۰/ فعاليت ۸۰۰ راهدار خصوصي و دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل راه و شهرسازي استان تهران در گفت‌وگو با فارس خبر دادهدف‌گذاري طرح جامع حمل‌و‌نقل استان تهران تا سال ۱۴۱۰/ فعاليت ۸۰۰ راهدار خصوصي و دولتي
مديركل راه و شهرسازي استان تهران با تأكيد بر اينكه طبق طرح جامع حمل و نقل اين استان تا سال ۱۴۱۰ هدف‌گذاري در مدل‌هاي ريلي، هوايي و جاده‌اي مشخص شده است، از فعاليت ۸۰۰ راهدار خصوصي و دولتي در جاده‌هاي استان در طرح زمستاني خبر داد.


فريبرز واحدي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با تاكيد بر اينكه حمل و نقل تأثير بسزايي در توليد ناخالص ملي دارد، اظهار داشت: حمل و نقل در چرخه اقتصاد موثر است و موجب رشد اقتصادي كشورها از زواياي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي مي‌شود.

وي با بيان اينكه در ايران 90 درصد حمل و نقل از طريق جاده انجام مي‌شود، ادامه داد: سيستم حمل و نقل جاده‌اي، نسبت به ديگر شقوق حمل و نقل، بيشترين تعداد مسافر و كالا را جابه‌جا مي‌كند.

* تهيه طرح جامع حمل و نقل استان تهران/برنامه‌ريزي تا سال 1410

مديركل راه و شهرسازي استان تهران با بيان اينكه طرح جامع حمل و نقل اين استان را براي افق 1410 تهيه كرده‌ايم، توضيح داد: اجراي اين طرح مزاياي زيادي در برنامه‌ريزي براي رشد و توسعه حمل و نقل و ايجاد حمل و نقل مدرن دارد؛ اين بدان معناست كه در بخش جاده‌اي، ريلي و هوايي، برنامه‌ها تا سال 1410 هجري شمسي مشخص شده است.

واحدي اضافه كرد: در سند حمل و نقل استان تهران، مشخص شده است كه در چه سالي موضوع حمل و نقل به وضعيت اشباع مي‌رسد.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران افزود: در همين راستا از امسال برنامه‌هاي جاري در بحث حمل و نقل، راهداري و راهسازي، در تمامي شهرستان‌هاي استان‌ تهران تهيه شده ‌و تصميم‌گيري‌ها به مرحله عملياتي درآمده است.

* فعاليت 800 راهدار دولتي و خصوصي در جاده‌هاي استان تهران

واحدي با اشاره به فعاليت 800 نفر راهدار خصوصي و دولتي در استان تهران، اضافه كرد: فردا اول دي‌ماه روز راهدار است، راهداران در تمام طول سال و بخصوص ايام تابستان در خدمت مسافران و مردم هستند تا سفر انها ايمن انجام شود.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران ادامه داد: در استان تهران از حدود 25 روز پيش ‌طرح راهداري زمستاني آغاز شد كه تا 25 اسفند ماه ادامه دارد و پس از آن بلافاصله طرح نوروزي آغاز مي‌شود.

واحدي بيان كرد: بيش از 20 درصد حمل و نقل بار و مسافر كشور از طريق جاده‌‌هاي اين استان انجام مي‌شود، بنابراين بايد توجه خاصي به محورهاي جاده‌اي اين استان شود.

وي افزود: محورهايي نظير هراز، دماوند، فيروز‌كوه، سواد‌كوه و ديگر راه‌هاي اين استان نظير لواسان و شميرانات بايد هميشه باز باشد تا هموطنان سفرهاي ايمني داشته باشند.

واحدي با بيان اينكه ذخيره‌سازي شن و نمك به بهترين وجه انجام شده است، گفت: با تجهيزات موجود و آمادگي راهداران، در اين ايام مشكلي براي تردد نخواهيم داشت.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران يادآور شد: تمامي ارگان‌هاي دست‌اندر‌كار جاده شامل اورژانس، هلال احمر، امداد و نجات و پليس راه و راهداران براي فراهم‌سازي زمينه‌هاي سفر ايمن تلاش كردند.

* فعاليت 97 هزار نفر نيرو با 26 هزار دستگاه موتور و خودرو در جاده‌ها

مديركل راه و شهرسازي استان تهران اظهار داشت: امسال در كل كشور 97 هزار نفر از ارگان‌هاي مختلف دست‌اندركار جاده نظير پليس راه، راهور، راهداران، اورژانس، هلال احمر و ساير تيم‌هاي امدادي و خدماتي با 26 هزار دستگاه خودرو و موتور‌سيكلت در خدمت مسافران زمستاني هستند.

* دست‌يابي ايمني پايدار در كاهش سوانح رانندگي

واحدي با اشاره به كاهش تصادفات رانندگي در 8 ماه اخير در جاده‌هاي استان تهران، ادامه داد: در راستاي كاهش سوانح رانندگي به ايمني پايدار دست يافته‌ايم.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران افزود: در اين 8 ماه ‌شاهد كاهش 22 درصدي سوانح رانندگي بوديم كه اميدواريم تا اسفند‌ماه امسال اين رقم به 23 درصد افزايش يابد.

* تكميل پروژه‌هاي با پيشرفت فيزيكي 50 درصد و بالاتر

واحدي درباره اجراي پروژه‌هاي نيمه‌ تمام بخش حمل و نقل استان تهران، توضيح داد: اعتبارات سال 91 و 92 به موقع تخصيص نيافت و همين مورد موجب تأخير اجراي برخي پروژه‌ها شد.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران بيان كرد: همين امر موجب شد بخشي از پروژه‌هاي حمل و نقلي اين اداره كل ‌تعطيل شود اما به تمامي واحد‌ها ابلاغ كرديم كه پروژه‌هاي با پيشرفت فيزيكي ‌50 درصد را تكميل كنند.

انتهاي پيام/آ

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن